Bekijk volle/desktop versie : Werk werken en studeren tegelijk?



11-09-2008, 11:52
salaam mensen..

de meeste zeggen dat werken en studeren niet samen gaat en nu ben ik zelf toch hieraan begonnen.. ik deed hiervoor een hbo opleiding die ik komend schooljaar insha allah ga afsluiten.. nu ben ik echter een vaste baan begonnen waarvan de school denkt dat het een stage is en ben ik aan een universitaire vervolgopleiding begonnen..

nu denken mensen je hebt gaan tijd om je op school te concentrenen en om te leren maar ik rijs dagelijk ongeveer 2 en een half uur en is best veel tijd om te leren... tot nu toe lukt het moeiteloos maar mensen maken me bang als ze zeggen dat het na een tijdje niet meer zal gaan..

wat denken jullie of zijn er nog meer mensen aanwezig dit ook doen?


ik hoor het van jullie..

groetjes N

11-09-2008, 11:58


Sommige mensen kunnen het eenmaal beter combineren dan de andere. Het hangt af van de persoon of die mogelijkheid goed te combineren valt.
Als het goed gaat, waarom zou je dan bang zijn?
Ten slotte is iedereen anders

11-09-2008, 12:15
klopt ieder mens is anders en het ligt ook aan het doorzettingsvermogen.. ik ben ook van plan dat waar ik aan begonnen ben af te maken mr soms heb ik zoiets van wat als ik het op gegeven moment niet meer trek??

11-09-2008, 12:19
Zelf heb ik ook een bijbaantje. Als de tentamenweek op komst is neem ik twee weken vrij.
Als het je teveel wordt, moet je gewoon een weekje vrij nemen van werk.

11-09-2008, 12:19


Zelf heb ik ook een bijbaantje. Als de tentamenweek op komst is neem ik twee weken vrij.
Als het je teveel wordt, moet je gewoon een weekje vrij nemen van werk.
Gewoon even uitrusten.

11-09-2008, 12:21
dat vrij nemen zal niet zo makkelijk gaan haha mr moet goed komen denk ik

11-09-2008, 12:34
Je moet duidelijke afspraken maken met je werkgever.
Leg uit waarom je vrij wilt nemen, men heeft er dan vaak meer begrip voor als de situatie bekend is, dan als je aangeeft ''ik wil vrij''.

11-09-2008, 12:35
off-topic wat is er met 27 augustus 2008 (het is me gewoon opgevallen, sorry)

11-09-2008, 12:36

Citaat door Dileila:
off-topic wat is er met 27 augustus 2008 (het is me gewoon opgevallen, sorry)



iets wat heel mijn leven weer eens overhoop gegooid heeft

11-09-2008, 12:39
[QUOTE=gebroken_hart;53582296]salaam mensen..

de meeste zeggen dat werken en studeren niet samen gaat en nu ben ik zelf toch hieraan begonnen.. ik deed hiervoor een hbo opleiding die ik komend schooljaar insha allah ga afsluiten.. nu ben ik echter een vaste baan begonnen waarvan de school denkt dat het een stage is en ben ik aan een universitaire vervolgopleiding begonnen..

nu denken mensen je hebt gaan tijd om je op school te concentrenen en om te leren maar ik rijs dagelijk ongeveer 2 en een half uur en is best veel tijd om te leren... tot nu toe lukt het moeiteloos maar mensen maken me bang als ze zeggen dat het na een tijdje niet meer zal gaan..

wat denken jullie of zijn er nog meer mensen aanwezig dit ook doen?


ik hoor het van jullie..

Jawel, als je het graat wilt dan gaat het je lukken.
Je doet iets wat je leuk vind, wilt je doel bereiken dan gaat het je zeker lukken.
Wat een ander niet lukt hoeft jou ook meteen niet te lukken toch?

Veel succes met je streven en wat een ander zegt.
we zijn niet hetzelfde dus maak je niet dik.


Kalthouma

Fijne Ramadan

11-09-2008, 12:40

Citaat door Kalthoum:
[QUOTE=gebroken_hart;53582296]salaam mensen..

de meeste zeggen dat werken en studeren niet samen gaat en nu ben ik zelf toch hieraan begonnen.. ik deed hiervoor een hbo opleiding die ik komend schooljaar insha allah ga afsluiten.. nu ben ik echter een vaste baan begonnen waarvan de school denkt dat het een stage is en ben ik aan een universitaire vervolgopleiding begonnen..

nu denken mensen je hebt gaan tijd om je op school te concentrenen en om te leren maar ik rijs dagelijk ongeveer 2 en een half uur en is best veel tijd om te leren... tot nu toe lukt het moeiteloos maar mensen maken me bang als ze zeggen dat het na een tijdje niet meer zal gaan..

wat denken jullie of zijn er nog meer mensen aanwezig dit ook doen?


ik hoor het van jullie..

Jawel, als je het graat wilt dan gaat het je lukken.
Je doet iets wat je leuk vind, wilt je doel bereiken dan gaat het je zeker lukken.
Wat een ander niet lukt hoeft jou ook meteen niet te lukken toch?

Veel succes met je streven en wat een ander zegt.
we zijn niet hetzelfde dus maak je niet dik.


Kalthouma

Fijne Ramadan



dank je wel schat jij ook nog fijne ramadan

11-09-2008, 12:42

Citaat door gebroken_hart:
iets wat heel mijn leven weer eens overhoop gegooid heeft



oww sorry meid!

11-09-2008, 12:44



Citaat door Dileila:
oww sorry meid!



ma3lish meid