Bekijk volle/desktop versie : Fotograaf Nora uit Amsterdam!



10-09-2008, 12:57
Wie kent haar? of heeft haar meegemaakt?

Hoe is zij, hoe is haar werk?

10-09-2008, 13:31


http://www.ziyananora.nl

10-09-2008, 14:02

Citaat door imane02:
http://www.ziyananora.nl

dat is volgens mij net iemand anders

Saatiya, ik raad je aan om bij haar langs te gaan en alles rustig op je gemak zelf te bekijken en te oordelen.
Mocht je haar boeken, dan kan je bij mij aankloppen voor een korting op dj of special effects pakket

She is my sister

x dj lubna

10-09-2008, 14:03

Citaat door DJ_Lubna:
dat is volgens mij net iemand anders

Saatiya, ik raad je aan om bij haar langs te gaan en alles rustig op je gemak zelf te bekijken en te oordelen.
Mocht je haar boeken, dan kan je bij mij aankloppen voor een korting op dj of special effects pakket

She is my sister

x dj lubna



Dan wil ik weten hoe duur jou zus is voor haar fotografie?

10-09-2008, 14:04



Citaat door Saatiya:
Wie kent haar? of heeft haar meegemaakt?

Hoe is zij, hoe is haar werk?



najwa is ook op mijn datum bezet. Ik dacht dat ik er nog vroeg bij was
Nejma zit ik ook nog te twijfelen. Omdat je zei 1250,- voor alleen bruiloft, is wel prijzig!

10-09-2008, 14:09
Dames,

voor een prijsopgave raad ik je aan om haar te bellen :0650825302.

je kan het zo duur of goedkoop mogelijk maken aan de hand van je keuze in pakketten.

Een trouwalbum van glas met digitale inhoud heeft net een andere prijs dan bijv. een houten album, etc.

Dus bel haar zou ik zeggen, succes

10-09-2008, 14:46

Citaat door mevrouwtje20:
najwa is ook op mijn datum bezet. Ik dacht dat ik er nog vroeg bij was
Nejma zit ik ook nog te twijfelen. Omdat je zei 1250,- voor alleen bruiloft, is wel prijzig!



Echt he! bij mij ook al, die zit echt snel vol. Maar Nejma is gewoon te duur, dat gaat ver over mijn budget.

10-09-2008, 14:48

Citaat door DJ_Lubna:
dat is volgens mij net iemand anders

Saatiya, ik raad je aan om bij haar langs te gaan en alles rustig op je gemak zelf te bekijken en te oordelen.
Mocht je haar boeken, dan kan je bij mij aankloppen voor een korting op dj of special effects pakket

She is my sister

x dj lubna


sorry meid dat zie ik nu pas fotograaf ik heb honger

10-09-2008, 14:54

Citaat door Saatiya:
Echt he! bij mij ook al, die zit echt snel vol. Maar Nejma is gewoon te duur, dat gaat ver over mijn budget.



SubhannAllah ik had haar vorige week geloof ik gemaild toen was ze nog beschikbaar, maar nu is ze al vol

Ja klopt als ze zo duur is, dan kijk ik nog liever een beetje verder. Als ik niets kan vinden dan ga ik weer terug zo doe ik dat.

10-09-2008, 15:00

Citaat door imane02:
sorry meid dat zie ik nu pas fotograaf ik heb honger



hahaha nog een paar lange uren te gaan meid, dus nog ff volhouden