Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse dief blijkt Algerijn te zijn



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

10-09-2008, 12:37
Woede over vrijlaten scooterdiefje Inge Lengton

"Hij mag dan wel erg jong zijn maar blijkbaar oud genoeg om iemand te overvallen", aldus een woedende lezer. "De rechtspraak loopt ver in tijd achter. U denkt toch niet dat dit ventje zich aan de regels houdt?", vraagt Ronnie uit Helmond zich af.

Ook de moeder van het 17-jarige slachtoffer Alain is ontsteld. "Mijn zoon begrijpt hier dus niks van, hij snapt niet waarom hij in angst moet zitten", laat zijn moeder Miranda Custic weten.

De Haagse puber werd gisteren in afwachting van zijn proces weer naar huis gestuurd. "De verdachte is nog erg jong", verduidelijkt persrechter René Elkerbout de beslissing die de raadkamer gisteren nam. "Wat ook een rol heeft gespeeld is dat er steeds meer belang wordt gehecht aan kinderrechtenverdragen. Daarin wordt gesteld dat kinderen over het algemeen beter af zijn buiten de gevangenis dan erin."

De rechtbank benadrukt dat er aan de vrijlating van de piepjonge Algerijnse verdachte strenge voorwaarden zijn gesteld. Zo heeft hij een bijzondere vorm van huisarrest gekregen. Hij mag het huis uit om naar school te gaan en moet zich daarna meteen melden bij de Haagse reclasseringsinstelling De Waag.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/1885379/__Woede_over_vrijlaten_scooterdiefje__.html?p=13,2

De Telegraaf moet zich SCHAMEN!!!

10-09-2008, 12:46


Nu zijn de Marokkanen trots??


1 op de 10.000 terror-peuters heeft dus een andere nationaliteit dan de Marokkaanse.. Big deal zeg..

En Algerije ligt toch direct naast Marokko? Zou dus best een peuter kunnen zijn van een rondtrekkende Marokkaanse stam die zich van grenzen weinig aantrekken.

10-09-2008, 12:47
Maar alle PEDOFIELEN zijn blanke nederlanders!

10-09-2008, 12:49

Citaat door MOCKBA:
Nu zijn de Marokkanen trots??


1 op de 10.000 terror-peuters heeft dus een andere nationaliteit dan de Marokkaanse.. Big deal zeg..

En Algerije ligt toch direct naast Marokko? Zou dus best een peuter kunnen zijn van een rondtrekkende Marokkaanse stam die zich van grenzen weinig aantrekken.



Ach meneer, je zoekt altijd wel een ellendig smoes om de Marokkanen te treiteren.....

10-09-2008, 12:52



Citaat door Mocro_tram:
De Telegraaf moet zich SCHAMEN!!!


Meen je dat nu? Algerijn, Marokkaan, Tunesier,....groot verschil zeg

10-09-2008, 12:52

Citaat door KillingCrusader:
wat doen algerijnen hier nu weer??


Heb je je topic maar gesloten over hoe vrouwen te slaan? Het was waarschijnlijk niet wat je er van verwacht had zeker. Per ongeluk toch het verkeerde filmpje uitgekozen....

Wat een slappeling ben jij zeg! Jij bent alleen maar op dit forum om te moslimbashen! Rot lekker op man!

10-09-2008, 12:53

Citaat door Hanane_B:
Ach meneer, je zoekt altijd wel een ellendig smoes om de Marokkanen te treiteren.....



Weet je wat het is lieverd??


De Marokkanen doen het alleen zichzelf aan. We lullen nu al jaren over de Marokkaanse terror-koters en de Marokkanen doen zelf nog steeds geen ene moer aan het probleem met hun kinderen.

Als het mijn kinderen waren geweest had het probleem al lang opgelost geweest. Daar had ik zelf hoogstpersoonlijk voor gezorgd. Dat is het grote verschil en tevens het grote probleem wat wij in Nederland hebben met de Marokkanen...


Ik kan er helaas niets anders van maken.

10-09-2008, 12:54

Citaat door Mocro_tram:
Woede over vrijlaten scooterdiefje Inge Lengton

"Hij mag dan wel erg jong zijn maar blijkbaar oud genoeg om iemand te overvallen", aldus een woedende lezer. "De rechtspraak loopt ver in tijd achter. U denkt toch niet dat dit ventje zich aan de regels houdt?", vraagt Ronnie uit Helmond zich af.

Ook de moeder van het 17-jarige slachtoffer Alain is ontsteld. "Mijn zoon begrijpt hier dus niks van, hij snapt niet waarom hij in angst moet zitten", laat zijn moeder Miranda Custic weten.

De Haagse puber werd gisteren in afwachting van zijn proces weer naar huis gestuurd. "De verdachte is nog erg jong", verduidelijkt persrechter René Elkerbout de beslissing die de raadkamer gisteren nam. "Wat ook een rol heeft gespeeld is dat er steeds meer belang wordt gehecht aan kinderrechtenverdragen. Daarin wordt gesteld dat kinderen over het algemeen beter af zijn buiten de gevangenis dan erin."

De rechtbank benadrukt dat er aan de vrijlating van de piepjonge Algerijnse verdachte strenge voorwaarden zijn gesteld. Zo heeft hij een bijzondere vorm van huisarrest gekregen. Hij mag het huis uit om naar school te gaan en moet zich daarna meteen melden bij de Haagse reclasseringsinstelling De Waag.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/1885379/__Woede_over_vrijlaten_scooterdiefje__.html?p=13,2

De Telegraaf moet zich SCHAMEN!!!


Nu de algerijnen ook al misschien is hij wat teveel opgetrokken met jeugd waar dit dagelijkse kost is, kan haast niet anders.

10-09-2008, 12:56

Citaat door KillingCrusader:
nee, hoor , ik houd dat onderwerp nog steeds in de gaten . Als er iets substantieels wordt geschreven , reageer ik daar wel op.

Nogmaals ik reageer meestal niet op domme schelders.


Waar is dat onderwerp gebleven dan, want ik zie hem niet meer. Je hebt hem verwijderd

10-09-2008, 12:59
Ik zou van dat jongetje zijn keel dichtknijpen, totdat zijn ogen eruit komen.

10-09-2008, 13:02
Ihhollandiën zijn altijd een stelletje zeikerds geweest. Het klagen zit hun diep in de genen. Ik kan het ze niet kwalijk nemen die pexxdo's. Het lijken net wxijven, vandaar dat de vrouwen bij hun weglopen of van hun willen scheiden. Vervolgens gaan ze hun praktijken op de kxxinderen uiten..

10-09-2008, 13:03

Citaat door Tour_of_Duty:
Ik zou van dat jongetje zijn keel dichtknijpen, totdat zijn ogen eruit komen.


Ja maar die jongen was alleen tegen een groep van twintig die er rond staan. En waarschijnlijk zou hij dan nog de schuld gekregen hebben moest hij die marokkaan wat gedaan hebben.

10-09-2008, 13:04



Citaat door THE_WHAT:
Meen je dat nu? Algerijn, Marokkaan, Tunesier,....groot verschil zeg

Vlaam, Waal, leeghoofd......weinig verschil.

10-09-2008, 13:05

Citaat door MOCKBA:
Weet je wat het is lieverd??


De Marokkanen doen het alleen zichzelf aan. We lullen nu al jaren over de Marokkaanse terror-koters en de Marokkanen doen zelf nog steeds geen ene moer aan het probleem met hun kinderen.

Als het mijn kinderen waren geweest had het probleem al lang opgelost geweest. Daar had ik zelf hoogstpersoonlijk voor gezorgd. Dat is het grote verschil en tevens het grote probleem wat wij in Nederland hebben met de Marokkanen...


Ik kan er helaas niets anders van maken.

Slaapwekkend dit......heb je nog IETS nieuws te melden?


10-09-2008, 13:07
Er zijn evenveel lastige marokkaantjes als pedofiele nederlanders, en als je de nederlander vraagt wie van de 2 harder aangepakt moet worden, de marokkaan

het pedofiel zijn zit gewoon in de nederlander

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10