Bekijk volle/desktop versie : Asielzoekers in hongerstaking



Pagina's : [1] 2 3 4

10-09-2008, 11:30
Sint-Joost-ten-Node - In Sint-Joost-ten-Node bezetten een honderdtal asielzoekers een leegstaand pand aan de Middaglijnstraat. Het gaat om Afghanen en Irakezen, onder wie heel wat vrouwen en kinderen. Ze klagen de willekeur bij de erkenning van het statuut van oorlogsvluchteling aan.

Volgens sympathisanten van de mensen zonder papieren zullen er nog meer acties volgen. Op vijf september vindt de eerste ministerraad van het nieuwe politieke werkjaar plaats. Als er dan geen uitsluitsel komt over de rondzendbrief met criteria voor regularisatie, zullen veel asielzoekers klaar staan om tot actie over te gaan, zeggen de sympathisanten van de sans-papiers.

Bron

10-09-2008, 11:36



Citaat door THE_WHAT:
Sint-Joost-ten-Node - In Sint-Joost-ten-Node bezetten een honderdtal asielzoekers een leegstaand pand aan de Middaglijnstraat. Het gaat om Afghanen en Irakezen, onder wie heel wat vrouwen en kinderen. Ze klagen de willekeur bij de erkenning van het statuut van oorlogsvluchteling aan.

Volgens sympathisanten van de mensen zonder papieren zullen er nog meer acties volgen. Op vijf september vindt de eerste ministerraad van het nieuwe politieke werkjaar plaats. Als er dan geen uitsluitsel komt over de rondzendbrief met criteria voor regularisatie, zullen veel asielzoekers klaar staan om tot actie over te gaan, zeggen de sympathisanten van de sans-papiers.

Bron


Ik zie het probleem niet, na een maand is dit probleem vanzelf opgelost.

Het is wat.

10-09-2008, 11:49

Citaat door Hetiswat:
Ik zie het probleem niet, na een maand is dit probleem vanzelf opgelost.

Het is wat.


Wat ik niet begrijp is waarom men dit toelaat. Als je ze uitzet moet je wel correct blijven, maar ze laten verhongeren..

10-09-2008, 11:49
Het gevolg van de daden van het westen.

10-09-2008, 11:51



Citaat door THE_WHAT:
Sint-Joost-ten-Node - In Sint-Joost-ten-Node bezetten een honderdtal asielzoekers een leegstaand pand aan de Middaglijnstraat. Het gaat om Afghanen en Irakezen, onder wie heel wat vrouwen en kinderen. Ze klagen de willekeur bij de erkenning van het statuut van oorlogsvluchteling aan.

Volgens sympathisanten van de mensen zonder papieren zullen er nog meer acties volgen. Op vijf september vindt de eerste ministerraad van het nieuwe politieke werkjaar plaats. Als er dan geen uitsluitsel komt over de rondzendbrief met criteria voor regularisatie, zullen veel asielzoekers klaar staan om tot actie over te gaan, zeggen de sympathisanten van de sans-papiers.

Bron
hongerstaking werkt niet meer.

10-09-2008, 11:56

Citaat door lap_doek:
Het gevolg van de daden van het westen.


Intreseert mij niet. Vol is vol

10-09-2008, 11:58

Citaat door THE_WHAT:
Wat ik niet begrijp is waarom men dit toelaat. Als je ze uitzet moet je wel correct blijven, maar ze laten verhongeren..


Moet je ze dan dwingen om te vreten??

Het is wat.

10-09-2008, 12:14

Citaat door Hetiswat:
Moet je ze dan dwingen om te vreten??

Het is wat.


Nee, uitzetten

10-09-2008, 12:36

Citaat door THE_WHAT:
Nee, uitzetten


Oke, mee eens.

Maar hoe zijn ze zonder papieren binnen gekomen?

het is wat.

10-09-2008, 12:40
Ze hebben niks te eisen! Versneld uitzetten.

Moore.

10-09-2008, 12:42

Citaat door THE_WHAT:
Nee, uitzetten


Nee, hier laten. Accepteer de gevolgen van je daden!

10-09-2008, 12:48

Citaat door Hetiswat:
Oke, mee eens.

Maar hoe zijn ze zonder papieren binnen gekomen?

het is wat.


Geen idee

10-09-2008, 12:49



Citaat door lap_doek:
Nee, hier laten. Accepteer de gevolgen van je daden!


Mijn daden..?

10-09-2008, 12:54

Citaat door THE_WHAT:
Mijn daden..?


Belastingbetaler....

10-09-2008, 12:56

Citaat door lap_doek:
Belastingbetaler....


wat heeft dat er nu weer mee te maken

Pagina's : [1] 2 3 4