Bekijk volle/desktop versie : Gewelddadige groep scooterdieven alweer losgelaten!



Pagina's : [1] 2 3 4

10-09-2008, 10:09
Jonge scooterdieven alweer vrij



Het 14-jarige jongetje dat in bijzijn van zijn oudere vrienden en een camera gewelddadig een scooter afpakte van een 17-jarige jongen, Alain Custic, is tot verbazing van het slachtoffer alweer vrijgelaten.

Het 14-jarige jongetje was samen met zijn 11-jarige vriendje extreem gewelddadig tegenover het slachtoffer. Die logischerwijs niks terug durfde te doen aangezien alle grote broers en diens vrienden rondom het incident geamuseerd stonden te kijken.

Vrijgelaten

De 14-jarige jongen is gisteren in afwachting van het proces alweer vrijgelaten, "De verdachte is nog erg jong", verduidelijkt persrechter René Elkerbout de beslissing die de raadkamer gisteren nam. "Wat ook een rol heeft gespeeld is dat er steeds meer belang wordt gehecht aan kinderrechtenverdragen. Daarin wordt gesteld dat kinderen over het algemeen beter af zijn buiten de gevangenis dan erin."

Strenge voorwaarden

Volgens Elkerbout zijn er echter wel strenge voorwaarden aan deze vrijlating verbonden, zo mag de jongen alleen het huis verlaten om naar school te gaan en direct daarna moet hij zich melden bij reclasseringsinstelling De Waag.

Op de vraag of de 17-jarige jongen nu bang moet zijn voor wraakacties antwoord de persrechter: "Hij mag sowieso niet op straat, dus zal het slachtoffer hem niet zien." Het 17-jarige slachtoffer Alain is daar echter niet zo gerust op. "Mijn zoon begrijpt hier dus niks van", laat zijn moeder Miranda Custic weten. "Hij snapt niet waarom hij in angst moet zitten." Dit meldt de telegraaf vandaag.

Bekijk hier het filmpje van het incident: [URL="http://www.ad.nl/denhaag/2596238/Brute_mishandeling_op_film.html"]klikkerdeklik moet je zien[/URL]

Bron

10-09-2008, 10:12


In het filmpje zie de belagers een stel ukkies waar natuurlijk oom en broers op de loer lagen om die ene jongen even met hun allen te pakken, dat is vast weer die coelthoer enzo waar ze altijd zo "trots" op zijn...

10-09-2008, 10:14
Hierbij nodig ik de scooterdieven uit om alle scooters van mijn buurt te jatten. Ik woon in de Baarsjes. Good luck!

Wat heb ik een kolere hekel aan dat geluid.

xoxo,
Lap_doek

10-09-2008, 10:22

Citaat door Horus:
In het filmpje zie de belagers een stel ukkies waar natuurlijk oom en broers op de loer lagen om die ene jongen even met hun allen te pakken, dat is vast weer die coelthoer enzo waar ze altijd zo "trots" op zijn...


Er komt een tijd dat men dit niet meer pikt en zelf de "oplossing"gaat zoeken.

Dutchbatt de wijken in en rammen.

Het is wat.

10-09-2008, 10:24



Citaat door XXL:
Bang voor een smurf van amper 1 mtr hoog ?



Klootzak lul niet zo dom , er stonden hordes rioolratten omheen, die dit uitschot zijn gang lieten gaan en zelfs aanmoedigde.

Het is wat.

10-09-2008, 10:41

Citaat door Hetiswat:
Klootzak lul niet zo dom , er stonden hordes rioolratten omheen, die dit uitschot zijn gang lieten gaan en zelfs aanmoedigde.

Het is wat.


En als er uiteindelijk zo een kleine rat zich doodrijdt of doodgereden wordt, dan is het de schuld van het slachtoffer want hij had zijn scooter niet moeten laten stelen...

10-09-2008, 10:52

Citaat door Horus:
Jonge scooterdieven alweer vrij



Het 14-jarige jongetje dat in bijzijn van zijn oudere vrienden en een camera gewelddadig een scooter afpakte van een 17-jarige jongen, Alain Custic, is tot verbazing van het slachtoffer alweer vrijgelaten.

Het 14-jarige jongetje was samen met zijn 11-jarige vriendje extreem gewelddadig tegenover het slachtoffer. Die logischerwijs niks terug durfde te doen aangezien alle grote broers en diens vrienden rondom het incident geamuseerd stonden te kijken.

Vrijgelaten

De 14-jarige jongen is gisteren in afwachting van het proces alweer vrijgelaten, "De verdachte is nog erg jong", verduidelijkt persrechter René Elkerbout de beslissing die de raadkamer gisteren nam. "Wat ook een rol heeft gespeeld is dat er steeds meer belang wordt gehecht aan kinderrechtenverdragen. Daarin wordt gesteld dat kinderen over het algemeen beter af zijn buiten de gevangenis dan erin."

Strenge voorwaarden

Volgens Elkerbout zijn er echter wel strenge voorwaarden aan deze vrijlating verbonden, zo mag de jongen alleen het huis verlaten om naar school te gaan en direct daarna moet hij zich melden bij reclasseringsinstelling De Waag.

Op de vraag of de 17-jarige jongen nu bang moet zijn voor wraakacties antwoord de persrechter: "Hij mag sowieso niet op straat, dus zal het slachtoffer hem niet zien." Het 17-jarige slachtoffer Alain is daar echter niet zo gerust op. "Mijn zoon begrijpt hier dus niks van", laat zijn moeder Miranda Custic weten. "Hij snapt niet waarom hij in angst moet zitten." Dit meldt de telegraaf vandaag.

Bekijk hier het filmpje van het incident: [URL="http://www.ad.nl/denhaag/2596238/Brute_mishandeling_op_film.html"]klikkerdeklik moet je zien[/URL]

Bron


wat een pussy bang voor twee snotaapjes

10-09-2008, 10:55

Citaat door Horus:
En als er uiteindelijk zo een kleine rat zich doodrijdt of doodgereden wordt, dan is het de schuld van het slachtoffer want hij had zijn scooter niet moeten laten stelen...



Er komt een tijd dat dit echt afgelopen is.

Het is wat.

10-09-2008, 11:13
oh wat een commotie allemaal,

geef mij de nummer van die jonge marokkaantjes ga wel even met ze praten,

probleem opgelost.

10-09-2008, 11:13

Citaat door Nabil19:
oh wat een commotie allemaal,

geef mij de nummer van die jonge marokkaantjes ga wel even met ze praten,

probleem opgelost.



wollahila

10-09-2008, 11:14

Citaat door Hetiswat:
Er komt een tijd dat dit echt afgelopen is.

Het is wat.


Is dat iets wat je toejuicht

10-09-2008, 11:15

Citaat door rassoel:
Is dat iets wat je toejuicht



JAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!! !!!!!!!!!!!!!!

Jji niet?

Het is wat.

10-09-2008, 11:16



Citaat door Nabil19:
oh wat een commotie allemaal,

geef mij de nummer van die jonge marokkaantjes ga wel even met ze praten,

probleem opgelost.


Dat is tegenwoordig een probleem, heb je filmpje gezien met die Sem geloof ik, die indier die daar wilde laten zien dat het wel meeviel en een blikje moest koppen? Die jochies hebben geen respect meer voor ouderen, ik had medelijden met die ouderen die kregen gewoon een grote bek.
Zou het iets oplossen als ouderen zoals jij zich zouden bemoeien met het gedrag van die "de weg kwijt zijn?"

10-09-2008, 11:45
Je moet er maar wonen in zo'n wijk vol kutmarokkanen

10-09-2008, 11:46

Citaat door XXL:
Bang voor een smurf van amper 1 mtr hoog ?


Moest het alleen die smurf geweest zijn.. maar zoals je weet zijn marokkanen alleen stoer met 10 tegen 1.

Pagina's : [1] 2 3 4