Bekijk volle/desktop versie : is het te doen.......................



10-09-2008, 08:48
Salaam allemaal, even het volgende; mijn zoontje zit op de isl.basisschool en wordt met de bus gebracht en gehaald, wel lekker, maar binnenkort gaan mijn tweeling ook naar school en heb nu besloten om ze zelf te brengen(heb een aanhangkar) alleen mijn man vindt dat niet echt een goed idee aangezien de winter streng is, dus regen,hagel,sneeuw enz. de school is 10 min. met de fiets van ons vandaan, hoe doen degene het die wel met de fiets gaan en waarbij de school niet om de hoek is

10-09-2008, 09:03


zijn jullie er nog?

10-09-2008, 09:09
ik breng mijn dochter wel eens met de fiets.
maar ja......ik hebgeen aanhanger en geen tweeling

10-09-2008, 09:13

Citaat door ouardanijntje:
ik breng mijn dochter wel eens met de fiets.
maar ja......ik hebgeen aanhanger en geen tweeling



dat is op zich geen zorg, maar is het in de winter te doen?

10-09-2008, 09:14


ik breng me zoontje met de auto. Zijn school is ook niet om de hoek. Als je rijbewijs hebt kan je er over nadenken om een kleine zuinige auto te kopen. Kan je gelijk na het wegbrengen van je kids de boodschappen doen.

10-09-2008, 09:17

Citaat door paradijs79:
dat is op zich geen zorg, maar is het in de winter te doen?

nee in de winter breng ik ze met de auto.
meestal

10-09-2008, 09:20

Citaat door houda99:
ik breng me zoontje met de auto. Zijn school is ook niet om de hoek. Als je rijbewijs hebt kan je er over nadenken om een kleine zuinige auto te kopen. Kan je gelijk na het wegbrengen van je kids de boodschappen doen.



heb nog geen rijbewijs maar ga deze binnenkort halen inchallah

10-09-2008, 09:22

Citaat door paradijs79:
heb nog geen rijbewijs maar ga deze binnenkort halen inchallah


Allah kemel biel Gair. In dat geval zou ik ze gewoon laten brengen met de bus als die toch komt. Voor jou is het ook makkelijker.

10-09-2008, 09:30
Probeer het uit, merk je dat het niet te doen is dan geef je aan op school en kunnen ze alsnog met de bus...

10-09-2008, 10:04
natuurlijk is het te doen ,zeker als het maar 10 minuten met de fiets is
zo kom je ook regelmatig op school .
scheelt je weer busgeld en bovendien over welke winter heb je het

10-09-2008, 10:11

Citaat door eva2:
natuurlijk is het te doen ,zeker als het maar 10 minuten met de fiets is
zo kom je ook regelmatig op school .
scheelt je weer busgeld en bovendien over welke winter heb je het



mijn doel is ook om vaker op school te zijn, want nu komen de ouders daar alleen met feesten of afsluiting, rapport, dus weinig schoolcontact en en ja het gaat mij 360 euor schelen