Bekijk volle/desktop versie : bestaat de wereld woensdag nog?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

09-09-2008, 20:01
Wetenschappers bedreigd om oerknalexperiment

GENEVE - Wetenschappers die betrokken zijn bij de Europese deeltjesversneller nabij het Zwitserse Genève, zijn met de dood bedreigd vanwege experimenten die ze later deze week willen uitvoeren.


De experimenten worden uitgevoerd in de Large Hadron Collider (LHC), een 27 kilometer lange deeltjesversneller op de grens van Frankrijk en Zwitserland. Het gigantische cirkelvormige apparaat ligt ongeveer honderd meter onder de grond. Dat meldde de Britse krant The Daily Telegraph maandag.

Wetenschappers willen vanaf woensdag zogeheten protonen, onderdelen van atomen, op elkaar afvuren. Door de energie die vrijkomt bij de botsing te analyseren hopen de onderzoekers te zien hoe het heelal er uitzag een fractie na de oerknal, ongeveer 14 miljard jaar geleden.

Critici vrezen echter dat door de experimenten kleine zwarte gaten ontstaan. Die zouden aardbevingen en vloedgolven veroorzaken, waardoor de aarde zou kunnen worden vernietigd. Een Duitse scheikundige probeerde tevergeefs om via het Europees Hof voor de Rechten van de Mens de tests te laten verbieden.


http://www.telegraaf.nl/buitenland/1872796/__Wetenschappers_bedreigd_om_oerknalexperiment__.h tml?p=4,1

09-09-2008, 20:20



Citaat door Chineesy:
Wetenschappers bedreigd om oerknalexperiment

GENEVE - Wetenschappers die betrokken zijn bij de Europese deeltjesversneller nabij het Zwitserse Genève, zijn met de dood bedreigd vanwege experimenten die ze later deze week willen uitvoeren.


De experimenten worden uitgevoerd in de Large Hadron Collider (LHC), een 27 kilometer lange deeltjesversneller op de grens van Frankrijk en Zwitserland. Het gigantische cirkelvormige apparaat ligt ongeveer honderd meter onder de grond. Dat meldde de Britse krant The Daily Telegraph maandag.

Wetenschappers willen vanaf woensdag zogeheten protonen, onderdelen van atomen, op elkaar afvuren. Door de energie die vrijkomt bij de botsing te analyseren hopen de onderzoekers te zien hoe het heelal er uitzag een fractie na de oerknal, ongeveer 14 miljard jaar geleden.

Critici vrezen echter dat door de experimenten kleine zwarte gaten ontstaan. Die zouden aardbevingen en vloedgolven veroorzaken, waardoor de aarde zou kunnen worden vernietigd. Een Duitse scheikundige probeerde tevergeefs om via het Europees Hof voor de Rechten van de Mens de tests te laten verbieden.


http://www.telegraaf.nl/buitenland/1872796/__Wetenschappers_bedreigd_om_oerknalexperiment__.h tml?p=4,1


Bestaan al diverse topics over, o.a. die van mij van mei 2008.

Als we elkaar morgen weer spreken zullen we het weten. Alhoewel, het kan wel iets langer duren.

09-09-2008, 20:23

Citaat door Focus1:
Bestaan al diverse topics over, o.a. die van mij van mei 2008.

Als we elkaar morgen weer spreken zullen we het weten. Alhoewel, het kan wel iets langer duren.



hoezo als de aarde kan verkleinen tot een steentje van 2 centimer doorsnede als gevolg van een groeiend zwart gat, kunnen wij en onze compies het ook wel hoor.

We zullen het waarschijnlijk geeneens doorhebben en de wetenschappers zullen denken,.............
Jeetje het heelal is wel heel erg snel en ver uitgedijt.

09-09-2008, 20:23
Ik hoop het

Dat zou de mop van de eeuw zijn.

09-09-2008, 20:29



Citaat door Mathijs:
hoezo als de aarde kan verkleinen tot een steentje van 2 centimer doorsnede als gevolg van een groeiend zwart gat, kunnen wij en onze compies het ook wel hoor.

We zullen het waarschijnlijk geeneens doorhebben en de wetenschappers zullen denken,.............
Jeetje het heelal is wel heel erg snel en ver uitgedijt.


Ik denk niet dat wetenschappers in dat geval nog kunnen denken.

09-09-2008, 20:29

Citaat door Chineesy:
bestaat de wereld woensdag nog?




zucht....helaas nog wel


























09-09-2008, 20:30

Citaat door _______________:
zucht....helaas nog wel



























Wedden van niet

09-09-2008, 20:31

Citaat door Abudais:
Ik hoop het

Dat zou de mop van de eeuw zijn.


In dat geval blijven er in ieder geval geen rouwenden over.

09-09-2008, 20:33

Citaat door Focus1:
In dat geval blijven er in ieder geval geen rouwenden over.


Moet je voorstellen dat de hele wereld in een zandkorreltje wordt gezogen

Dat wordt dringen!!


09-09-2008, 20:34

Citaat door Focus1:
Ik denk niet dat wetenschappers in dat geval nog kunnen denken.

Einstein had in verhouding een klein hoofd, wie weet kunnen de wetenschappers dan wel veel beter denken.


bovendien


Het menselijke lichaam is stoffelijk en kan krimpen en uitdijen.

09-09-2008, 20:35

Citaat door Abudais:
Moet je voorstellen dat de hele wereld in een zandkorreltje wordt gezogen

Dat wordt dringen!!



Leren we elkaar uiteindelijk allemaal kennen en is ieder verschil opgeheven.
Maar of dat nou is waar wij naar streven? Allemaal als gelijken ten onder gaan?

Maar ja, waarom ook eigenlijk niet.

09-09-2008, 20:36

Citaat door Focus1:
Leren we elkaar uiteindelijk allemaal kennen en is ieder verschil opgeheven.


Dan worden we 1!!!


09-09-2008, 20:38



Citaat door KillingCrusader:
ik wordt continu geband wegens het hebben van kritiek op moslimterreur!!

maar dat maakt niets uit , binnen 5 minuten heb ik een nieuwe hotmailaccount aangemaakt en wordt ik lid onder een andere naam!!!

Tres simple!!

Ik laat me niet ringeloren door een zooitje marokkaanse geitenneukers met een grote bek , die zelf geen kritiek kunnen hebben.



mmmm je taal doet me vermoeden dat je kritiek van minder belang is.

echter het lange tenen verhaal is aanwezig.

09-09-2008, 20:50

Citaat door KillingCrusader:
ik wordt continu geband wegens het hebben van kritiek op moslimterreur!!

maar dat maakt niets uit , binnen 5 minuten heb ik een nieuwe hotmailaccount aangemaakt en wordt ik lid onder een andere naam!!!

Tres simple!!

Ik laat me niet ringeloren door een zooitje marokkaanse geitenneukers met een grote bek , die zelf geen kritiek kunnen hebben.




Kijk even in de spiegel.

09-09-2008, 21:07
Is dit echt of southpark echt?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9