Bekijk volle/desktop versie : deejay veilt maagdelijkheid meisje in radiohow.



09-09-2008, 18:57
De Amerikaanse radio-dj Howard Stern is van plan zijn meest shockerende uitzending ooit te maken. Stern wil de maagdelijkheid van een meisje live veilen tijdens zijn programma.

Het meisje, een 22-jarige brunette, wordt uit veiligheidsoverwegingen geveild onder het pseudoniem 'Natalie Dylan'. Ze werd door een bordeeleigenaar uit Nevada voorgesteld aan dj Stern.

Gynaecoloog.

De winnaar van de veiling mag met het meisje naar het bordeel trekken en aldaar het bed induiken. Wie twijfelt aan haar maagdelijkheid, mag zelfs een gynaecologisch onderzoek vragen.

Het meisje wil met het geld haar opleiding financieren. "Voor mij is het geen moreel dilemma. We leven in een kapitalistische maatschappij. Waarom zou ik dan mijn eigen maagdelijkheid niet mogen uitbuiten?" aldus Dylan tegen The Sun (foto). "Ik doe het voor mijn eigen goed."



http://www.hbvl.be/nieuws/in_de_rand/default.asp?art={D5769D43-0E07-4BFC-A0BC-60193E15C6FA}

mooie plek om ontmaagd te worden.

09-09-2008, 18:59


Ach, als het kind er blij van wordt. Ze is volwassen he, moet ze lekker zelf weten hoor.

09-09-2008, 19:11
Jeetje, een baan om haar opleiding te betalen werd haar een beetje te veel.

09-09-2008, 19:12
niemand die wat zegt? Zal melkje het maar doen? oke...

HOERRRRRRRRRR[/SIZE]
[SIZE="7"]
SMERIG-TYFUS-PESTKANKER-AIDSBESMETTENDE

HOERRRRRRRRR

Dat lucht op

09-09-2008, 19:14



Citaat door melkisheerlijk:
blaat....


dank voor je bijdrage, hier heb je een koekje!

09-09-2008, 19:15

Citaat door melkisheerlijk:
niemand die wat zegt? Zal melkje het maar doen? oke...


SMERIG-TYFUS-PESTKANKER-AIDSBESMETTENDE

HOERRRRRRRRR

Dat lucht op


zou je misschien ook een beetje verontwaardiging kunnen tonen voor het radiostation, selectieveling?

de kans dat een maagd aids verspreidt, is overigens tamelijk nihil.

09-09-2008, 19:16
7libmezyan is jaloers

09-09-2008, 19:18

Citaat door atropos:
zou je misschien ook een beetje verontwaardiging kunnen tonen voor het radiostation, selectieveling?

de kans dat een maagd aids verspreidt, is overigens tamelijk nihil.


Je hebt helemaal gelijk! Wat ben ik toch dom...

09-09-2008, 19:23

Citaat door gringo21:
De Amerikaanse radio-dj Howard Stern is van plan zijn meest shockerende uitzending ooit te maken. Stern wil de maagdelijkheid van een meisje live veilen tijdens zijn programma.

Het meisje, een 22-jarige brunette, wordt uit veiligheidsoverwegingen geveild onder het pseudoniem 'Natalie Dylan'. Ze werd door een bordeeleigenaar uit Nevada voorgesteld aan dj Stern.

Gynaecoloog.

De winnaar van de veiling mag met het meisje naar het bordeel trekken en aldaar het bed induiken. Wie twijfelt aan haar maagdelijkheid, mag zelfs een gynaecologisch onderzoek vragen.

Het meisje wil met het geld haar opleiding financieren. "Voor mij is het geen moreel dilemma. We leven in een kapitalistische maatschappij. Waarom zou ik dan mijn eigen maagdelijkheid niet mogen uitbuiten?" aldus Dylan tegen The Sun (foto). "Ik doe het voor mijn eigen goed."



http://www.hbvl.be/nieuws/in_de_rand/default.asp?art={D5769D43-0E07-4BFC-A0BC-60193E15C6FA}

mooie plek om ontmaagd te worden.


Wat nou gynaecologisch onderzoek. Ik wil bloed zien, dat is het enige echte bewijs!!!

09-09-2008, 19:31

Citaat door David:
Ik zie die man al zitten met z'n vijltje. Arm wicht.