Bekijk volle/desktop versie : 'Nederland voorkeursdoelwit van terroristen'



Pagina's : [1] 2

09-09-2008, 17:26

Citaat door HappyKaffirrr:
ik hou de marokkanen en andere baardmannen ook extra scherp in de gaten, en ze hoeven maar een verkeerde beweging te maken.........


En je barst meteen in tranen uit

09-09-2008, 17:31


terroristen hebben zeker niks te doen en gaan ze nederland aanvallen

09-09-2008, 17:34

Citaat door HappyKaffirrr:
..en ik trek ze heeeel hard aan hun baard!!!


of ik geef ze baardschurft , zodat ze na hun zelfmoordactie niet bij allah door de deur komen , omdat hij duidelijk heeft gezegd in de koeraan geen mensen met baardschurft aan te nemen in de hemel!!!


wees eens een liefe Hollander, en geef me je geld, je vrouw en je waardigheid

09-09-2008, 17:36
En oh ja david heeft nog steeds wat voor, wees een echte hollander en doe wat je moet doen.

09-09-2008, 17:39


Als ze voor je staan, dan plas je in je broek man!. Doe vooral groot.....


Ik hoop dat je er één tegen komt meneer HappyKafirrr!

09-09-2008, 17:46

Citaat door HappyKaffirrr:
ik denk dat ik gemiddeld toch wel een keer per maand zo'n irrritante baardman een vreselijke ros voor zijn kop geef.

En ik moet zeggen , dat lucht erg op! ik kan het iedereen aanbevelen.

Ik moet wel zeggen dat ik 1.90 meter ben en zo'n marokkaantje is voor mij geen partij.




ben je ook sterk dan, lang wil niet alles zeggen!.

09-09-2008, 17:51

09-09-2008, 17:52

Citaat door HappyKaffirrr:
DEN HAAG - Nederland en Nederlandse belangen in het buitenland vormen momenteel één van de voorkeursdoelen van internationaal opererende terroristische netwerken. Dat is met name als gevolg van de film Fitna, die Tweede Kamerlid Geert Wilders eerder heeft uitgebracht.

Dat blijkt uit de jongste editie van het dreigingsbeeld terrorisme Nederland van de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding (NCTb). In de afgelopen maanden is uit uiteenlopende bronnen informatie vergaard waaruit dit duidelijk is geworden, aldus de NCTb.

De ontwikkelingen in de afgelopen periode hebben de internationale dreiging voor Nederland zichtbaarder gemaakt. De voornaamste reden daarvoor lijkt gelegen in de film Fitna die door moslimextremisten als een zware belediging en provocatie wordt beschouwd, constateert de NCTb.

‘We krijgen concrete meldingen dat er in radicale netwerken speciaal aan Nederland wordt gedacht’, zei minister van Justitie Ernst Hirsch Ballin dinsdag in een toelichting. ‘Er worden een paar Europese landen met name genoemd en daar zit Nederland helaas bij. Als rechtvaardiging daarvoor noemen jihadisten de film Fitna.’

‘De effecten van Fitna zijn niet van de een op de andere dag weg. Overigens zijn degenen die een aanslag voorbereiden uiteraard als enigen verantwoordelijk, daar mag geen misverstand over bestaan’, benadrukt de bewindsman.

‘We moeten deze signalen serieus nemen. Daarbij gaat het ook om de beveiliging van bepaalde Nederlandse objecten in het buitenland.’ Volgens Hirsch Ballin worden er geen specifieke doelen in Nederland genoemd.

Met een aanslag zouden extremisten het in de islamitische wereld verslechterde imago van de heilige oorlog in Irak, met vele doden onder moslims, willen opvijzelen. Verder wordt in het dreigingsbeeld opgemerkt dat er steeds meer berichten komen over Westerse moslimextremisten die in trainingskampen in het grensgebied van Pakistan en Afghanistan worden waargenomen. Die vallen mogelijk minder op bij Westerse veiligheidsdiensten en zouden daardoor beter inzetbaar zijn bij het uitvoeren van aanslagen in het Westen.

Volgens de NCTb onderstrepen deze ontwikkelingen de toegenomen dreiging die sinds maart dit jaar mede aanleiding was om het algemene dreigingsniveau in Nederland te verhogen van ‘beperkt’ tot ‘substantieel’. ‘Het niveau ‘substantieel’ blijft gehandhaafd, maar wordt met de nieuwe informatie wel onderstreept.’

Het dreigingsniveau ‘substantieel’ betekent concreet dat de kans op een aanslag in Nederland of tegen Nederlandse belangen, reëel is.

bron:http://www.volkskrant.nl/binnenland/article1065422.ece/Nederland_voorkeursdoelwit_van_terroristen


De enigen die zich beledigd mogen voelen door Fitna zijn de gewone moslims, maar die waren wijs genoeg hun schouders op te halen.

Hoe je je als aanslagpleger beledigd kunt voelen is mij een raadsel. Door aanslagen te willen of gaan plegen bevestig je hetgeen in Fitna getoond werd.

09-09-2008, 18:23
Het wordt ondertussen wel een beetje slaapverwekkend. Een hoop gedreig maar vooralsnog zijn de enige terroristen waar we enige last van ondervinden de marokkaanse peuters..

09-09-2008, 18:32
Whahah schijters.

09-09-2008, 18:35

Citaat door HappyKaffirrr:
het stelt inderdaad niet veel voor met die marokkaantjes.



Jullie dochters denken daar anders over

09-09-2008, 18:37

Citaat door mocropipo:
Jullie dochters denken daar anders over



Klopt. Mijn dochter is doodsbang voor ze. Die fietst een blokkie om.

En terecht.

09-09-2008, 18:38



Citaat door vutter:
Dat de mislukte marokkaanse moslims ons willen vermoorden is duidelijk.
Laten wij ze voor zijn en dat marokkaanse tuig vernietigen.



Internet warior praatjes vullen geen gaatjes, dus oook voor jou mijn zebi

09-09-2008, 18:40

Citaat door vutter:
Dat de mislukte marokkaanse moslims ons willen vermoorden is duidelijk.
Laten wij ze voor zijn en dat marokkaanse tuig vernietigen.



Niet allemaal.

We moeten zo snel mogelijk en met harde hand de rotte appelen uit de mand halen en deze eventueel laten composteren voor de volkstuintjes.

09-09-2008, 18:40

Citaat door MOCKBA:
Klopt. Mijn dochter is doodsbang voor ze. Die fietst een blokkie om.

En terecht.



Maak dat de kat maar wijs, we zijn in als prada armani en botticelie

Pagina's : [1] 2