Bekijk volle/desktop versie : weten vrouwen wel wat 20.000 euro is?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

09-09-2008, 10:09
en wat je er allemaal mee kan doen ipv aan een bruiloft verpatsen??

en dan heb ik het nog over het minimale bedrag dat tegenwoordig een bruiloft kost, als het aan de vrouw ligt.


mij niet gezien

09-09-2008, 10:12


mooi niet dat ik dat ga uitgeven..!

ik geef dat liever uit aan so n geweldige huwelijksreis van een week of 3.. op een prachtig caribisch gebied..
azuurblauwe zee...

Dan aan 1 nacht bruiloft waar toch over geroddelt zal worden..

09-09-2008, 10:14

Citaat door Daena:
Niet zeiken gewoon werken en sparen dan overmaken.

alhamdoulilah geld genoeg, maar om het nou aan jouw ass te verpatsen als bruidsschat of bruiloft....

dont think so


ga maar zelf werken en sparen en overmaken..is toch 2008(roepen jullie altijd?)

09-09-2008, 10:14

Citaat door Fz_:
mooi niet dat ik dat ga uitgeven..!

ik geef dat liever uit aan so n geweldige huwelijksreis van een week of 3.. op een prachtig caribisch gebied..
azuurblauwe zee...

Dan aan 1 nacht bruiloft waar toch over geroddelt zal worden..



bijvoorbeeld.

09-09-2008, 10:16


Een bruiloft is onzin, het bestaat niet eens in de Islam...Je hoort alleen een etentje te geven om het bekend te maken en naar de moskee te gaan meer niet..

09-09-2008, 10:18
k heb gezworen geen bruiloft te geven, nooit

09-09-2008, 10:18

Citaat door Daena:
= een bruiloft dus.



Lees je over mijn reactie heen..? Het is geen bruiloft maar een ''etentje''..

09-09-2008, 10:19
Klein feest en met de rest sparen, tot je genoeg hebt om te emigreren. Feesten zijn gay.

09-09-2008, 10:20

Citaat door Daena:
Waaruit bestaat een bruiloft?

Owjah een etentje met mensen erbij enzo



Een bruiloft bestaat uit muziek, mensen uitnodigen die je niet kent, eten in overvloed, onzinnige dingen en al die onzin erbij..

Een bekendmaking is iets anders, alleen voor goede vrienden en familie, geen muziek, rustig eten thuis en naar de moskee...Dat noem ik geen bruiloft, maar slechts een etentje én bekendmaking...

09-09-2008, 10:24
geloof me.. ben op een trouwfeest geweest van meer als 40.000 en it sucks... het gaat om het sfeertje.. mensen die lachen.. genieten.. dansen.. tevreden zijn met wat ze op tafel krijgen.. en niet roddelen over datgene waar ze niet tevreden mee zijn..

en wijfen die hun man willen kaal plukken.. om 1 dagje.. alles pefect te hebben vind ik geen echte vrouw maar een snol..

tuurlijk kan het wel de mooiste dag van je leven zijn.. maar laten we niet gaan overdrijfen..

een bruiloft van 10.000 kn ook heeel mooi zijn..

09-09-2008, 10:30

Citaat door Daena:
Mijn fucking ass is elke cent die jij bezit waard
Je zal zelfs tekort komen...


Ik doe niks.. en ik roep niksss uit..

Jij gaat voor me werken



ik weet dat het nog vroeg in de ochtend is, maar is toch wel beter als je nou even wakker word dromert

09-09-2008, 10:33

Citaat door Clashh:
k heb gezworen geen bruiloft te geven, nooit


Citaat door JAMIE_4:
Een bruiloft is onzin, het bestaat niet eens in de Islam...Je hoort alleen een etentje te geven om het bekend te maken en naar de moskee te gaan meer niet..


Citaat door Tsjelzies:
Klein feest en met de rest sparen, tot je genoeg hebt om te emigreren. Feesten zijn gay.





20.000 dan heb ik het 3aad nieteens over de min. 5000 euro losgeld wat ik zou moeten betalen..

dat geld stuur ik me ouders, mezelf en nog een aantal familie leden mee naar elhadjj

09-09-2008, 10:34



Citaat door Daena:
Nee hoor. Een bruiloft hoeft echt niet uit muziek, onbekende mensen etc te bestaan hoor.

Welke bruiloften bezoek jij?



Bruiloft bestaat niet in de Islam en daarmee basta..

09-09-2008, 10:35

Citaat door JAMIE_4:
Bruiloft bestaat niet in de Islam en daarmee basta..

Bruiloften zijn gewoon van de Sounnah, verspillen van geld niet. Je kunt gewoon een bescheiden feest geven, met bijvoorbeeld anasheed. Daar is niets mis mee.

09-09-2008, 10:36

Citaat door Tsjelzies:
Bruiloften zijn gewoon van de Sounnah, verspillen van geld niet. Je kunt gewoon een bescheiden feest geven, met bijvoorbeeld anasheed. Daar is niets mis mee.


Ik heb nergens kunnen lezen dat er over ''bruiloft'' wordt gesproken, wel over een ''etentje'' en een ''bekendmaking'' en natuurlijk ''moskee'', maar niet over een bruiloft..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6