Bekijk volle/desktop versie : Zwarte Henna....



Pagina's : [1] 2

08-09-2008, 23:06
Ken jij of weet jij wie er Zwarte Henna zet....
Aangezien het over 3 weken al Suikerfeest is,, wil ik graag henna zetten...

P.s het liefst omg Utrecht...

Alvast bedankt...

08-09-2008, 23:08


haha, ik wil ook zwarte henna laten zetten aleen ik woon in denhaag

maar ik up voor je meid

08-09-2008, 23:11

Citaat door miss_samira:
haha, ik wil ook zwarte henna laten zetten aleen ik woon in denhaag

maar ik up voor je meid


Thx.. Ik vind het soo moooi...
Ik werd zo jaloers op mij vriendinnen toen ze terug kwamen van Marokko... Prachtig..

08-09-2008, 23:14
haha, ik had ook henna laten zetten in marokko maar geen zwarte
mij nichten haddden ook op hun benen

08-09-2008, 23:30


Hey meiden! Jullie moeten even een kijkje nemen op de Zwarte markt! daar zit een nederlandse dame met lang blond kroes haar! En een grote bril!

Zij heeft 2 winkels die tegen over elkaar staan met marokkaanse kruiden.
Deze staat in de eerste oosterse hal! Ze verkoopt zwarte henna.


08-09-2008, 23:34
salaam dames
Mijn schoonzus doet dat (naksh traditioneel) als jullie willen doet ze dat voor jullie.
de kosten zijn 40 Euro per hand

het is aan jullie de keuze

maar het is wel in helmond.

08-09-2008, 23:34
Bedankt, maar denk zelf niet dat ik voor de suikerfeest na de zwarte markt ga
maar wel bedankt

08-09-2008, 23:36
haha, nee ik denk niet dat ik hellemaal na helmond ga ik zoek wel in de buurt joh shokran voor jullie raad !

08-09-2008, 23:50

Citaat door miss_samira:
haha, nee ik denk niet dat ik hellemaal na helmond ga ik zoek wel in de buurt joh shokran voor jullie raad !


Sluit me er bij aan...

09-09-2008, 00:24
hey meiden ik wil jullie even waarschuwen dat jullie moeten uit kijken voor zwarte henna als jullie het nooit gedaan hebben zal ik het niet doen.
waarom ik dit zeg als ervaren is dat ik het ook gedaan heb in marokko en ik heb nu uitslag op me handen en benen het is zo lelijk dat ik bijna elke dag huil wat het nog ergste is ik ben nu aan het voorbereiden voor me bruiloft en ik wil graag er vanaf zijn maar meiden kijk uit ik wil niet dat het bij jullie ook zo gebeurt.

09-09-2008, 00:29

Citaat door zinababy:
hey meiden ik wil jullie even waarschuwen dat jullie moeten uit kijken voor zwarte henna als jullie het nooit gedaan hebben zal ik het niet doen.
waarom ik dit zeg als ervaren is dat ik het ook gedaan heb in marokko en ik heb nu uitslag op me handen en bennen het is zo lelijk dat ik bijna elke dag huil om dat het zo lelijk is wat het nog ergste is ik ben nu aan het voorbereiden voor me bruiloft en ik wil graag er vanaf zijn maar meiden kijk uit ik wil niet dat het bij jullie ook zo gebeurt.


Zo iets heb ik ook gehoord en is ook bij Hart van Nederland gekomen...
Als je echte goeie Zwarte Henna wil dan moet je die uit Indonesie gebruiken en niet die van Marokko...
Per persoon is het ook verschillend...
Maar meid bedankt voor de tip...

09-09-2008, 00:30
graag gedaan schat

09-09-2008, 00:49


Meidennn!! Ik weet dat sommige nakashat die zwarte henna zetten iets doen met zwarte haarverf erbij mengen, en dat is zó slecht voor je huid. Ik ga geen namen noemen of zeggen waar ze vandaan komen. Slechts een tip: je moet erbij staan als ze het gaat mengen.

09-09-2008, 00:51
Ik vind het In het begin erg mooie zwarte henna,Maar zodra het begint te vervagen is het echt lelijk op je handen en voeten,Lijkt net of je handen erg vies zijn.

09-09-2008, 00:53
ik raad het jullie ook af zwarte henna!! ik heb het ook opgedaan in marokko... het kan allergische uitslag geven, maar heel fel dan! en het is lelijk hoor, zeker de eerste dag dat je het op hebt, want dan lijkt het net alsof je met verf een schilderij op je hand hebt geschillerd
leek zo nep! geef mij maar de echte henna maar!

Pagina's : [1] 2