Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse ukkies terroriseren den Haag



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23

08-09-2008, 13:46
Wie denkt dat het gaat om volwassen criminelen heeft het mis. Op een schokkend filmpje is te zien hoe een jongen wordt beroofd en mishandeld door jochies van amper twee turven hoog.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/1870838/__Marokkaanse_ukkies_terroriseren_Den_Haag__.html

Het hypocriete geleuter dat er maar bepaalde groeperingen zouden zijn is gelxl.
Voor mij zijn alle Maroc's crimineel omdat het mensen kwaad doen, behalve hun eigen gemeenschap, ze met de paplepel wordt ingegeven. Maroc's moeten massaal de grens over naar Marokko. Gewoon zo snel mogelijk Europa uit.

08-09-2008, 13:48



Citaat door cactus:
Wie denkt dat het gaat om volwassen criminelen heeft het mis. Op een schokkend filmpje is te zien hoe een jongen wordt beroofd en mishandeld door jochies van amper twee turven hoog.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/1870838/__Marokkaanse_ukkies_terroriseren_Den_Haag__.html

Het hypocriete geleuter dat er maar bepaalde groeperingen zouden zijn is gelxl.
Voor mij zijn alle Maroc's crimineel omdat het mensen kwaad doen, behalve hun eigen gemeenschap, ze met de paplepel wordt ingegeven moeten massaal de grens over naar Marokko. Gewoon zo snel mogelijk Europa uit.


Nou nou.. wat een harde woorden..

08-09-2008, 13:50

Citaat door Deusje:
Nou nou.. wat een harde woorden..

Ja helaas, ik heb geen respect meer voor dat tuig en daar hebben ze het al jaren lang zelf naar gemaakt!

08-09-2008, 13:53

Citaat door cactus:
Wie denkt dat het gaat om volwassen criminelen heeft het mis. Op een schokkend filmpje is te zien hoe een jongen wordt beroofd en mishandeld door jochies van amper twee turven hoog.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/1870838/__Marokkaanse_ukkies_terroriseren_Den_Haag__.html

Het hypocriete geleuter dat er maar bepaalde groeperingen zouden zijn is gelxl.
Voor mij zijn alle Maroc's crimineel omdat het mensen kwaad doen, behalve hun eigen gemeenschap, ze met de paplepel wordt ingegeven. Maroc's moeten massaal de grens over naar Marokko. Gewoon zo snel mogelijk Europa uit.



Hier spelen twee dingen : ontkenningen van Marokkanen, en over één kam scheren door autochtonen.

Natuurlijk doen niet alle Marokkanen zulke criminele dingen, en natuurlijk moeten Marokkanen erkennen dat hun mensen inderdaad buitenproportioneel vaak overlast geven.

Als beide kanten eens nuchter de situatie zouden willen bekijken zouden we al een stuk verder zijn.

08-09-2008, 13:54


Dat komt omdat ze van ons autochtonen niet genoeg respect krijgen.

08-09-2008, 13:55
ik was ooit ook een marokkaanse kleine jochie in Nederland en heb niemand beroofd. dus hoezo zou ik over de grens moeten worden gezet?

08-09-2008, 13:55
Ik weet niet wat ik heb , maar ik voel me vandaag als een trein...

08-09-2008, 13:57

Citaat door cactus:
Wie denkt dat het gaat om volwassen criminelen heeft het mis. Op een schokkend filmpje is te zien hoe een jongen wordt beroofd en mishandeld door jochies van amper twee turven hoog.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/1870838/__Marokkaanse_ukkies_terroriseren_Den_Haag__.html

Het hypocriete geleuter dat er maar bepaalde groeperingen zouden zijn is gelxl.
Voor mij zijn alle Maroc's crimineel omdat het mensen kwaad doen, behalve hun eigen gemeenschap, ze met de paplepel wordt ingegeven. Maroc's moeten massaal de grens over naar Marokko. Gewoon zo snel mogelijk Europa uit.


Daar vergis jij je, zelfs buurtvaders durven niet allemaal meer in beeld omdat hun jeugd ook hen niet meer spaart de tijden zijn anders geworden, het zal niet lang duren voordat anderen daar ook weer de schuld van gaan krijgen.

08-09-2008, 13:57

Citaat door Tour_of_Duty:
Ik weet niet wat ik heb , maar ik voel me vandaag als een trein...


Je ontspoort.

08-09-2008, 13:58

Citaat door North_African:
ik was ooit ook een marokkaanse kleine jochie in Nederland en heb niemand beroofd. dus hoezo zou ik over de grens moeten worden gezet?


Ben jij dan ook boos op de media dat die beelden van Marokkanen laten zien of ben jij boos op die in de beelden voorkomen. Want bij alles kun je toch niet ontkennen dat veel Marokkanen inmiddels een probleem zijn en het die van een ander maken

08-09-2008, 13:58

Citaat door oeps:
Je ontspoort.



Ik spoor niet.

08-09-2008, 13:58

Citaat door North_African:
ik was ooit ook een marokkaanse kleine jochie in Nederland en heb niemand beroofd. dus hoezo zou ik over de grens moeten worden gezet?



Maar heb je ook geen oude vrouwtjes uitgescholden, in drugs gehandeld of meisjes uitgebuit ?

08-09-2008, 14:00



Citaat door oeps:
Hier spelen twee dingen : ontkenningen van Marokkanen, en over één kam scheren door autochtonen.

Natuurlijk doen niet alle Marokkanen zulke criminele dingen, en natuurlijk moeten Marokkanen erkennen dat hun mensen inderdaad buitenproportioneel vaak overlast geven.

Als beide kanten eens nuchter de situatie zouden willen bekijken zouden we al een stuk verder zijn.


De ontkenning is al geweest hoor, toen de beelden kwamen was er weinig meer te ontkennen. Daarna werd men boos op de media die het telkens laat zien, stoute media...

08-09-2008, 14:03

Citaat door Horus:
De ontkenning is al geweest hoor, toen de beelden kwamen was er weinig meer te ontkennen. Daarna werd men boos op de media die het telkens laat zien, stoute media...



Ik weet het.

Maar het is evenzeer fout dat we alle Marokkanen beschuldigen van overlast en criminaliteit.
Dat is gewoon niet eerlijk, en is ook nog eens contraproductief, want jaagt de goedwillende Marokkanen in de gordijnen.

08-09-2008, 14:03

Citaat door North_African:
ik was ooit ook een marokkaanse kleine jochie in Nederland en heb niemand beroofd. dus hoezo zou ik over de grens moeten worden gezet?



Je bedoeld dat je nooit gepakt bent?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23