Bekijk volle/desktop versie : Fietser (16) krijgt mes op keel



Pagina's : [1] 2 3 4

08-09-2008, 08:51
Fietser (16) krijgt mes op keel

In Amersfoort is een 16-jarige fietser overvallen en bedreigd. De jongen kreeg op de Laan der Hoven door twee mannen een mes op zijn keel gedrukt. Hij had echter niets van waarde bij zich.

Toen er een auto langs reed, gingen de straatrovers er vandoor. Het gaat om twee mannen tussen de 20 en 25 jaar met een donkere huidskleur. Vermoedelijk gaat het om Antillianen.

Link

08-09-2008, 08:54


Hoeveel procent minder delicten zouden er in NL zijn als er geen allochtonen in NL woonden ik denk dat autochtonen dit vaak aan zichzelf vragen bij het lezen van dit soort berichten. Ik vraag me af hoe groot het aandeel allochtonen in dit en andere delicten is, inclusief die hier geboren zijn, want opvoeding en cultuur is iets wat je overdraagt naar je kinderen.

08-09-2008, 09:15

Citaat door rassoel:
Hoeveel procent minder delicten zouden er in NL zijn als er geen allochtonen in NL woonden ik denk dat autochtonen dit vaak aan zichzelf vragen bij het lezen van dit soort berichten. Ik vraag me af hoe groot het aandeel allochtonen in dit en andere delicten is, inclusief die hier geboren zijn, want opvoeding en cultuur is iets wat je overdraagt naar je kinderen.



Ik zelf denk een procent of 70 minimaal minder aan delicten als er geen allochtonen zouden zijn.

Witteboorden-criminaliteit is meer iets voor autochtonen. Maar daar heeft Jan met de Pet niet zo vreselijk veel overlast van.

08-09-2008, 09:19

Citaat door rassoel:
Hoeveel procent minder delicten zouden er in NL zijn als er geen allochtonen in NL woonden


Ongeveer 50%, terwijl allochtonen 10% van de bevolking uitmaken.

Antillianen die in Rotterdam 3% van de totale bevolking vertegenwoordigen, hebben 33% aandeel in alle moorden in die stad.

Als blanke Hollander stel ik dus vraagtekens bij de meerwaarde van allochtonen in dit land.

08-09-2008, 09:23



Citaat door ES57:
Ongeveer 50%, terwijl allochtonen 10% van de bevolking uitmaken.

Antillianen die in Rotterdam 3% van de totale bevolking vertegenwoordigen, hebben 33% aandeel in alle moorden in die stad.

Als blanke Hollander stel ik dus vraagtekens bij de meerwaarde van allochtonen in dit land.







Dat vraag ik me ook af en ik ben een allochtoon.........

08-09-2008, 09:39

Citaat door Hoessein28:
Dat vraag ik me ook af en ik ben een allochtoon.........



Ik kan me voorstellen dat ook fatsoenlijke allochtonen er grote problemen mee hebben dat een grote horde allochtone kakkerlakken volle toestemming heeft gekregen van de linkse politiek om het land te destabiliseren en dus de haat tegen buitenlanders in het algemeen flink aan te wakkeren. Het is dus de LINKSE politiek die het de allochtonen langzaam maar zekert onmogelijk maakt om een fatsoenlijk bestaan op te bouwen in Nederland. Ga maar na..de criminele kakkerlakken blijven gewoon volledig ongehinderd hun straat-terreur uitoefenen. Politie doet absoluut niks en gemeentes bestuurd door PvdA of andere linkse partijen doen volstrekt helemaal niks om de openbare orde te handhaven...de criminelen worden zelfs aangemoedigd met vakanties, subsidies en allerlei extraatjes...Dat moet dus wel een vooropgezet links plan zijn om het leven van de goedwillende en normaal werkende allochtoon in Nederland uiteindelijk gewoon onmogelijk te maken.
Denk er maar eens over na. Er klopt gewoon iets niet in dit land...

Triest..

08-09-2008, 09:46
gaattie lekker, heren van het rechtse leven?

de opa-club vergadert weer in de kroeg... sigaartje? bittertje?

08-09-2008, 10:01

Citaat door atropos:
gaattie lekker, heren van het rechtse leven?

de opa-club vergadert weer in de kroeg... sigaartje? bittertje?




Ja lekker ; kunnnen we er geen clubje van maken ? Dan is er vast een subsidietje los te peuteren of geldt dit alleen voor minderheden.....



Zal wel , trouwens de heren van het rechtse leven zijn al een tijdje geen minderheid meer , maar daarover later meer ....... (ff wachten op de volgende verkiezingen)

08-09-2008, 10:27

Citaat door atropos:
gaattie lekker, heren van het rechtse leven?

de opa-club vergadert weer in de kroeg... sigaartje? bittertje?


Heb jij je dat dan nooit afgevraagd? Ik noem maar wat veel mensen denken en niet durven zeggen, of moet ik me nu slecht voelen omdat ik deze vraag maar hardop stel
Ik denk dat veel rechtse mensen denken dat allochtonen de oorzaak zijn van het grootste deel van de criminaliteit in NL, dat kan gevoelsmatig zijn dat weet ik niet, misschien omdat media allochtonen meer benoemd of dat er bij bv opsporing verzocht misschien expres zoveel allochtonen in beeld brengt ik weet dat niet.
Of is het een hetze, maar wat als allochtonen echt meer daarin zitten? Ze zeggen wel eens dat een alcoholist eerst moet toegeven een alcoholist te zijn, anders kan hij zijn probleem niet bestrijden.

08-09-2008, 10:33

Citaat door rassoel:
Heb jij je dat dan nooit afgevraagd? Ik noem maar wat veel mensen denken en niet durven zeggen, of moet ik me nu slecht voelen omdat ik deze vraag maar hardop stel
Ik denk dat veel rechtse mensen denken dat allochtonen de oorzaak zijn van het grootste deel van de criminaliteit in NL, dat kan gevoelsmatig zijn dat weet ik niet, misschien omdat media allochtonen meer benoemd of dat er bij bv opsporing verzocht misschien expres zoveel allochtonen in beeld brengt ik weet dat niet.
Of is het een hetze, maar wat als allochtonen echt meer daarin zitten? Ze zeggen wel eens dat een alcoholist eerst moet toegeven een alcoholist te zijn, anders kan hij zijn probleem niet bestrijden.


dat 'niet durven zeggen' is de zelfverklaarde zieligheidsmythe.

08-09-2008, 10:34

Citaat door David:
Tuttebel.


ik krijg altijd zo'n stinkendbruinevertegenwoordigerskroegmetzompigenep perzischetafelkledenenoverjarigeobers-gevoel bij dit soort geneuzel.

08-09-2008, 10:35

Citaat door rassoel:
Fietser (16) krijgt mes op keel

In Amersfoort is een 16-jarige fietser overvallen en bedreigd. De jongen kreeg op de Laan der Hoven door twee mannen een mes op zijn keel gedrukt. Hij had echter niets van waarde bij zich.

Toen er een auto langs reed, gingen de straatrovers er vandoor. Het gaat om twee mannen tussen de 20 en 25 jaar met een donkere huidskleur. Vermoedelijk gaat het om Antillianen.

Link




De dood bijna onder ogen gezien dus...

08-09-2008, 10:37



Citaat door David:
Begrijpelijk.


ze hebben ook vertegenwoordigershumor.

08-09-2008, 10:38

Citaat door atropos:
dat 'niet durven zeggen' is de zelfverklaarde zieligheidsmythe.


Ik vind het eerder zielig dat je mensen gaat bekritiseren die daar wel een vraag over hebben. Dat is volgens mij eerder een zelfverklaarde zieligheidsmythe. Mensen de mond snoeren omdat ze vragen hebben waar veel liever geen duidelijkheid over willen hebben
Iedereen heeft toch het recht om zich dat af te vragen, wie ben jij dan om al die mensen over een kam te scheren

08-09-2008, 10:39

Citaat door rassoel:
Heb jij je dat dan nooit afgevraagd? Ik noem maar wat veel mensen denken en niet durven zeggen, of moet ik me nu slecht voelen omdat ik deze vraag maar hardop stel
Ik denk dat veel rechtse mensen denken dat allochtonen de oorzaak zijn van het grootste deel van de criminaliteit in NL, dat kan gevoelsmatig zijn dat weet ik niet, misschien omdat media allochtonen meer benoemd of dat er bij bv opsporing verzocht misschien expres zoveel allochtonen in beeld brengt ik weet dat niet.
Of is het een hetze, maar wat als allochtonen echt meer daarin zitten? Ze zeggen wel eens dat een alcoholist eerst moet toegeven een alcoholist te zijn, anders kan hij zijn probleem niet bestrijden.



Juist.

Laten we e.e.a. eens tot in detail onderzoeken en openbaar publiceren.

Ik denk dat we ons lam zullen schrikken.

Pagina's : [1] 2 3 4