Bekijk volle/desktop versie : Braziliaanse keeper scoort van 100 meter!!!!



Pagina's : [1] 2 3

08-09-2008, 07:59
http://www.youtube.com/watch?v=412kVVKZK-c&eurl=http://www.sportwereld.nl/voetbal/buitenlandsvoetbal/2592302/Filmpje_keeper_scoort_van_100_meter.html

wajej

08-09-2008, 09:13


mooi hé

08-09-2008, 11:13
Toen ik nog op het MHBO zat..hadden we gym en we moesten basketballen. En een jongen uit mijn klas (Amazigh natuurlijk) stond aan de andere kant van die net (doel). Echt letterlijk aan de andere kant van de gymzaal bij dat andere doel en hij gooide die bal naar de overkant naar het doel en hij ging er gewoon in.

08-09-2008, 11:14

Citaat door Pindaaatje:
Toen ik nog op het MBO zat..hadden we gym en we moesten basketballen. En een jongen uit mijn klas (Amazigh natuurlijk) stond aan de andere kant van die net (doel)..echt letterlijk aan de andere kant van de gymzaal bij dat andere doel en hij gooide die bal naar het doel en hij ging er gewoon in.




Vive LA Amazighen!

08-09-2008, 11:15



Citaat door Pindaaatje:
Toen ik nog op het MHBO zat..hadden we gym en we moesten basketballen. En een jongen uit mijn klas (Amazigh natuurlijk) stond aan de andere kant van die net (doel)..echt letterlijk aan de andere kant van de gymzaal bij dat andere doel en hij gooide die bal naar het doel en hij ging er gewoon in.



amazigh natuurlijk?

bah wat kots ik altyd van nationalisten, waar ze ook vandaan komen.

wat is het verschil tussen jou en een nationalistische hollander of duitser of vlaming?

08-09-2008, 11:15

Citaat door Hanane_B:
Vive LA Amazighen!


Zeker

08-09-2008, 11:16

Citaat door North_African:
amazigh natuurlijk?

bah wat kots ik altyd van nationalisten, waar ze ook vandaan komen.

wat is het verschil tussen jou en een nationalistische hollander of duitser of vlaming?


Oh jeej..dit was niet bedoelt om hatelijk te doen hoor.

Verschil is ik ben geen nationalist..zij wel.

08-09-2008, 11:17

Citaat door North_African:
amazigh natuurlijk?

bah wat kots ik altyd van nationalisten, waar ze ook vandaan komen.

wat is het verschil tussen jou en een nationalistische hollander of duitser of vlaming?



Ze is er alleen trots op, je mag toch best nationalistische gevoelens hebben of niet...?

08-09-2008, 11:20

Citaat door Hanane_B:
Ze is er alleen trots op, je mag toch best nationalistische gevoelens hebben of niet...?





Citaat door IzzedinAlQassam:
Tfoeee echt zo'n vieze nationalist!

Kots op zulke mensen!

Noem jezelf gewoon Marokkanen of Moslim.


Denk aan je hart.

08-09-2008, 11:39
Oh ja en Amazigh is een volk..dus waarom zou ik dat niet mogen zeggen??

08-09-2008, 11:41
Ach die Nort African moet zijn smoel houden, was hij niet diegene die een topic had geopend van ''We moeten Spanje terug pakken ofzo iets!''

Noem jij dat dan geen Nationalisme..?Kijk eerst naar jezelf voordat je komt reageren terwijl je het zelf ook héél goed kan doen!.

08-09-2008, 11:44

Citaat door North_African:
amazigh natuurlijk?

bah wat kots ik altyd van nationalisten, waar ze ook vandaan komen.

wat is het verschil tussen jou en een nationalistische hollander of duitser of vlaming?


Wa is er mis met nationalisme?

08-09-2008, 12:08



Citaat door Hanane_B:
Ach die Nort African moet zijn smoel houden, was hij niet diegene die een topic had geopend van ''We moeten Spanje terug pakken ofzo iets!''

Noem jij dat dan geen Nationalisme..?Kijk eerst naar jezelf voordat je komt reageren terwijl je het zelf ook héél goed kan doen!.


Echt eh..zijn profiel is ook al zo nationalistisch..de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.

08-09-2008, 12:12
zulke goals zijn wel mooi om te maken, maar de manier waarop is heel zuur voor de andere keeper.

08-09-2008, 12:15

Citaat door Pindaaatje:
Toen ik nog op het MHBO zat..hadden we gym en we moesten basketballen. En een jongen uit mijn klas (Amazigh natuurlijk) stond aan de andere kant van die net (doel)..echt letterlijk aan de andere kant van de gymzaal bij dat andere doel en hij gooide die bal naar de overkant naar het doel en hij ging er gewoon in.


dat is vast héél erg lang geleden....

Maar ja, klamp je rustig vast aan een strohalm.
Is er heden nog iets te vertellen over Amazigh prestaties, of is het alleen maar "museumwerk" ?

Pagina's : [1] 2 3