Bekijk volle/desktop versie : Rice is in marokko, en wil de sahara kwestie oplossen.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

07-09-2008, 20:41

Citaat door Wicky:
Rice wil oplossing Westelijke Sahara
Uitgegeven: 7 september 2008 20:08

RABAT - De Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken, Condoleezza Rice, heeft zondag tijdens haar bezoek aan Marokko opgeroepen een oplossing te zoeken voor het al jaren voortslepende conflict over de Westelijke Sahara.

Ze zei "goede ideeën" te zien om het dispuut op te lossen tussen Marokko en de onafhankelijkheidsbeweging het Polisario Front over de Westelijke Sahara. Het dispuut over het gebied, dat rijk is aan fosfaten en olie, staat een goede relatie met buurland Algerije in de weg dat het Polisario Front steunt.

De regering in Rabat vindt dat de Westelijke Sahara als een autonoom gebied bij Marokko hoort, terwijl het Polisario Front onafhankelijkheid wil van deze voormalige Spaanse kolonie.

http://www.nu.nl/news/1733336/25/Rice_wil_oplossing_Westelijke_Sahara.html
.

07-09-2008, 20:45



Citaat door xxxxx:
wat denken jullie ? komt er een eindelijk een oplossing? en hoe? ik denk dat het best lastig wordt voor beide partijen hoewel Amerika altijd achter Marokko heeft gestaan vertrouw ik deze zwarte heks niet.



The War on Terror vereist eenheid onder de bondgenoten.

07-09-2008, 20:47

Citaat door xxxxx:
wat denken jullie ? komt er een eindelijk een oplossing? en hoe? ik denk dat het best lastig wordt voor beide partijen hoewel Amerika altijd achter Marokko heeft gestaan vertrouw ik deze zwarte heks niet.


Marokko zal de Westelijke Sahara nooit opgeven, dat weet de VS ook wel.

Wat ik denk is dat dit gewoon weer zo'n politiek spel is.

07-09-2008, 21:10
sahara is van de sahrawis rif is van de riffijnen en de jbala, Marokko is de agressor de bezetter

07-09-2008, 21:21


Marokko moet slim zijn. Ze moeten zogenaamd met bewijs komen dat er daar terroristische kampen zijn enzv
Geloof me marokko heeft sahara meteen.

07-09-2008, 21:22

Citaat door MoRo_X:
sahara is van de sahrawis rif is van de riffijnen en de jbala, Marokko is de agressor de bezetter

lah yan3el lkahba dyal mok
marokko is van tanger tot gouira
als het jou niet bevalt 9awedddddddddddddd

07-09-2008, 21:24
Marokko mag de Westelijke Sahara niet langer bezetten en moeten snelst mogelijk vertrekken daar.

07-09-2008, 21:24

Citaat door KRACHTenEER:
Marokko moet slim zijn. Ze moeten zogenaamd met bewijs komen dat er daar terroristische kampen zijn enzv
Geloof me marokko heeft sahara meteen.



Jij denkt tactisch ! Misschien moeten ze zelf een aanslag organiseren in Casablanca, en dan meteen het leger de Sahara insturen om de "terroristen" te verjagen. Colin Powell is eventueel in te huren voor uitleg van één en ander.

Ik gun Marokko de Sahara wel, omdat ik Marokkanen aardiger vind dan Algerijnen.

07-09-2008, 21:27

Citaat door Everloving:
Marokko mag de Westelijke Sahara niet langer bezetten en moeten snelst mogelijk vertrekken daar.

en jij moet jouw mond dichthouden

07-09-2008, 21:28

Citaat door skinhead_maroc:
en jij moet jouw mond dichthouden


en dat bepaal jij?

07-09-2008, 21:30

Citaat door MoRo_X:
sahara is van de sahrawis rif is van de riffijnen en de jbala, Marokko is de agressor de bezetter

In de Islam is iedereen gelijk spangool.

07-09-2008, 21:31

Citaat door Everloving:
Marokko mag de Westelijke Sahara niet langer bezetten en moeten snelst mogelijk vertrekken daar.


Geef je buurman een vriendelijke blowjob. En goed slikken bitch!

Dan doe je wat nuttigs!

07-09-2008, 21:32



Citaat door Sjamil:
Geef je buurman een vriendelijke blowjob. En goed slikken bitch!

Dan doe je wat nuttigs!


vmbo'er toevallig?

07-09-2008, 21:32

Citaat door Blizzard:
In de Islam is iedereen gelijk spangool.



in de islam is iedereen gelijk, maar ik heb het over landgrenzen idiJood

07-09-2008, 21:34

Citaat door skinhead_maroc:
lah yan3el lkahba dyal mok
marokko is van tanger tot gouira
als het jou niet bevalt 9awedddddddddddddd



el 3robi de zeb a kanker aap, heb respect, a 3robi maar dat kennen jullie niet daar in h zuiden, FUERA I3RABEN 3ROBYA VIVA CHAMAL VIVA RIF

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6