Bekijk volle/desktop versie : Wil je tot de beste vrouwen in het paradijs behoren!



07-09-2008, 19:21
De profeet heeft (tegen de metgezellen) gezegt: ''zal ik jullie over de beste van jullie vrouwen in het paradijs vertellen?'' zij zeiden: '' ja, boodschapper van Allah.''

Hij zei:'' iedere vriendelijke en vruchtbare vrouw, die als haar echtgenoot boos op haar wordt, zegt: '' Dit is mijn hand in die van jou. Ik zal niet slapen tot je tevreden met me bent"

07-09-2008, 19:22


Dat is wel makkelijk verdiend zo.

07-09-2008, 19:22

Citaat door Aandachtnodig:
De profeet heeft (tegen de metgezellen) gezegt: ''zal ik jullie over de beste van jullie vrouwen in het paradijs vertellen?'' zij zeiden: '' ja, boodschapper van Allah.''

Hij zei:'' iedere vriendelijke en vruchtbare vrouw, die als haar echtgenoot boos op haar wordt, zegt: '' Dit is mijn hand in die van jou. Ik zal niet slapen tot je tevreden met me bent"


Macha'Allah ! Het raakt me altijd wanneer ik het lees.

07-09-2008, 19:23
Mashallah

alleen spijtig dat dit zeker niet gaat werken met onze "vrouwen"

07-09-2008, 19:23



Citaat door Matras:
Mashallah

alleen spijtig dat dit zeker niet gaat werken met onze "vrouwen"


Niet zo negatief zeg.

07-09-2008, 19:24
macha allah

helaas heeft de koppigheid tegenwoordig zijn top wel goed bereikt!

07-09-2008, 19:29
Opportunist.

07-09-2008, 19:31

Citaat door Matras:
Mashallah

alleen spijtig dat dit zeker niet gaat werken met onze "vrouwen"


Idd, het is juist omdat het zo moeilijk is dat de beloning enorm groot is.

07-09-2008, 19:32

Citaat door Aandachtnodig:
De profeet heeft (tegen de metgezellen) gezegt: ''zal ik jullie over de beste van jullie vrouwen in het paradijs vertellen?'' zij zeiden: '' ja, boodschapper van Allah.''

Hij zei:'' iedere vriendelijke en vruchtbare vrouw, die als haar echtgenoot boos op haar wordt, zegt: '' Dit is mijn hand in die van jou. Ik zal niet slapen tot je tevreden met me bent"



Dank je wel voor het plaatsen
Zal het onthouden voor later insallah

07-09-2008, 19:35

Citaat door Aandachtnodig:
De profeet heeft (tegen de metgezellen) gezegt: ''zal ik jullie over de beste van jullie vrouwen in het paradijs vertellen?'' zij zeiden: '' ja, boodschapper van Allah.''

Hij zei:'' iedere vriendelijke en vruchtbare vrouw, die als haar echtgenoot boos op haar wordt, zegt: '' Dit is mijn hand in die van jou. Ik zal niet slapen tot je tevreden met me bent"



Het heeft wel wat moois

07-09-2008, 19:35
Dit vond ik ook massallah mooi:

“Er is geen goed in veel van hun heimelijke gesprekken, behalve wie aanmaant tot liefdadigheid of wijsheid of verzoening tussen de mensen, wie dat doet om het welbehagen van Allah te bereiken: Wij zullen hem een geweldige beloning geven.” [al-Nisa’ 4:114]

De Profeet (sallAllahu ‘alayhi wa salaam) heeft ons verteld dat het verzoenen van mensen beter is dan vrijwillig vasten, vrijwillige gebeden verrichten en vrijwillige liefdadigheid geven.