Bekijk volle/desktop versie : VOOR DE MANNEN;WAT ZOU JIJ DOEN ALS JE...................

Pagina's : 1 [2]

21-01-2002, 22:06
das 2 keer Zina.... Die honden zijn niks vergeleken met Leila. Voor zo'n bouwvakker van 2 meter 10 en 160 kg neemt Swarzenegger nog de benen.

21-01-2002, 22:35

soraya, de enigste echte oplossing lijkt me gewoon de ouders erbij betrekken. Dan die durft die gast veel minder omdat de ouders ervan op de hoogte zijn. Wat heeft die jongen liever, dat de waarheid boven water komt of dat de waarheid boven water komt en hij half in coma in het ziekenhuis ligt....

21-01-2002, 22:55
HET PROBLEEM IS, HIJ WIL DAT MEISJE NIET MEER.EN ZIJ ZIT HEM ACHTERNA.HET WAS HAAR EERSTE LIEFDE.MAAR JA IK HOOP DAT HET GOED KOMT MET HEM

21-01-2002, 23:09
Trust me Soraya, ik kan je helpen!
sluit je aan bij mijn sekte en je zal herboren worden na onze massa zelfmoord actie

21-01-2002, 23:16

pelistupid jij mag beginnen en guess what? de rest van je sekte zal je keihard uitlachen

22-01-2002, 00:07
sorry hoor, maar het was haar broer die haar had geslagen.dus het waren wel marokkanen.hoezo denk je dat marokkanen niks doen ofzo? sorry hoor, maar dat zijn de ergste

22-01-2002, 07:35
Beste Soraya,

Het eerste wat ik zou gaan doen is naar de politie gaan en aangifte doen. Dan ben je een beetje ingedekt voor het geval er echt wat gaat gebeuren en iemand van jouw kant die andere naar de andere wereld helpt. Je kan het dan makkelijker aantonen dat het noodweer was en zal je een lage straf krijgen of misschien zelfs worden vrijgesproken. Ga in iedergeval niet zomaar de straat op om de anderen voor te zijn, want dan is het met "voorbedachte rade" en dan heb je kans op een veel hogere straf. Succes in iedergeval!

22-01-2002, 15:30
JA, EEN AANGIFTE IS AL GEDAAN.MAAR TOCH BEDANKT VOOR JE ADVIES THE ONE.ER MOET ECHT EEN OPLOSSING ZIJN

22-01-2002, 17:42
nee we sturen gewoon chokran erop af, van zijn rotkop lopen ze gelijk al hard weg....

23-01-2002, 09:50
Wat is die Medina grappig zeg. Hoe komt zij toch op dit soort goeie grappen? Erg scherp van die garnalenpeller.

....

27-08-2004, 23:30
Nou sorayaa dit is wel heel erg...Maar komt wel vaker voor ja...Ik heb een vraagje...hebben je vriendin en die jongen iets gedaann..is ze ontmaagd door hem??Als dat het geval is dan is het beste dat je eerts met die broer ga praten..iemand waar die broer naar luisterd...En dan moeten jullie die jongen gewoon verplichten te trouwen met je vriendin...Gewoon iemand anders dan de broer die moet met die jongen praten en zeggen of je trouwt met haar of haar broer zal je doden..geloof me als het zooooo erg is als jij hier vertel dan zal hij wel moeten trouwen...Maaarrr als het nie het geval is dat zij is ontmaagd door hem of dat ze nix hebben gedaan...dan moeten jullie een test doen..maagelijkheids verklaring halen en dat aan dr broer laten zien...Hijd enkt natuurlijk hij heeft haar geneukt en toen weggegooid als een vuil doekje...Dit natuurlijk alleen als ze het niet gedaan hebben...Ik hoop dat je dr wat aan hebt meid...Laatste oplossing lijkt me...als die jongen nie wil trouwen of ewat dan ook dan moet tie heelll ver weegg gaan wonen maybe nbuiten nl zelfs.....Suc-6

29-08-2004, 17:48
je vriendin haar eigen schuld had haar moeder moeten helpen in de k euken en niet met jongens rotsojen want kijk wat je voor terug krijgt

31-08-2004, 16:17

Hmm ben zelf nooit achtervolgd.....maar ja als ik achter volgd zou worden zou ik ook gekke vrienden roepen die ook ver kunnen gaan.....

hmm is ook haar eigen schuld....maar als ze hem willen vermoorden dan spacen ze wel...uit welke plaats komt die jongen???

01-09-2004, 23:42
huh 2 jaar geleden al Terrringg niet naar die datum gekeken...

05-09-2004, 16:59

Citaat:
Origineel gepost door Soraya22
nee klopt, een jongen had een vriendinnetje, 3 weken.En hij had het uitgemaakt met haar.Haar neef heeft haar een keer gezien met die jongen.En nu heeft de broer van het meisje zijn zusje het ziekenhuis ingeslagen en hij wil die jongen nu vermoorden.Ja sorry hoor, hij kan het alleen niet aan.Dus wat doet hij, hij neemt ook nog een groepje mee 4 auto's, ze zoeken hem dus.Ik vind dat dit niet kan.Hij moet zijn zusje maar in de gaten houden vind ik
No hard feelings.

Maar dit is een van de vele gevolgens als je de regels van je Heer, Allah swt ontkent.

Ik zou zegge praten, hoe maf het ook klinkt.Praat het uit. Want haat valt niet te bestrijden met haat. Haat bestrijd je met liefde!

En weet voor de volgende keer dat (de persoon in kwestie) zich aan de regels van Allah hoort te houden.Iedere moslim trouwens.

HEt gehoorzamen van de regels van Allah is net een (eeuwige) levensverzekering. Zolang je aan de regels houdt ben je all risk gedekt!

a salaam aleikoum

Pagina's : 1 [2]