Bekijk volle/desktop versie : 'Verdachte moskeeën dicht'



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

07-09-2008, 09:52
’Verdachte moskeeën dicht’

PVV verlangt verbod van Milli Görüs

door Joost de Haas en Dennis Naaktgeboren


DEN HAAG, zondag
Moskeeorganisatie Milli Görüs moet zo snel mogelijk uit ons land verbannen worden.

De PVV pleit voor een verbod van de Turkse beweging en een snelle sluiting van tientallen aangesloten moskeeën nu veiligheidsdiensten de organisatie in verband blijken te brengen met financiers van terrorisme en extremisme.

De PVV reageert met dit pleidooi op een geheime analyse van een Regionale Inlichtingendienst, die deze krant boven tafel heeft weten te krijgen, en die ook in het bezit is van de Algemene Inlichtingenen Veiligheidsdienst.

In de presentatie worden de banden tussen Milli Görüs en extremisten en financiers van terrorisme blootgelegd. Spin in het web is volgens de rapportage het Duitse kopstuk Ibrahim El-Zayat, die een vertegenwoordiger van de ultraorthodoxe Moslim Broederschap zou zijn en zich nauw met de benoeming van Nederlandse kopstukken bemoeit.

De PVV is geschokt door de bevindingen en pleit voor een verbod van de beweging, die in ons land ruim honderd verenigingen en stichtingen bestuurt waaronder ruim tientallen moskeeen. PVV-Kamerlid Hero Brinkman roept minister Hirsch Ballin (Justitie) naar de Tweede Kamer voor een spoeddebat over de kwestie.

„De problemen die wij al jaren hebben met een hoop moskeeën blijken terug te voeren op een internationale organisatie”, aldus Brinkman. „Wat wij al jaren roepen, is nu door De Telegraaf boven water gekomen. Hier moeten wij ons tegen weren. Ik wil dat Milli Görüs op de lijst van verboden organisaties komt te staan en dat alle gelieerde moskeeen hun deuren sluiten”, aldus Brinkman.







De analyse van de inlichtingendienst is opvallend, omdat Milli Görüs in ons land jarenlang werd geprezen als gematigde beweging. De organisatie laat in een reactie weten zich ’geen zorgen’ te maken om de geheime presentatie. „Laat ze maar met bewijzen komen”, aldus voorzitter Yusuf Altyuntas van de Federatie Milli Görüs Nederland.


http://www.detelegraaf.nl

07-09-2008, 10:04



Citaat door AbdelQawiy:
Ein Volk, Ein Reich...


Ein Führer, ein Allah, buig uw hoofd nederig en onderwerp u aan de allerhooste volgens het handboek van de islamitische soldaat de koraan en de sunnah.

Het religieuze mein kampf van de profeet.

Het is wat

07-09-2008, 10:04

Citaat:
De analyse van de inlichtingendienst is opvallend, omdat Milli Görüs in ons land jarenlang werd geprezen als gematigde beweging. De organisatie laat in een reactie weten zich ’geen zorgen’ te maken om de geheime presentatie. „Laat ze maar met bewijzen komen”, aldus voorzitter Yusuf Altyuntas van de Federatie Milli Görüs Nederland.
Dat hoeft niet in Nederland. Als je leugens lang genoeg herhaalt worden het vanzelf feiten.:duim:

07-09-2008, 10:05
Goh nadat er miljoenen zijn verdwenen wordt men wakker



waarom niet 5 jaar eerder zo

dan had er misschien wel een gewone moskee gestaan

07-09-2008, 10:17



Citaat door Fhamator:
Dat hoeft niet in Nederland. Als je leugens lang genoeg herhaalt worden het vanzelf feiten.:duim:





http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rlz=1T4DVXK_en___NL237&q=Milli+G%c3%b6r%c3%bcs

Resultaten 1 - 10 van circa 1.420.000 voor Milli Görüs (0,09 seconden)

07-09-2008, 10:19

Citaat door AbdelQawiy:
Dus eigenlijk past het wel bij je? Dat verklaard waarschijnlijk je constante aanwezigheid.

Jij verdiept je ook verder veel in de heilige geschriften, dat zal wel aan je interesse liggen ik verdiep me namelijk totaal niet in Nederland en de heidense inwoners en gebruiken vanwege desinteresse.


Nope, het past niet bij mij.

O , Ik verdiep mij wel in de verachtelijke veroveringsleer hoor, er was ooit een chinese GELEERDE die zij: ken uw vijand en de oorlog is gewonnen.

Het is wat.

07-09-2008, 10:20

Citaat door Hetiswat:
’Verdachte moskeeën dicht’

PVV verlangt verbod van Milli Görüs

door Joost de Haas en Dennis Naaktgeboren


DEN HAAG, zondag
Moskeeorganisatie Milli Görüs moet zo snel mogelijk uit ons land verbannen worden.

De PVV pleit voor een verbod van de Turkse beweging en een snelle sluiting van tientallen aangesloten moskeeën nu veiligheidsdiensten de organisatie in verband blijken te brengen met financiers van terrorisme en extremisme.

De PVV reageert met dit pleidooi op een geheime analyse van een Regionale Inlichtingendienst, die deze krant boven tafel heeft weten te krijgen, en die ook in het bezit is van de Algemene Inlichtingenen Veiligheidsdienst.

In de presentatie worden de banden tussen Milli Görüs en extremisten en financiers van terrorisme blootgelegd. Spin in het web is volgens de rapportage het Duitse kopstuk Ibrahim El-Zayat, die een vertegenwoordiger van de ultraorthodoxe Moslim Broederschap zou zijn en zich nauw met de benoeming van Nederlandse kopstukken bemoeit.

De PVV is geschokt door de bevindingen en pleit voor een verbod van de beweging, die in ons land ruim honderd verenigingen en stichtingen bestuurt waaronder ruim tientallen moskeeen. PVV-Kamerlid Hero Brinkman roept minister Hirsch Ballin (Justitie) naar de Tweede Kamer voor een spoeddebat over de kwestie.

„De problemen die wij al jaren hebben met een hoop moskeeën blijken terug te voeren op een internationale organisatie”, aldus Brinkman. „Wat wij al jaren roepen, is nu door De Telegraaf boven water gekomen. Hier moeten wij ons tegen weren. Ik wil dat Milli Görüs op de lijst van verboden organisaties komt te staan en dat alle gelieerde moskeeen hun deuren sluiten”, aldus Brinkman.







De analyse van de inlichtingendienst is opvallend, omdat Milli Görüs in ons land jarenlang werd geprezen als gematigde beweging. De organisatie laat in een reactie weten zich ’geen zorgen’ te maken om de geheime presentatie. „Laat ze maar met bewijzen komen”, aldus voorzitter Yusuf Altyuntas van de Federatie Milli Görüs Nederland.


http://www.detelegraaf.nl
aan die moskeen moet maar eens een einde komen

07-09-2008, 10:27

Citaat door AbdelQawiy:
Ein Volk, Ein Reich...

Ein groot-moefti ...ein handschardivisie....

07-09-2008, 10:30



















even om in de sfeer van deze topic te blijven

07-09-2008, 10:33

Citaat door Hetiswat:



http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rlz=1T4DVXK_en___NL237&q=Milli+G%c3%b6r%c3%bcs

Resultaten 1 - 10 van circa 1.420.000 voor Milli Görüs (0,09 seconden)



Als dat bewijs is dan was de tent allang gesloten. Er was ook een hoop spierballentaal rond Etawheedmoskee in Amsterdam. Zelfs Appie deed er aan mee. Maar toen de Etawheedmoskee een advocaat in de arm nam tegen al die laster piepten ze allemaal een toontje lager tot je helemaal niks hoorde. En dat is niet omdat de moskee gesloten is.

07-09-2008, 10:41
en daarna moeten alle moskeeen blijkbaar dicht.

en de moslims worden uit hun huizen gehaald,

moeten blauwe pakjes , kokend water drinken,

geloof me ik ga niet als de joden toekijken,

ik ga terug vechten.

07-09-2008, 10:43

Citaat door Nabil19:
en daarna moeten alle moskeeen blijkbaar dicht.

en de moslims worden uit hun huizen gehaald,

moeten blauwe pakjes , kokend water drinken,

geloof me ik ga niet als de joden toekijken,

ik ga terug vechten.
waar heb je het over?

07-09-2008, 10:43



Citaat door Nabil19:
en daarna moeten alle moskeeen blijkbaar dicht.

en de moslims worden uit hun huizen gehaald,

moeten blauwe pakjes , kokend water drinken,

geloof me ik ga niet als de joden toekijken,

ik ga terug vechten.

Kom kom, van een mug geen olifant maken hé.

De PVV pleit voor een verbod van de Turkse beweging en een snelle in verband blijken te brengen met financiers van terrorisme en extremisme.

07-09-2008, 10:51

Citaat door Fhamator:
Als dat bewijs is dan was de tent allang gesloten. Er was ook een hoop spierballentaal rond Etawheedmoskee in Amsterdam. Zelfs Appie deed er aan mee. Maar toen de Etawheedmoskee een advocaat in de arm nam tegen al die laster piepten ze allemaal een toontje lager tot je helemaal niks hoorde. En dat is niet omdat de moskee gesloten is.


Volgens mij is de club hier en daar verboden hoor, maar ja hier onder de slinks terreur van het zogenaamde politiek correct zijn duurt dat inzicht wat langer, maar het komt wel, we zijn aan het veranderen.

07-09-2008, 10:56

Citaat door Hetiswat:
Volgens mij is de club hier en daar verboden hoor, maar ja hier onder de slinks terreur van het zogenaamde politiek correct zijn duurt dat inzicht wat langer, maar het komt wel, we zijn aan het veranderen.



Hier en daar?
Slinkse terreur je bedoelt de grondwet die je ter bescherming wil uithollen.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6