Bekijk volle/desktop versie : Hiyaab (hoofddoek) & geëpileerde wenkbrauwen



07-09-2008, 15:02
Dat is toch net als de duivel met een jeleba

Of overdrijf ik een beetje


Kijk puur natuur, Machhallah, Zo mooi als de natuur

07-09-2008, 15:05


oke ik zal meer over zeggen.

Moslima`s die epileren , zoals veel turkse meiden ,

Zijn toch onvoldoende moslima, Epileren is ongepast en dat samen met een hoofddoek is toch een zichtbare schade in de maatschappij

07-09-2008, 15:12
Epileren van wenkbrauwen is inderdaad haram.

Over het epileren van wenkbrauwen zegt de profeet in een hadith die overgeleverd is door Abdoullah(moge Allah's tevredenheid met hem zijn):"Allah vervloekt vrouwen die zich laten tatoeeren,vrouwen die tatoeages bij andere aanbrengen, vrouwen die wenkbrauwen epileren, vrouwen die wenkbrauwen bij andere laten epileren en daarmee Allah's schepping veranderen ..."(Moesliem 3966)

07-09-2008, 15:30
Als je epileert moet je juist jezelf meer gaan verzorgen door steeds dat opnieuw te doen....

07-09-2008, 15:31



Citaat door RiffiaTanger:
Veel meisjes/vrouwen hebben de redenering , als ze hun wenkbrauwen niet epileren, zien ze er minder vrouwelijker en verzorgd uit..


Vrouwen moeten geen komma plaatsen waar Allah een punt achter heeft gezet

07-09-2008, 16:09

Citaat door -Tamazight-:
Vrouwen moeten geen komma plaatsen waar Allah een punt achter heeft gezet

percies en Allah zet daarna wederom een komma met het eindoordeel.

07-09-2008, 18:46
Bij sommigen lijkt het alsof ze epileert, jij & ik kunnen niet zien of het écht zo is.

09-09-2008, 23:40
Dat is echt lelijk man , epileren en hijaab
Bij mij denken soms dat ik ook epileer maar ik ben zo al vanaf me geboorte dus jah zeg maar wat je wilt
Ik weet dat ik het niet doe mattie

09-09-2008, 23:47
Ewa jaaaaa ik spreek veel meiden die dat doen aan ze blijven gwn verder gaaan.. Dus moge allah soebhana wa ta'aala ons allen leidenn

10-09-2008, 00:15

Citaat door Moslima_Roosje_:
Ewa jaaaaa ik spreek veel meiden die dat doen aan ze blijven gwn verder gaaan.. Dus moge allah soebhana wa ta'aala ons allen leidenn


Amien!