Bekijk volle/desktop versie : ***``~~Hoe ik mijn vader heb kwijtgeraakt(Waargebeurd!!!!!!)***``~~



Pagina's : [1] 2 3 4

07-09-2008, 01:07
Daar liep ik dan in de speeltuin samen met mijn vriendin [B]Samira.Ow jeej wat schrok ze toen ze mijn vader zag ,mijn vader was namelijk iemand waar de hele buurt respect voor had en hij had een baard(hadj).En omdat samira geen hoofddoek droeg schaamde ze zich voor hem...
zelf droeg ik mijn hoofddoek als 1 of andere boerin met een knoop naar voren. Hij had comentaar op elke meid die geen hoofddoek droeg. Kortom hij was dus een man waar iedereen respect voor had.
Als samira bij mij thuis kwam nam ze altijd extra kleren mee om zich om te kleden , mijn vader hield namelijk niet van spijkerbroeken. Als samira een spijkerbroek aanhad en bij mij over de vloer kwam paktte ze gauw een andere kledingstuk uit had tas.
Tijdens onze vakantie in marokko heeft een omslag plaats gevonden wat werkelijk niemand geloofde,hij heeft 1 grote fout gemaakt waardoor hij ons (broers,zussen) allemaal kwijt heeft geraakt.

Dit schrijf ik met tranen in mijn ogen.....
6 jaar was ik nog, maar dit vergeten zal ik nooit !!! [/B]




zal ik verder gaan?

07-09-2008, 15:48



Citaat door Shab_Djelhaa:
Daar liep ik dan in de speeltuin samen met mijn vriendin [B]Samira.Ow jeej wat schrok ze toen ze mijn vader zag ,mijn vader was namelijk iemand waar de hele buurt respect voor had en hij had een baard(hadj).En omdat samira geen hoofddoek droeg schaamde ze zich voor hem...
zelf droeg ik mijn hoofddoek als 1 of andere boerin met een knoop naar voren. Hij had comentaar op elke meid die geen hoofddoek droeg. Kortom hij was dus een man waar iedereen respect voor had.
Als samira bij mij thuis kwam nam ze altijd extra kleren mee om zich om te kleden , mijn vader hield namelijk niet van spijkerbroeken. Als samira een spijkerbroek aanhad en bij mij over de vloer kwam paktte ze gauw een andere kledingstuk uit had tas.
Tijdens onze vakantie in marokko heeft een omslag plaats gevonden wat werkelijk niemand geloofde,hij heeft 1 grote fout gemaakt waardoor hij ons (broers,zussen) allemaal kwijt heeft geraakt.

Dit schrijf ik met tranen in mijn ogen.....
6 jaar was ik nog, maar dit vergeten zal ik nooit !!! [/B]




zal ik verder gaan?


Het was op een saaie regenachtige zondag toen ik het nieuws hoorde wat mij totaal een afkeer tot mijn vader gaf. We waren in Marokko in een dorpje. Mijn oom Hafid was de eerste die van het nieuws had gehoord, hij woont namelijk in het dorpje waar mijn vader de fout in zijn leven had gemaakt. Met een droge mond, alsof hij gevast had kwam mijn oom het slechte nieuws aan mn moeder (zijn zus) vertellen. Mijn vader bleek in het dorp van mijn oom een huwelijksaanzoek te hebben gedaan bij een oude man die als zwerver van het dorp werd gezien, hij had een dochter die een slechte naam had vanwege het feit dat ze veel met jongens uit de dorp een relatie had (dochter heet Farida).

Ik was nog heel jong maar begreep wel wat er gaande was toen ik het nieuws hoorde, verschillende vraagtekens gingen er door mijn hoofd . Mijn moeder was namelijk een schat van een vrouw, geen enkele vrouw zou haar kunnen vervangen, waarom deed hij dit in godsnaam. Ik was bang, bang dat mn ouders uiteindelijk uit elkaar zouden gaan als mn vader zijn tweede vrouw zou huwen. Ik kon het niet meer aan, waarom deed hij dit hield hij niet meer van ons. Hoewel heel veel kennissen het slechte nieuws aan ons kwamen vertellen konden we het toch maar niet geloven. Het moment van waarheid brak aan toen mn oudere zus in de jaszak van mn vader had gesnuffeld en een [COLOR="Blue"]huwelijkscontract aantrof, haar ogen puilden er uit toen ze de naam van de 22 jarige Farida in het huwelijkscontract zag staan. Papa was dus officieel al getrouwd met het 22jarige meisje, hoe kan zo een jong meisje haar leven nou doorbrengen met zo een oude man die al 5 kinderen had. Farida was even oud als mijn zus, het had werkelijk zijn dochter kunnen zijn. Ik walgde ervan als ik aan de leeftijdsverschil van die twee dacht. Hoe had hij zo stom kunnen zijn, hij heeft het gewoon al gedaan, hij is met haar gehuwd zonder overleg met mijn moeder. Het gekste in dit verhaal was dat hij niks tekortkwam in het huwelijk met mijn moeder, hij hield nog van haar er waren geen ruzies of andere redenen waardoor hij een tweede vrouw moest nemen. Hij leek in een midlifecrises te verkeren, zijn lange hadj baard werd alsmaar korter, zijn islamitische kleding ruilde hij in nette pantalons en spijkerbroeken. En dat allemaal voor een man die bijna de 60 jaar passeerde. Het zou nog niet lang duren en de bruiloft tussen mijn vader en Farida zou gaan plaatsvinden. Dit was iets wat wij absoluut niet hoefde mee te maken, een nieuwe bruid in ons eigen huis nee dat konden wij echt niet aan. Ik zelf zou haar vermoord hebben als ik haar als bruid naast mijn vader als bruidegom binnen zou zien lopen in ons eigen huis. De dag voor de bruiloft van mijn vader hebben we daarom het volgende gedaan………………..

Zal ik verder gaan?????????? [/COLOR]

07-09-2008, 16:08
ga snell verder!

07-09-2008, 18:36
ik ga zo vervolg erop zetten

07-09-2008, 20:06


De dag voor de bruiloft van mijn vader hebben we daarom het volgende gedaan, we hebben oom Hafid gebeld en gevraagd of hij ons kon ophalen. Oom Hafid gaf aan dat wij welkom waren in zijn huis, we bleven dus in zijn huis wonen. Je zou je afvragen huh waarom keer je dan niet gewoon weer terug naar Nederland, maar nee dat kon helaas niet, we waren namelijk inmiddels al een jaar in Marokko. Mijn vader had namelijk nog meer geflikt bij ons behalve het huwelijk met zijn 22 jarige slet uit het dorpje. Hij had namelijk onze paspoorten ingenomen en bleek dus dat wij voor altijd in Marokko moesten blijven wonen, tja dat hij dit zou flikken hadden we niet kunnen weten. Elke dag die voorbij ging verlangde ik naar mn familie en vrienden die ik in Nederland had achtgelaten, ik zag geen uitweg want terugkeren kon gewoon niet meer. Ik moest elke dag aan Samira denken, mijn speelkameraatje waarmee ik altijd speelde in Nederland en hoeveel respect ze voor mn vader had. Ik droomde ervan dat ik weer terug was en aan haar kon vertellen wat hij ons heeft geflikt in Marokko, maar sloeg dan mn ogen neer en dacht dat de mensen het toch allemaal niet zouden geloven en Samira al helemaal niet. Ik kon het namelijk zelf al niet geloven, helaas is de waarheid hard en met de tijd leer je ermee leven.

Daar ging mijn toekomst, ik zou vast uitgehuwelijkt worden aan 1 of andere broer van die vieze slet waarmee hij getrouwd is. Mijn hart kon het echt niet meer verdragen ik leefde gewoon in onzekerheid, want we waren inmiddels naar Rabat geweest om de papieren voor terugkeer naar Nederland te regelen. Maar jammer genoeg is Marokko een chaos in het regelen van dat soort zaken, maanden gingen voorbij en nog geen reactie van de Marokkaanse overheid.

Het verblijf bij oom Hafid zou voor korte duur zijn, omdat we in afwachting waren voor onze papieren zodat we na 1 jaar weer konden terugkeren naar Nederland. De verblijfsduur bij oom Hafid liep helaas anders dan we hadden verwacht, de papieren waren er nog niet en oom Hafid had nauwelijks geld om zijn eigen gezin te onderhouden. Elke dag als ik wakker werd hoopte ik dat ik te horen zou krijgen dat we terug konden keren, ik ging met tranen naar bed en werd weer met tranen wakker. Ik droomde van mijn terugkeer dat ik weer normaal naar school kon gaan en echt mn best zou gaan doen, ik had namelijk voor een korte periode in Marokko op school gezeten dat was werkelijk een drama. Ik begreep de docenten niet, arabisch sprak ik niet en schreef ik ook niet, voor elke woord dat ik verkeerd opschreef of oplas werd ik door de docent geslagen met een houten tak die hij naar mn hand zwaaide. Ik was het leven zat geworden, de mensen, de omgeving, en alles wat ik daar meemaakte, het mooiste wat ik wenste was de terugkeer naar Nederland en mannen daar had ik alle vertrouwen in verloren. Ik dacht bij mezelf als mijn vader dit al heeft geflikt hoe zullen andere mannen dan zijn. Hij was echt een voorbeeldvader en kijk hoe het met hem is afgelopen. Al gauw bereikte het nieuws dat mijn vader een 2e vrouw heeft gehuwd ook in Nederland. Vrienden kennissen en familie reageerden geschokt, en daar ging zijn respect er was werkelijk niemand meer die nog respect voor hem had, zelfs mn speelkameraatje Samira niet.

Inmiddels was mn vader al 3 maanden getrouwd met zijn nieuwe vrouw. Hoewel ik het eigenlijk niet echt nieuw kan noemen, omdat ze door alle mannen uit het dorp is aangeraakt. Hij had al maanden niks van zich laten horen, het deed mij pijn om te weten dat mijn vader opeens niks meer voor ons voelde. Ik herinner me nog dat er toen een oude man met een Djelaba aan de deur van oom Hafid stond, mn vader had hem gestuurd omdat hij mn moeder terug wou.

Teruggaan was geen slimme optie, we zouden namelijk in een hel leven maar bij oom Hafid blijven kon ook niet want daar had hij het budget niet voor. Er beruste ons dus nog maar 1 mogelijkheid dat was dus om terug te gaan naar de hel waar het kersverse bruidspaar zich bevinden en toekijken hoe ze in het bijzijn van hun kinderen elkaar betasten ieuw ik ril ervan als ik terugdenk aan de beelden van de momenten waarop Farida voorzichtig naar de gerimpelde huid van mn vader schoof om vervolgens een kus op zn mond te geven. Wat zou haar in hemelsnaam hebben overgehaald om met deze man te trouwen. We keerden dus terug naar het huis van mijn vader maar hij mocht natuurlijk niet weten dat onze terugkeer voor tijdelijke duur was, want we waren nog steeds in afwachting van onze papieren om uiteindelijk terug te gaan naar Nederland.

De eerste keer dat ik haar zag was een vreselijke moment, ik moest mezelf inhouden om mezelf onder controle te kunnen houden en geen mes of iets dergelijks zou gaan pakken om haar van haar leven te beroven. Maar de duivel bleef maar influisteren dat ik haar moest terugpakken ,omdat zij degene is die onze vader heeft afgepakt. Ik rende dus naar boven, ze had een boerachtige jurk aan wat een taksita moest voorstellen. Ik pakte een klein potje die mijn vader toen der tijd van de rommelmarkt had gekocht en riep tegen haar o wee vieze trut als je wat in je buik hebt zitten dan schop ik die nu eruit. Maar al gauw kwam mijn vader naar boven en ik kreeg een hele preek aan mn hoofd geslingerd. Zij was dus inmiddels al zwanger van hem, ze is meteen na haar bruiloft zwanger geraakt. Hoe stom kon mijn vader zijn. Ik had nou al helemaal geen hoop meer dat ik mijn oude vader terug zou krijgen. Ik hoopte namelijk nog dat ze zouden gaan scheiden, maar nu ze een kind van hem draagt zal dat wat moeilijker worden. Mijn gevoelige snaartje werd geraakt , ik kon het niet eens aan mn vader met een ander te zien, hoe zou mijn moeder zich dan voelen. Ik was de jongste thuis en werd altijd verwend kon het dus niet aanzien wanneer hij met zn oor tegen de buik van Farida aanlag om te luisteren naar het kind wat ze daar had zitten. Ik hoopte het ergste voor het kind, het mocht sterven van mij, ik hoopte dat het nooit ter wereld zou komen, ik wist dat dit geen goede gedachtes waren omdat het kind maar een geschenk van god was en niks met de hele situatie te maken had. Tegelijkertijd had ik ook medelijden met het kind, het kind zou zijn vader maar voor een korte periode kennen want zo jong was mijn vader niet meer. Ik dacht eraan wat er zou gebeuren als mijn vader zou sterven, hoe zou het dan met de kinderen aflopen die ze met hem heeft gekregen.

Farida was een gemene heks ik moest er niet aan denken dat ik haar als stiefmoeder zou hebben, gelukkig leeft mijn lieve moeder nog dacht ik toen. Ze deed er alles aan om ons weer het huis uit te krijgen, ze wou mijn vader namelijk niet delen. We kregen altijd ruzie, mn oudere zus zij dan tegen haar waarom ben je met mijn vader getrouwd als je ons weg wilt hebben. Elke keer als mn vader thuis kwam liep zij naar boven om hem te hersenspoelen. Ze vertelde allerlei leugens over ons, en daar kwam hij dan woedend naar beneden. “Hebben jullie Farida vandaag geslagen, jullie hebben dit gedaan en dat gedaan”Voordat we de kans kregen om te vertellen dat Farida weer bezig was met haar plan om ons weg te jagen voelden we al de grote hand alle kanten op zwaaien. Het geweld werd alsmaar erger, met de dag vroeg ik me af wat er vandaag weer gaat gebeuren.

Toen ik op een vroege ochtend weer met tranen opstond en terugdacht aan de mooie tijd, de tijd waarin wij nog een voorbeeldgezin waren, toen ik hieraan dacht zag ik een zwarte vlek voor mijn ogen. Deze zwarte vlek bracht mij naar een daad die een mens met gezond verstand nooit uit zou voeren. Ik was vastbesloten om het te doen, zonder erbij na te denken wat de consequenties zouden zijn. Ik liep naar de keuken pakte een fles water van Sidi Ali en liep ermee naar de woonkamer, vervolgens deed ik de vitrinekast in de woonkamer open en haalde daar een pakje gif eruit (gif om insecten mee te doden). Voorzichtig deed ik het gif in de fles Sidi Ali en legde de fles weer terug in de Koelkast. Mijn doel was om het kind in haar buik te laten sterven als Farida uit deze fles zou drinken, met als achterliggende doel dat mijn vader dan nog van haar zou scheiden als hij geen kind van haar heeft.

We zaten met z’n allen buiten toen Farida zei dat ze dorst had en effe naar de keuken liep om water te gaan drinken………………& #8230;………………&# 8230;..

07-09-2008, 23:13
upp omg wat erg ga snel verder meid nieuwe fann

07-09-2008, 23:18

Citaat door faatje_nadoria:
upp omg wat erg ga snel verder meid nieuwe fann



ik ga morgen verder inshallah

07-09-2008, 23:21

Citaat door Shab_Djelhaa:
ik ga morgen verder inshallah




insallah mei doe rustid aan

08-09-2008, 00:00
zielig verhaal, ga gauw verder

08-09-2008, 15:05
gauw verder gaan !

08-09-2008, 20:01
Farida kwam weer naar buiten met de fles Sidi Ali in haar hand, met een angstige blik keek ik naar de fles die ze op de tafel had gelegd. Ik was bang dat anderen er ook van zouden drinken, hoewel ik de daad had uitgevoerd samen met mn broertje wist niet iedereen dat er gif in het water zat. Farida schonk het water in een longdrinkglas en ik keek met spanning naar haar reactie. En toen gebeurde het, mn vader had dorst en wou ook wat drinken, ik dacht bij mezelf please laat er wat tussen komen zodat hij het water vergeet, maar nee dat lukte niet. Ik pakte dus de fles water en liet de fles expres op de grond vallen en haalde vervolgens schoon water uit de keuken voor mn vader. Hoewel ik ze eigenlijk op dat moment allebei het liefst dood had gezien, ben ik blij dat ik mijn verstand nog niet helemaal was verloren, want wie gaat er nou zijn eigen vader vergiftigen. Op dat moment wist ik gewoon dat de situatie waarin ik verkeerde mij gewoon gek had gemaakt, ik was werkelijk tot alles in staat omdat ik een leven in Marokko sowieso niet zag zitten.

Plotseling stond Farida op omdat ze zich misselijk voelde, ik werd bang omdat ik dacht dat het door het water kwam. Maar ik was dus geen goeie moordenaar, want de hoeveelheid gif was niet genoeg voor een fles water waarin 1 liter kon. Ik weet wel dat ik bewust weinig gif erin had gedaan, omdat ik als kind eigenlijk ook wel bang was.

Ik heb mijn moeder niks verteld over deze vergiftiging, mijn moeder zou namelijk boos op mij worden als ze wist dat ik dit heb gedaan. Mijn moeder bleef altijd aardig tegen Farida, ook al was Farida een kreng. Ze vond namelijk dat Allah Farida vanzelf wel zou straffen en wou om die redenen gewoon normaal met haar omgaan, mn moeder had echt een heel goed hart op dit gebied. Ik zou het zelf nooit vol kunnen houden, maar mijn moeder wou haar hart schoonhouden. Moordpoging 1 was dus mislukt, hoewel ik er nu eigenlijk spijt van heb dat ik dit heb gedaan omdat ik weet dat het geen goede daad is geweest.

08-09-2008, 20:04
meid verder na het eten meid je doet het goed en wat erg

08-09-2008, 21:58


..

[COLOR="red"]Nieuwe fan meld zich aan.
Meid je doet het goedd.
ga gauw verder aub.
Liefst, NaamLoosZ[/COLOR]


08-09-2008, 22:00

Citaat door Mvr_NaamLoosZ:

..

[COLOR="red"]Nieuwe fan meld zich aan.
Meid je doet het goedd.
ga gauw verder aub.
Liefst, NaamLoosZ[/COLOR]




hey stads genoot van marokko

08-09-2008, 22:06

Citaat door faatje_nadoria:
hey stads genoot van marokko


Salaaaam liefste stadgenootje ..
Soubhanallah, elke verhaal die ik lees, lees jij ook

Pagina's : [1] 2 3 4