Bekijk volle/desktop versie : Het moment van..



Pagina's : [1] 2

06-09-2008, 23:57
De waarheid, wie heeft dat ook gezien??

Programma waarin met een leugendetector de vragen naar waarheid moete worde beantwoord in ruil voor geld.

Als die man een marokkaan was had hij haar allang in elkaar geslage voor de camera

06-09-2008, 23:58


Kan je dat nu online terug zien? Heeft iemand de link?

06-09-2008, 23:59
the moment of truth
oud programma
als er marokkanen waren en ze zouden vragen over geld ter plekke alleen leugens
heb je veel kinderen omdat je van ze houd
nee goed voor kinderbijslag
is jou vrouw aantreklijk
nee alleen goed voor kinderen krijgen en die waren goed voor geld
kijk jij naar andere vrouwen
ja elke keer wanneer ik eentje zie langs lopen

07-09-2008, 00:01
Abnormaal, ik meen het . Ze zat alles doodleuk te beantwoorden alsof het hartstikke normaal was en tsja het is toch maar de waarheid en dan ook nog eens voor geld dacht ze. Meskien die man van haar wist zich niet echt een houding aan te nemen.

07-09-2008, 00:10


, ja! In Marokko keek ik dat altijd. In Nederland is 't me nooit opgevallen dat deze programma bestaat ?

07-09-2008, 00:57
Haha jaa man, die was wel erg... zulke persoonlijke vragen, die man zal zich helemaaal in de grond getrapt gevoeld hebben..!

07-09-2008, 00:57

Citaat door Girll_:
Abnormaal, ik meen het . Ze zat alles doodleuk te beantwoorden alsof het hartstikke normaal was en tsja het is toch maar de waarheid en dan ook nog eens voor geld dacht ze. Meskien die man van haar wist zich niet echt een houding aan te nemen.


Gatver sommigen doen alles voor geld

07-09-2008, 01:01
Waarom is zij niet verder gegaan voor een bedrag van 100.000.. Ze was toch zo overtuigd dat ze alleen maar de waarheid vertelt.. Volgens mij verbergt ze iets, wat haar man absoluut niet mag weten..

07-09-2008, 01:01

Citaat door MarokkaanseLady:
Waarom is zij niet verder gegaan voor een bedrag van 100.000.. Ze was toch zo overtuigd dat ze alleen maar de waarheid vertelt.. Volgens mij verbergt ze iets, wat haar man absoluut niet mag weten..

dat dacht ik dus ook

07-09-2008, 01:02
http://www.rtl.nl/components/programma/hetmomentvandewaarheid/index_video.xml

hier kun je het terug zien

07-09-2008, 01:14

Citaat door Lilly-:
, ja! In Marokko keek ik dat altijd. In Nederland is 't me nooit opgevallen dat deze programma bestaat ?



vandaag pas voor het eerst op RTL4
maar ik vond het echt zielig voor haar man
maar ja dat is het risico als je aan zo'n programma's meedoet he

07-09-2008, 01:14
Die mensen zijn nu vast allang gescheiden ....

07-09-2008, 13:42



Citaat door DanceAddicted:
Gatver sommigen doen alles voor geld



Inderdaad ! Ik had ook het gevoel dat ze niet verder wilde gaan, omdat ze bang was voor de vragen die nog zouden komen ..

07-09-2008, 14:09
Ik heb me echt kapot gelachen om dat programma .
Echt erg joh. Ze heeft vast gedacht dat er zo'n vraag zal komen; Ben je weleens met een ander naar bed geweest tijdens julli huwelijk... en is daarom gestopt.
Meskien, die man. Ik had echt met hem te doen.

07-09-2008, 14:11
[/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]Ik vond haar man zo.. zielig.. meskien.[/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]Het waren dan ook echt harde vragen die ze moest beantwoorden.[/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]Tjaa... bepaalde mensen doen ook alles voor het geld.. Echt erg.[/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]Er waren ook vragen bij waarvan ik dacht.. zou je die wel beantwoorden haar man zat ook echt zo te kijken van ik wil het antwoord eigenlijk wel horen.[/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]Ik zou daar echt nooit willen zitten Heel Nederland kijkt mee..

Pagina's : [1] 2