Bekijk volle/desktop versie : Zoek je een Vrouwelijke Fotograaf??!



Pagina's : [1] 2

31-01-2004, 15:58
Zoek je een vrouwelijke fotograve voor je bruiloft?
Stop dan met zoeken!!

Mijn schoonzus Ilhame uit Almere is fotograve.
Ze is heel erg aardig en een schat van een vrouw.
Ze is heel erg proffosioneel en goed in haar werk.
Ze fotografeert, filmt , monteert zelf en ze maakt ook fotoboeken (als je dat wilt).

Kortom een hele goede fotograve.

Haar nummer is: 0624780388.
Bel haar op.
Ze is echt een aanrader.
Ze is bekend en aardig.

Ma3a Salama,

Groetjes van Loubi. [/SIZE]

31-01-2004, 17:30


Ze filmt digitaal en fotografeert digitaal.
voor een redelijke prijs.

01-02-2004, 14:34
Ze is cameravrouw en fotograaf.

Als jullie meer willen weten kunnen jullie dat gerust aan me vragen.

Mabrok el 3ied, 3aido be sa7a ou hanna, koul 3am antoum bikheer.

Ma3a salama, Loubi

01-02-2004, 15:21
De prijs???

04-02-2004, 21:05


Voor de prijs zou je toch zelf contact moeten opnemen met Ilhame. Haar Telefoonnummer heb ik erbij gezet
Ik weet de prijs niet vandaar

04-02-2004, 21:14

Citaat:
Origineel gepost door chadia1977
ladys wake up ok ik wil jullie vanuit een nachtmerrie redden ilham is alles bek=halve goed en professionneel
ze is super arrogant lees maar verder op deze site en dan lezen jullie het zelfde aardig in je gezicht maar hypocriet als de tering ik kan het weten want velem meiden hadden haar genomen en hebben spijt als haren op hun hoofd eeneeh digitaal wat is tegenwoordig niet digitaal
Weet je wat jij moet doen arrogante hypocrite zielige wijf, ga toch een eindje fietsen dan hier stomme nergens opslaande commentaar komt leveren.

Jij bent pas echt zielig. En volgens mij ben jij wel eens eerder door mijn nicht op het internet afgekraakt. Dus ik zou maar stil zijn voordat je nu toch weer voor schut staat. Zielige wijf.

Zulke mensen als jij willen aandacht en die krijg je niet van mij. Probeer het ergens ander meid.

En hou je domme uitspraken voortaan voor je ja.

ahahahhaha ik kan er meer om lachen zielige wijf.
ahahahah

04-02-2004, 21:16
Ik wil alleen normale reacties of vragen en wijfen als chadia1977 kunnen beter weg blijven.

04-02-2004, 21:18
Chadia1977 ga schoonmaken en koken dan commentaar komen leveren wat nergens op slaat. Jalourse T R O E T.

04-02-2004, 21:20

Citaat:
Origineel gepost door HighClassLady
[b]De prijs?

En misschien kan je iets van haar werk laten zien?

HCL. [/B]
Ik zal Inshalllah proberen wat van haar werk op internet te zetten


Bedankt voor je reactie

04-02-2004, 22:10
laat elke vrouwlijke fotografe in zijn/haar waarde iedereen vind iemand wel niet goed maar de zijn ook andere mensen die weer het werk van een vrouwelijke fotograve perfect het is niet als die gene het niet mooi vind dat ik dat ook niet vind iedereen heeft zijn eigen smaak en ga hier niet die vrouwelijke fotografe zit afkraken ze werken allemaal hard en proberen het allemaal zo goed mogelijk werk te leveren aan hun klanten dus laten ze in hun waarden dat is mijn mening.


latifa

04-02-2004, 22:14

Citaat:
Origineel gepost door latifa666
laat elke vrouwlijke fotografe in zijn/haar waarde iedereen vind iemand wel niet goed maar de zijn ook andere mensen die weer het werk van een vrouwelijke fotograve perfect het is niet als die gene het niet mooi vind dat ik dat ook niet vind iedereen heeft zijn eigen smaak en ga hier niet die vrouwelijke fotografe zit afkraken ze werken allemaal hard en proberen het allemaal zo goed mogelijk werk te leveren aan hun klanten dus laten ze in hun waarden dat is mijn mening.


latifa
Nou dank je wel Latifa.

Helemaal waar

Je haalt de woorden uit mijn mond.

Dank je ben het helemaal met je eens.

Ma3a salama Loubi

04-02-2004, 22:23
Zal ik Inshallah doen.

Bedankt

Beslama

05-02-2004, 09:56


Waar slaat dit op Loubna?? Als iemand je schoonzus slecht vind fotograveren, dan mag ze dat toch wel hier zetten. Ieder zijn eigen mening!
Ik heb Ilhame op meerdere bruiloften gezien en heb later haar werk bekeken, maar sorry, ik vind het ook slecht! Ik vind niet dat je het kunt maken om wazige foto's af te geven in een fotomap van het Kruidvat. MAAR DAT IS MIJN MENING!

De prijzen van Ilhame: €70 per fotorolletje (36) en €450 voor het filmen!

05-02-2004, 09:58
He juwelier ben je een man of een vrouw? Wat zijn je tarieven?

05-02-2004, 20:36

Citaat:
Origineel gepost door Hasna_real
Waar slaat dit op Loubna?? Als iemand je schoonzus slecht vind fotograveren, dan mag ze dat toch wel hier zetten. Ieder zijn eigen mening!
Ik heb Ilhame op meerdere bruiloften gezien en heb later haar werk bekeken, maar sorry, ik vind het ook slecht! Ik vind niet dat je het kunt maken om wazige foto's af te geven in een fotomap van het Kruidvat. MAAR DAT IS MIJN MENING!

De prijzen van Ilhame: €70 per fotorolletje (36) en €450 voor het filmen!
Wat zijn jullie toch een stelletje SUKKELS, ongelooflijk.
ahahahahahahahahaha jij bent helemaal grappig met je foto's bij de kruidvat ahahahahahahahaha.
Laat ik je 1 ding zeggen hier, haar foto's drukt ze niet af bij de kruidvat a NERD!!!!!!!!!!!!!!

En dit is geen mening maar een zielige poging tot aandacht.
Hou voortaan je zielige, domme, nergens opslaande reacties voor je.
Ga anders ergens anders met je domme praatjes.

En Chadia1977 heb jij je lesje nog niet geleerd zielige TRUT.
Zielige wijf ga a NERD.
Aan jou Nederlands markeert pas echt veel.
Nooit gehoort van de term ABN.
Ik zal het even voor je uitleggen dat betekend: Algemeen Beschaafd Nederlands.
Maar dat is nog te hoog voor jou niveau.
mechie teki che3ol ja a TRUT.

IK ZEI NORMALE REACTIES GEEN "AANDACHT ZOEKENDE ZIELIGE SUKKELS"

Ik heb nog maar 1 ding hieraan toe te voegen voor jullie zielige TRUTJES: ALLAH KOUFEL 3AWN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2