Bekijk volle/desktop versie : Leuke meiden die hard praten en lachen.....



Pagina's : [1] 2

31-01-2004, 14:56
Er word wel gezegd van "ja die meiden praten en lachen zo hard omdat ze aandacht zoeken..."
Maar ik zat een keer achterin de bus met 2 vrienden van me en er zaten ook nog 5 andere meiden achterin... ik moet toegeven ze praatten en lachten hard ja..maar ik moet ook toegeven dat ik dat wel grappig vond...die meiden praatten echt over van alles en nog wat en lachten dan keihard maar dat deden mijn vrienden en ik ook..dus het zijn niet alleen de marokkaanse meiden die hard praten en lachen..jongens zijn er ook nog hoor...Kom op jongens jullie mogen best wel toegeven dat julie weleens meelachen als er een bende Marokkaanse meiden grappig zit te doen

En soms zijn er ook jongens hoor die bijv. in de tram ofzo staan te rellen
Denken jullie dan dat er geen meiden zijn die van jullie last hebben...

Vooroordeel...je klaagt over meiden terwijl somigge jongens precies hetzelfde doen...En jullie weten geeneens waarom ze lachen of hard praten...misschien is 1 van de vriendinnen wel doof.....misschien hebebn ze een ongelofelijke blunder gemaakt waarom ze zo hard lachen...weet jij veel

31-01-2004, 15:00


haHAH JaH iS TOG lEUK haRD pratEN eNSO

31-01-2004, 15:01
Tuurlijk ik vind zelf van wel en zelf doe ik dat ook best vaak maar deze topic is naar aansluiting van "Waarom praten en lachen die Marokkaanse meiden zo hard"...het zijn toch niet alleen hun...

31-01-2004, 15:16
dit vind ik pas een goei eindelijk en jongen die het begrijpt en eerlijk durf toe te geven, want jongens die dat nie durven en de lef er nie voor hebben zij lafaardsssssssssssssss...............dus neem een voorbeeld van jassientje zou ik zeggen....you go boy!!hahahahahahha bslamaaaa

31-01-2004, 15:22


Hard praten en lachen vind ik wel kunnen, maar het moet niet overdreven worden.
En tja, daarbij kan je bijvoorbeeld denken aan een bioscoopbezoekje hé, als ik hier af en toe naar de bios ga, dan denk ik wel bijmezelf dat ze inderdaad aandacht zoeken, schreeuwend en hard lachend en praten kan je niet maken in de bios. Kijk buiten is het ieder voor zich, je doet maar..maar in de bios waarvan je weet dat er bijv. allemaal marokkaanse jongens zijn, dan schreeuwen ze van hier tot Tokio..bewust!

Maar goed, die meiden die dat doen...

31-01-2004, 16:10
Ik Ken Wel Meiskes Die Heeeeel Luid Kunnen Lachen Je Hoort Ze Van Hier Tot Tokyo
En Ja Persoonlijk Vind Ik Da Echt Nie Kunnen HARD Lachen Op Straat
Mja Sommigen Hebben Daar Moeilijkheden Mee En Anderen Weer Niet En Sommigen Van Hun Eigen Een Luide Stem En Anderen (YES AGAIN) Niet


31-01-2004, 17:40
Ik vind het sowiezo irritant als iemand luidruchtig doet en je verplicht het hele gesprek moet aanhoren als het nu een groepje Marokkaanse meisjes of jongens is of een luidruchtige Ghanees aan de foon of wie dan ook...



02-02-2004, 05:12
Nou, ik lach ook weleens hard als ik met mn vrienden of vriendinnen ben en als het grappig is, maar niet om aandacht te zoeken. Ik lach nou eenmaal zo en aandacht zoeken doe ik op een andere manier ALS dat nodig zou zijn. Ik doe het trouwens alleen als ik niet een hele hoop mensen om me heen heb. En jah het is irritant als mensen zo hard lachen en praten dat ze je verstoren, maar wat doe je eraan? Vrij weinig, oftewel helemaal NIETS!!!! Dus...Liefs

02-02-2004, 11:10
nou ik lachtte ook altijd heel hard en overdreven. en ja dat deed ik nie om aand8 te vragen.. het ging gewoon zo.... maar ja heb gemerkt dat de meeste jongens waar dan ook.. denken dat je aand8 zoekte en komen nar je toe en lachen ze3ma mee enzo.. nou toen stond ik dus ff stil opeeens lachtte ik nie meer. want die gast kwam gewoon bij ons zitten.. hij d8 zker. ze gaan me aand8 geven,.. nou dus ni hoor...


wat ik wil zegge is ---> let er goed op als je hard lacht want de meeste denken dan dat je aand8 vraagt ookal is dat nie zo...

in iedergeval ik lach me nog steeds kapot enzo maar wel een volume lagerrrrrrrrr.


oja de meeste die ik op straat zie die doen het dan egt overdreven ze zien een gast (illigaal) langskomen en begin ze dan keihard te gieren .dat de werknemers naar buiten komen om te kijke wat er zo grapig is......zo vind ik het echt triest.. die vragen dan duidelijk om aand8... lach pas om iemand als hij/zij helemaal voorbij is gelopen..



beslemma

02-02-2004, 12:55
Hey Jassien! Ik sweer je! Jij bent een schande voor ons jongens! Je laat je zusje met jongens daten...je lacht mee met meisjes in de tram...! Tfoe...je had beter zonder pikkie en met een string geboren moeten worden!

02-02-2004, 13:05
laat em lachen...hij doet niemand ermee pijn ik alch zelf oiok als ik ze zie gek doen is wel grappig

02-02-2004, 13:29
kwerd laatst nog door 2 chagerijnige bejaarden in de trein uitgescholden omdat ik een verslag zat te geven aan de tel.
(op moi eigen toon!)

02-02-2004, 14:02


Sommige kunnen er echt niets aan doen dat ze zo hard praten en lachen....
Ik moet er soms wel om lachen...elke keer als je vraagt of ze wat zachter willen praten en dan zeggen ze.."ja is goed, sorry"...maar nee hoor, ze gaan niey zachter praten....
Volgens mij zijn ze bang dat niemand hun hoord als 4 toontjes zachter gaan praten...

02-02-2004, 18:24

Citaat:
Origineel gepost door Jassientje
Er word wel gezegd van "ja die meiden praten en lachen zo hard omdat ze aandacht zoeken..."
Maar ik zat een keer achterin de bus met 2 vrienden van me en er zaten ook nog 5 andere meiden achterin... ik moet toegeven ze praatten en lachten hard ja..maar ik moet ook toegeven dat ik dat wel grappig vond...die meiden praatten echt over van alles en nog wat en lachten dan keihard maar dat deden mijn vrienden en ik ook..dus het zijn niet alleen de marokkaanse meiden die hard praten en lachen..jongens zijn er ook nog hoor...Kom op jongens jullie mogen best wel toegeven dat julie weleens meelachen als er een bende Marokkaanse meiden grappig zit te doen

En soms zijn er ook jongens hoor die bijv. in de tram ofzo staan te rellen
Denken jullie dan dat er geen meiden zijn die van jullie last hebben...

Vooroordeel...je klaagt over meiden terwijl somigge jongens precies hetzelfde doen...En jullie weten geeneens waarom ze lachen of hard praten...misschien is 1 van de vriendinnen wel doof.....misschien hebebn ze een ongelofelijke blunder gemaakt waarom ze zo hard lachen...weet jij veel
hallo

Wat ben jij een wijze man toch, he he eindelijk een jongen die niet snel meisjes oordeelt!
dat bevalt me wel.
Niet dat ik zo luidruchtig praat, maar soms doe ik dat wel!
maar dat gaat automatisch, dan zeggen mijn vriendinnen weer van shhhhht moet dat zo hard en dan zeg ik weer eens heb schijt!
Boeit mij dat er een marokaanse jongen achter me zit!

ik ben zoals ik ben en verander voor niemand!
maar goed
doeg

02-02-2004, 20:33
ten eerste 3iedkom ambrouk t3aydou wet3awdou.........

huwahahha het is wel waar over dat hard lachen van meiden.
Ik lach "meestal" ook wel hard!
maar alleen maar als het echt iets is om erover te lachen.
lachen om aandacht te trekken!!! emm klinkt een beetje vaag
maare er zijn wel meiden die dat doen.

soms als ik bijv in de trein zit heb je dan zo"n stelletje van die meiden
die daarmee aandacht willen trekken!
dat zie je gewoon aan hun gedrag ..

dan denk ik bijmezelf vanneeeeeeee
ja ga is ergens anders aandacht zoeken!!
stelletje....................

Pagina's : [1] 2