Bekijk volle/desktop versie : altijd maar dat trouwen!!!!!



07-10-2002, 02:08

Citaat door samsha:
hoi mensen

Ik heb een vraagje aan jullie allemaal!!!
Net 2 uurtjes geleden ging mijn telefoon, wertd gebelt door een marokkaanse vrouw bij ons uit de stad. Vond het raar dat ze me belde en vroeg dus ook meteen waarom die vraag had ze dus ook snel beantwoord met : he schat ben je nog steeds niet getrouwd??
Ik schrok me rot dit is al de 4 e deze week en begin er onderhand een beetje ziek van te worden!!! En gaf als kort antwoord : nee sorry vind me zelf nog te jong, en de vrouw beeindigde het gesprek ook snel.

Ik vind dus bij ons Marokanen draait het altijd alleen maar om trouwen, Je hebt mense een paar maanden niet gesproken en meteen komt de vraag: Ben jenog niet getrouwd??? word het niet eens tijd??? Ik heb nog wel een neef hoor??

Nou wil ik graag weten wat jullie hier van vinden want ik word er echt ziek van, Ik ben ook niet oud dus mensen moeten me met rust laten.


Ik zou graag willen weten of ik de enige ben die er echt ziek van word, of dat er zelfs mensen zijn die het hartstikke leuk vinden!!
kortom wil graag jullie mening horen!!!!!!!

doei doeiiiiiiiiii
.

07-10-2002, 03:07


ben je zo knap of woon je in een wijk vol Illies?

07-10-2002, 07:49
Geen wonder dat de mensen zich zorgen maken. Ik heb je profiel bekeken, maarruh het wordt best wel tijd. Ik heb nog wel een achterneef...

07-10-2002, 10:55
Hoe oud ben je dan??

07-10-2002, 11:26



Citaat:
Origineel gepost door JunkieXL
Geen wonder dat de mensen zich zorgen maken. Ik heb je profiel bekeken, maarruh het wordt best wel tijd. Ik heb nog wel een achterneef...
De arme meid is pas 18 jaar. Laat haar

Maar Samsha, ik weet wat je bedoelt. Als de familie bij elkaar komt, ben ik altijd onderwerp van gesprek. Of als mijn tantes uit het buitenland bellen, hebben ze er altijd over. ,,Hij is al 26 jaar, wordt het niet tijd voor hem?'' Niet altijd leuk. Ik reageer dan maar met: NEE, ik wil niet trouwen. Hihi, iedereen op dit forum weet wel beter. Als het kon zou ik morgen trouwen

07-10-2002, 11:35
ik ga trouwen... ben ook nog jong samsha , alleen laat je niet onder druk zetten... niet die druk van je moet, maar die drukl van zo een vind je er nooit meer... Jou tijd komt wel, gewoon zeggen dat je niet wil..

07-10-2002, 11:43
Een paar jaar geleden had ik er ook last van...maar nu ben ik iets ouder en niemand die naar me om kijkt



Dus grijp nu je kans nu je nog geliefd en jong bent