Bekijk volle/desktop versie : Enorme schadevergoeding na Bin Laden-grap



06-09-2008, 18:03

[FONT=Times New Roman][SIZE=3] [/SIZE][/FONT]


[SIZE=3][FONT=Times New Roman]Een paar weken na de terreuraanslagen in New York werd Halima Aziz, jurist en moslima van Aziatische afkomst, in een rechtbank in Bradford staande gehouden door een overijverige beveiligingsbeambte. [/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Times New Roman]Deze vroeg haar of ze een bedreiging zou kunnen vormen voor de veiligheid. "Ik ben een vriend van Bin Laden", grapte Aziz. De opmerking werd niet gewaardeerd, ze verloor uiteindelijk haar baan. [/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Times New Roman][/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Times New Roman]Juridische procedure [/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Times New Roman]Aziz begon een juridische procedure omdat ze zeker wist dat ze anders was behandeld als ze blank zou zijn geweest. [/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Times New Roman]Pas in 2006 stelde het gerechtshof vast dat inderdaad sprake is geweest van discriminatie. [/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Times New Roman][/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Times New Roman]Schadevergoeding [/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Times New Roman]Het duurde nog twee jaar voordat de hoogte van de schadevergoeding definitief werd vastgesteld. Aziz zei in een reactie dat ze genoegen had genomen met uitgebreide excuses, als die in een vroegtijdig stadium waren gemaakt. [/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Times New Roman]Ze gaat de schadevergoeding gebruiken om een weeshuis te bouwen in Pakistan. [/FONT][/SIZE]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3] [/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]http://www.nu.nl/news/1732426/122/Enorme_schadevergoeding_na_Bin_Laden-grap.html

06-09-2008, 18:08


Lucratief grapje wohahahhhhaha

06-09-2008, 18:18

Citaat door bokitoo:
Lucratief grapje wohahahhhhaha


Jij had die grap ook wel willen maken zeker?

06-09-2008, 18:29

Citaat door aplat:
Jij had die grap ook wel willen maken zeker?

De grap der grappen zou zijn als ze ook nog echt bevriend is met bin ladin zoals ik ben en dan ook nog geld ervoor krijgen. wohahahhahahhahahaha

08-09-2008, 11:09


ze heeft wel veel geld verdiend met haar o zo leuke grapje........

08-09-2008, 11:16
Ik zeg altijd dat Bin Laden mijn oom is.

08-09-2008, 11:19
Een grapje nog wel...

08-09-2008, 12:33

Citaat door aplat:
Ze gaat de schadevergoeding gebruiken om een weeshuis te bouwen in Pakistan.


sure, dat zei Jaap ook.

08-09-2008, 12:35

Citaat door Dezelfde:
sure, dat zei Jaap ook.


Jaap?

Jaap de aap?