Bekijk volle/desktop versie : Vrouw ziet Maagd Maria op druif



06-09-2008, 15:41
Vrouw ziet Maagd Maria op druif


Een Amerikaanse vrouw was getuige van een hemelse verschijning toen ze zich tegoed deed aan enkele druiven. Ze ontdekte namelijk een afbeelding van de Maagd Maria op een van de druiven. De 24-jarige Becky Ginn fotografeerde de 'maagdelijke' druif en stapte ermee naar de pers.

De druif ligt nog steeds in haar koelkast, maar ze weigert om haar keuken in een bedevaartsoord te veranderen. Haar vrienden hebben haar de raad gegeven om de druif op eBay te verkopen. (gb)

En ik maar denken dat zulks enkel voorbehouden was voor moslims ergens in de woestijn.

Btw, zou het een druif met of zonder pitten zijn?

06-09-2008, 16:22


bezopen

06-09-2008, 16:24

Citaat door Aicha1986:
bezopen

Een rotte plek als je het mij vraagt.

06-09-2008, 16:26

Citaat door A_bdars:
ewa als je ergens op let dan zul je het ook vaak tegen komen net zoals je een auto hebt gekocht en opeens bij je zelf denkt opeens heeft iedereen de zelfde wagen als mij messa dat is omdat je daarvoor er niet oplette en nu wel.

Als ik ben weeste kakken kijk ik ook eerst eens goed na of er geen maria of andere beeltenis is in terug te vinden..kan ik die misschien ook eens voor grof geld verkopen op ebay. Wel eerst deftig uit laten drogen natuurlijk

06-09-2008, 16:27


Je ziet wat je gelooft.

06-09-2008, 16:32

Citaat door A_bdars:
voor zulke mensen moet je respect tonen en geen onzin praten


zo is dat. ik zag een keer mozes in de satesaus





en nu ga ik naar de stad

06-09-2008, 16:54

Citaat door A_bdars:
voor zulke mensen moet je respect tonen en geen onzin praten

moeten moeten

we moeten helemaal niks

06-09-2008, 16:55

Citaat door rijmaran:


Een Amerikaanse vrouw was getuige van een hemelse verschijning toen ze zich tegoed deed aan enkele druiven. Ze ontdekte namelijk een afbeelding van de Maagd Maria op een van de druiven.



Ik heb gisteren de hele dag in een zwart t-shirt in de tuin gewerkt. Toen ik klaar was, had ik op mijn rug Roy Orbison uitgezweet

06-09-2008, 16:55

Citaat door Aicha1986:
zo is dat. ik zag een keer mozes in de satesaus





en nu ga ik naar de stad

zuip voorzichtig

veel plezier

06-09-2008, 16:56

Citaat door Rafael:
Ik heb gisteren de hele dag in een zwart t-shirt in de tuin gewerkt. Toen ik klaar was, had ik op mijn rug Roy Orbison uitgezweet



meteen op ebay zetten

06-09-2008, 16:56

Citaat door OceanPearl:
zuip voorzichtig

veel plezier


zuipen...moi


ik ben hier nog. mijn vriend staat onder de douche en ik ben al klaar. de wereld op zijn kop

06-09-2008, 16:58

Citaat door Aicha1986:
zuipen...moi


ik ben hier nog. mijn vriend staat onder de douche en ik ben al klaar. de wereld op zijn kop

nog beter

het is toch niet zo'n metroman he, brrrrrrrr

06-09-2008, 17:01



Citaat door OceanPearl:
nog beter

het is toch niet zo'n metroman he, brrrrrrrr



welnee zeg. hij moest zich scheren en dat vindt hij het fijnst tijdens het douchen