Bekijk volle/desktop versie : Achmed Marcouch roept Marokkanen op om zich te gedragen en respect voor hulpverleners



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

06-09-2008, 13:08
Emotionele oproep aan Marokkanen tot beschavingMarcouch: 'Gedraag je!'

AMSTERDAM - De Marokkaanse gemeenschap moet een beschavingsoffensief inzetten na incidenten waarbij hulpverleners het mikpunt waren van agressief gedrag en doodsbedreigingen.


Ahmed Marcouch, de stadsdeelvoorzitter van Slotervaart doet een oproep om de hulpverleners door middel van een omhooggestoken duim een hart onder de riem te steken...
"We moeten ons in Nederland solidair verklaren met onze hulpverleners en bij wijze van spreken de komende dagen onze duim opsteken als we ze aan het werk zien." Deze oproep doet Ahmed Marcouch in De Telegraaf. De stadsdeelvoorzitter van Slotervaart vindt het afschuwelijk dat Marokkaanse jongeren woensdagavond ambulancepersoneel met de dood bedreigden toen ze een 15-jarig slachtoffer van een steekincident te hulp schoten.

Cultuur

"We moeten van onze cultuur af dat hulpverleners dit gedrag accepteren. Hulpverleners moeten juist gerespecteerd en gewaardeerd worden. Ook justitie moet afstand nemen van deze cultuur van incasseren", doceert Marcouch.

De PvdA-prominent betreurt het dat het "te vaak" Marokkaanse jongens zijn die voor ellende zorgen. "Binnen onze gemeenschap moet hierover weer een stevig debat worden gevoerd, want dit gedrag is ontoelaatbaar en niet geciviliseerd." Eerder deze week had burgemeester Cohen van Amsterdam zich ook al uitgesproken in ongekend harde bewoordingen.

De jongen die woensdagavond in Amsterdam ambulancepersoneel bedreigde nadat zijn broer was neergestoken, heeft gisteren zijn excuses aangeboden.

"Ik was erg emotioneel, kan me het niet meer goed herinneren, maar als ik dat allemaal gezegd heb, sorry, dan bied ik mijn excuses aan", zei Abdullah.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/1856880/__Marcouch___Gedraag_je____.html?p=10,1

06-09-2008, 13:10


Topic loopt al

06-09-2008, 13:19
Oke, meneer Marouch, volgende keer zal ik me gedragen.



Trouwens, wat begin ik een hekel te krijgen aan Marokkaanse jongens, kunnen jullie nooit iets goeds doen? Nooit zijn Marokkaanse meiden de daders, altijd de jongens. En wie wordt er op nagekeken? De meiden met hoofddoeken.

06-09-2008, 13:24

Citaat door lap_doek:
Oke, meneer Marouch, volgende keer zal ik me gedragen.



Trouwens, wat begin ik een hekel te krijgen aan Marokkaanse jongens, kunnen jullie nooit iets goeds doen? Nooit zijn Marokkaanse meiden de daders, altijd de jongens. En wie wordt er op nagekeken? De meiden met hoofddoeken.





06-09-2008, 13:24



Citaat door lap_doek:
Oke, meneer Marouch, volgende keer zal ik me gedragen.



Trouwens, wat begin ik een hekel te krijgen aan Marokkaanse jongens, kunnen jullie nooit iets goeds doen? Nooit zijn Marokkaanse meiden de daders, altijd de jongens. En wie wordt er op nagekeken? De meiden met hoofddoeken.




confused










kzal je een gheimpjuh verklappen




God geeft gepaste straffen




eeuwenlang vond men baby jongetjes beter dan baby meisjes




toen dacht god: wtf, vind je mijn meisjes creaties niet goddelijk? nu zul je het krijgen ook, mensendingen!!!


de jongens die jullie zo bejubelen die worden jullie doornen in het oog!!
en de meiden die jullie zo verachten zullen de leiders van de wereld worden












06-09-2008, 13:25

Citaat door lap_doek:
Oke, meneer Marouch, volgende keer zal ik me gedragen.



Trouwens, wat begin ik een hekel te krijgen aan Marokkaanse jongens, kunnen jullie nooit iets goeds doen? Nooit zijn Marokkaanse meiden de daders, altijd de jongens. En wie wordt er op nagekeken? De meiden met hoofddoeken.




06-09-2008, 13:28

Citaat door lap_doek:
Oke, meneer Marouch, volgende keer zal ik me gedragen.



Trouwens, wat begin ik een hekel te krijgen aan Marokkaanse jongens, kunnen jullie nooit iets goeds doen? Nooit zijn Marokkaanse meiden de daders, altijd de jongens. En wie wordt er op nagekeken? De meiden met hoofddoeken.


Diegene die je na kijkt is bekrompen heeft niets te maken met een kleine groep motmakers


06-09-2008, 13:30

Citaat door Arabianboy:
Ja wat is er zo briljant aan? Jullie hebben al voorheen de joden gratis op de trein gezet... Moet je eens kijken naar de Marokkaanse Sultan, die heeft er geen 1 weggegeven!!!


Dat gratis was inderdaat niet zo slim, we hadden ze kaartje moeten laten kopen, kom op lullo met wat beters komen hoor.

Het is wat.

06-09-2008, 13:49
Een anti Marchouch actie iedere keer dat je hem tegenkomt je middelvinger opsteken is beter. Want zulke kontedraaiers kunne nwe niks mee. Praatjes vullen geen gaatejs kom maar met daadfwerkelijke oplossingen. Trouwens de politie en hulpverleners zijn ook vaak genoeg aangevallen doro autochtone Nederlanders.

Keer hem de rug toe. Of steek je middelvinger op. Als ie op TV komt pis even over je TV heen.

06-09-2008, 13:55

Citaat door lap_doek:
Oke, meneer Marouch, volgende keer zal ik me gedragen.



Trouwens, wat begin ik een hekel te krijgen aan Marokkaanse jongens, kunnen jullie nooit iets goeds doen? Nooit zijn Marokkaanse meiden de daders, altijd de jongens. En wie wordt er op nagekeken? De meiden met hoofddoeken.


het ergste vind ik het voor de marokkaanse jongens die zich wél normaal gedragen. die worden nu vooral met de nek aangekeken.

06-09-2008, 13:55

Citaat door David:
Als die jongetjes nou eens ophouden, dan houdt die mediahype ook wel op.


is dat zo?

06-09-2008, 13:56

Citaat door IzzedinAlQassam:
En wij moslims roepen Ahmed Marcouch op zich niet als een Afvallige te gedragen en te stoppen met het structureel zwart maken van de Marokkaanse gemeenschap.

Hij moet niet meegaan in de Media hypes tegen Marokkanen gericht!

Dag Marcouch.





marcouch

06-09-2008, 13:59



Citaat door big2:
Bewijs?



Toevoeging: waren het marokkanen geweest dan had het er geheid bij gestaan!
---------------------------------------------------------------------------------------------
Weer ambulancepersoneel aangevallen!
bron: fok.nl
In een uitgaansgebied in Vlaardingen zijn in de nacht van zaterdag op zondag twee agenten lichtgewond geraakt nadat ambulancebroeders hulp van de politie hadden ingeroepen omdat ze zich bedreigd voelden. Dat meldde een woordvoerder van de politie.

Het ambulancepersoneel was toegesneld om een mogelijk bewusteloos persoon te helpen aan de Westhavenkade. Om nog onbekende reden werden de broeders in nauw gedreven door boze omstanders en werden ruiten van hun ambulance ingeschopt. Toen politiemannen te hulp kwamen keerde een menigte van ongeveer 250 man zich tegen hen.

Een agent werd geraakt door glaswerk dat vanuit de menigte werd gegooid. Een andere politieman kreeg een vuistslag in het gezicht van een omstander en is naar een ziekenhuis overgebracht. De politie heeft een aanhouding verricht. Het opstootje begon even na middernacht. Na ruim een uur waren de gemoederen weer redelijk bedaard.


06-09-2008, 14:00

Citaat door IzzedinAlQassam:
Die snotjongens haat iedereen, ook Marokkanen haten die snotjongens.

Maar het is geen marokkaans cultureel probleem, of een islamitisch probleem, dat is wat de gekleurde Nederlandse Media ons wil doen laten geloven, en de afvallige Ahmed Marcouch gaat er in mee![/SIZE]




Het ís een maatschappelijk probleem en ieder weldenkend mens keurt dit soort gedrag af


06-09-2008, 14:08

Citaat door IzzedinAlQassam:


Het probleem is dat de grote Nederlandse massa wordt beinvloed door krantjes als Metro, Spits, Telegraaf, Elsevier enz....



Maar gelukkig zijn er altijd nog mensen die daar doorheen prikken.

Laten we wel wezen, "wiens brood men eet, diens woorden men spreekt"

Het is hun werk en blijkbaar is het HOT om nu over dit soort onderwerpen te schrijven!

Dat is trouwens ook de reden waarom bepaalde nieuws berichten van nederlandse bodem niet serieus neem.

Ik kijk liever naar bbc en el jazeera


Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10