Bekijk volle/desktop versie : Man zit elke nacht naakt op trekhaak



Pagina's : [1] 2 3

06-09-2008, 09:57
Al twee nachten op rij hebben inwoners van Ukkel een bizar tafereel mogen aanschouwen: een naakte man, die op de trekhaak van een auto zit.Tijdens de nacht van zaterdag op zondag kreeg de politie een eerste melding binnen. Een bewoonster had een quasi naakte man gezien in haar straat. De man, slechts gehuld in een t-shirt, deed geen moeite om zijn mannelijkheid te verbergen. Hij deed belletje-trek bij de vrouw en verdween vervolgens. Een politiepatrouille kon de man opsporen. Hij hield zich op bij enkele auto's en zei dat hij zijn broek tijdens de nacht verloren had. De agenten brachten de naaktloper naar huis. De volgende nacht volgde een nieuwe melding. Opnieuw liep er een naakte man door de straten van Ukkel. Al snel bleek dat het om dezelfde naaktloper ging. Volgens getuigen hield hij zich op bij voertuigen met een trekhaak. Vreemd genoeg zette de man zich op de trekhaken. Opnieuw kwam een patrouille ter plaatse, maar de man had op dat moment al het hazenpad gekozen.
[/FONT]
[FONT="Comic Sans MS"]bRoN

06-09-2008, 09:58



Citaat door frank herbert:
Al twee nachten op rij hebben inwoners van Ukkel een bizar tafereel mogen aanschouwen: een naakte man, die op de trekhaak van een auto zit.Tijdens de nacht van zaterdag op zondag kreeg de politie een eerste melding binnen. Een bewoonster had een quasi naakte man gezien in haar straat. De man, slechts gehuld in een t-shirt, deed geen moeite om zijn mannelijkheid te verbergen. Hij deed belletje-trek bij de vrouw en verdween vervolgens. Een politiepatrouille kon de man opsporen. Hij hield zich op bij enkele auto's en zei dat hij zijn broek tijdens de nacht verloren had. De agenten brachten de naaktloper naar huis. De volgende nacht volgde een nieuwe melding. Opnieuw liep er een naakte man door de straten van Ukkel. Al snel bleek dat het om dezelfde naaktloper ging. Volgens getuigen hield hij zich op bij voertuigen met een trekhaak. Vreemd genoeg zette de man zich op de trekhaken. Opnieuw kwam een patrouille ter plaatse, maar de man had op dat moment al het hazenpad gekozen.


Kben nie gek..kben een sleurhut.

06-09-2008, 10:00
Elke nacht vind ik wel overdreven. Als het nou eens per week was. Maar dit moet toch gaan vervelen.

06-09-2008, 12:58
de waanzin

06-09-2008, 13:01



Citaat door frank herbert:
Elke nacht vind ik wel overdreven. Als het nou eens per week was. Maar dit moet toch gaan vervelen.



06-09-2008, 13:02
zat de man trouwens OP of OVER de trekhaak?

06-09-2008, 13:04

Citaat door atropos:
zat de man trouwens OP of OVER de trekhaak?


het maakt geloof ik niet zo heel veel uit. het doet allebei au



06-09-2008, 13:15

Citaat door Arabianboy:
Is dit een normale vraag van een gemiddelde vrouw? Of is het normaal dat iemand meteen denkt zoals jij denkt!?


ik ben niet geinteresseerd in een staaltje van je morele benepenheid.

06-09-2008, 13:16

Citaat door Arabianboy:
Is dit een normale vraag van een gemiddelde vrouw? Of is het normaal dat iemand meteen denkt zoals jij denkt!?



En jij hebt er niet aan gedacht? Zeg eens eerlijk!

Trouwens je zal maar in Ukkel wonen haha

06-09-2008, 13:22

Citaat door Arabianboy:
Dus het is gebruikelijk om zo in jullie cultuur te denken, dan heb je het vast ook zo ondervonden ooit...


had ik niet net gezegd dat ik niet geintereseerd ben in je mening?

06-09-2008, 13:24

Citaat door frank herbert:
Al twee nachten op rij hebben inwoners van Ukkel een bizar tafereel mogen aanschouwen: een naakte man, die op de trekhaak van een auto zit.Tijdens de nacht van zaterdag op zondag kreeg de politie een eerste melding binnen. Een bewoonster had een quasi naakte man gezien in haar straat. De man, slechts gehuld in een t-shirt, deed geen moeite om zijn mannelijkheid te verbergen. Hij deed belletje-trek bij de vrouw en verdween vervolgens. Een politiepatrouille kon de man opsporen. Hij hield zich op bij enkele auto's en zei dat hij zijn broek tijdens de nacht verloren had. De agenten brachten de naaktloper naar huis. De volgende nacht volgde een nieuwe melding. Opnieuw liep er een naakte man door de straten van Ukkel. Al snel bleek dat het om dezelfde naaktloper ging. Volgens getuigen hield hij zich op bij voertuigen met een trekhaak. Vreemd genoeg zette de man zich op de trekhaken. Opnieuw kwam een patrouille ter plaatse, maar de man had op dat moment al het hazenpad gekozen.
[/FONT]
[FONT="Comic Sans MS"]bRoN


wat een overlast weer, jammer dat en samenscholingsverbod voor individuen niet helpt

06-09-2008, 13:24
Ok.. ik betrap mezelf er af en toe ook op dat ik sensatiejournaal van sbs6 kijk.. dus eigenlijk moet ik mijn mond houden... dat dit nieuws is.. echt grappig..

06-09-2008, 13:27



Citaat door Arabianboy:
Dus het is gebruikelijk om zo in jullie cultuur te denken, dan heb je het vast ook zo ondervonden ooit...



Dit valt me van je tegen. Je valt Marcouch aan omdat hij het Marokkaanse cultuur noemt (het tegenwerken en bedreigen van hulpverleners) en nu doe jij precies hetzelfde door dit Nederlandse cultuur te noemen.

Klopt allebei niet he

06-09-2008, 13:32

Citaat door David:
Ukkel is toch in België?


Ik zou me schamen als ik moest zeggen: ik woon in Ukkel.

Wat een naam he, welke sukkel bedenkt zoiets.

06-09-2008, 13:32

Citaat door Arabianboy:
Mag ik dan niet 1 ding van Marcouch overnemen



Nee

Pagina's : [1] 2 3