Bekijk volle/desktop versie : Waargebeurd Verhaal: Zoveel Tegen Slagen In Het Leven!!



06-09-2008, 01:49
Salaam allemaal,

Ik ga beginnen met een verhaal.. ik begin met een stukje en daarna hoor ik wel van jullie of ik verder moet gaan.

Hoofdspeelster; Dina
Vriendin; Samira
Zwager vriendin; Driss


Er komen nog veel mensen er in voor maar dat vertel ik later wie wie is..

Veel lees plezier!!

06-09-2008, 01:52


Het begon allemaal op een dag. Ik was 13 jaar en mijn beste vriendin heette Samira. Ik trok heel erg veel met haar op. Dagelijks waren we met elkaar van s’ochtends tot in de avonduren. We deden eigenlijk niet heel veel we hingen veel bij ons in de buurt en haalde wat kattenkwaad uit. Op een dag zei ze tegen mij: Dina ik moet je wat vertellen. Ze was een beetje onzeker en keek droevig uit haar ogen. Ze keek verlegen naar de grond. Ik zei tegen haar vertel nou Samira aan mij kan je toch alles vertellen. Toen begon ze keihard te huilen en ik schrok daar heel erg van. Ik omhelsde haar om te troosten en ze begon steeds harder te huilen. Ik kreeg er tranen van in mijn ogen. Samira begon te bibberen. We waren bij haar thuis en ik pakte een glas water om haar weer tot rust te krijgen. Ze begon te vertellen Dina ik schaam me kapot. Ik zei Samira vertel het zal je opluchten want je zit er wel mee. Samira begon te vertellen je weet toch dat ik altijd op de kinderen van mijn zus pas als zei in de avond moet werken terwijl mijn zwager gewoon vaak thuis is. Ik knik en laat haar verder vertellen. Dina je weet ook dat het de laatste tijd heel slecht op school gaat. Ik ben zwak op school en ze denken dat ik drugs gebruik. Ik zeg tegen haar jij en drugs dat bestaat niet. Je rookt wel maar drugs… ze vertelt verder ze zegt tegen mij dat haar zwager altijd een kopje koffie voor haar maakte en daarna ging ze slapen. Ze vond het raar dat ze altijd naar die kopje koffie moe werd. Ze dacht de volgende keer ga ik uit zoeken. Haar zwager maakte weer een kopje koffie in de keuken en ze keek stiekem mee en ze zag dat haar zwager medicijnen stampte en in de koffie gooide. Ze schrok en begon helemaal te bibberen van angst. Ze rende naar de woonkamer en haar zwager kwam binnen en zei tegen haar waarom ben je zo wit Samira.? Ze zei zo nonchalant mogelijk dat ze zich niet zo lekker voelt en deed alsof er niks aan de hand was. Ze liep met haar kop koffie naar de keuken en gooide het kopje koffie in de gootsteen en schonk snel nieuwe koffie in en ging weer terug naar de woonkamer. Ze dronk haar koffie op en ze hadden het een beetje over koetjes en kalfjes. Ze begon nep te gapen en de zwager begon met een grijns te vragen ben je moe? Ga lekker slapen dan.. Ze knikte en stond op en ging naar haar kamer (ze had een eigen kamer bij haar zus, omdat ze altijd op haar kinderen paste). Ze lag in haar bed en na 10 min hoort ze de deur van haar slaapkamer kraken. Daarna staat haar zwager bij haar bed en roept; Samira Samira slaap je?? Samira stopt met vertellen, begint nou weer heel erg te huilen en begint aan haar haar te trekken. Ik hou haar tegen en geef haar een knuffel en zeg dat ik er voor haar ben en haal weer een glaasje water. Ze werd weer wat rustig en begint verder te vertellen. Ooh Dina ik schaam me kapot en ik zeg tegen haar dat ze zich niet hoeft te schamen hij moet zich schamen. Dus Dina hij begon te roepen Samira Samira slaap je?? Ik deed alsof ik sliep. Toen begon hij mij te betasten. Dina hij zat aan me borsten en ging steeds verder naar beneden… totdat hij de deurbel hoorde. Hij haaste zich naar de deur. ik hoorde hem en mijn zus praten in de gang. Ik was blij dat ze thuis kwam. De tranen stroomde over mijn wangen ooh Allah waarom overkomt mij dit?? Huilend ben ik in slaap gevallen. Ik werd heel vroeg wakker en ging naar huis en eindelijk wist ik waarom ik mij de laatste tijd beroerd, slap voelde en niet meer mezelf was. Die klootzak is de oorzaak. Hij deed slaappillen in mijn koffie die flikker. Ik ging naar de dokter en vertelde hem of hij onderzoek wilde doen of ik stoffen heb van slaappillen in mijn lichaam.
Ik ging bloedprikken. Dina de uitslag moet ik nog krijgen en de tranen begonnen ook over mijn wangen te stromen snik snik we huilden samen en omhelsden elkaar…


Volgende keer ga ik verder als jullie het mooi vinden anders stop ik dus laat me weten?? Kom maar op met jullie reacties…

06-09-2008, 02:11
heel erg doorzichtig hoor, de eerste fan meld zich nadat jij bent uitgelogd, en 1minuut later staat er dat als reactie

Verwijder dit verhaal, het slaat werkelijk nergens op, niet dat ik het heb gelezen,

06-09-2008, 13:50

Citaat door indeed:
heel erg doorzichtig hoor, de eerste fan meld zich nadat jij bent uitgelogd, en 1minuut later staat er dat als reactie

Verwijder dit verhaal, het slaat werkelijk nergens op, niet dat ik het heb gelezen,

Omdat ik het meisje het verhaal al per e-mail had gestuurd als je het niet heb gelezen dan moet je niet oordelen. Als je het niks vind dan vind ik eht ook goed. Zoals ik al zei ik wacht op reactie als lezers het niks vinden dan stop ik ermee.