Bekijk volle/desktop versie : Help.... Raadd!!



Pagina's : [1] 2

06-09-2008, 00:52
ik heb jullie raad nodig.

heb al maanden contact met iemand. We hebben het leuk samen, en het klikt echt. ik zie mijn toekomst echt samen met hem. Er is zelfs een tijdje geweest dat we afstand deden, maar beide kwamen we er achter dat we niet zonder elkaar kunnen.

Hij werkt en ik studeer nog. We hebben vaak gesproken over het huwelijk. Het is iets dat we beide willen. Maar ik op lange termijn, terwijl hij staat te poppelen.

Hij wil mn hand komen vragen, en binnen een jaar trouwen. Maar ik zit met mijn school. heb altijd gezegt ik trouw niet voordat ik mijn hbo diploma in ontvangst krijg.

hoe krijg ik hem zover om geduldig te zijn.?


p.s. heb expres een ander account aangemaakt.

06-09-2008, 00:55


Hoe oud ben je? en in welke jaars zit je dan?

06-09-2008, 00:55
Getrouwd studeren?

06-09-2008, 00:58
Sinds wanneer moet je single zijn om te kunnen studeren?

06-09-2008, 00:58


ik ben bijna 20 en laatste jaar mbo, daarna stroom ik door in het tweede leerjaar hbo.


Ja dat krijg ik vaak te horen: Je kan het huwelijk en het studeren toch combineren. Maar neee, ik weet van mezelf namelijk dat ik afhaak van school. En dat wil ik voorkomen.

06-09-2008, 01:00

Citaat door Snowflake:
Sinds wanneer moet je single zijn om te kunnen studeren?


het moet niet, maar het is iets dat ik wil.

Ik wil me niet als een getrouwde vrouw richten in de studie boeken, nee als getrouwde vrouw moet ik me op mn man richten en huishouden en het werk dat ik dan doe...

06-09-2008, 01:00

Citaat door S-S:
ik ben bijna 20 en laatste jaar mbo, daarna stroom ik door in het tweede leerjaar hbo.


Ja dat krijg ik vaak te horen: Je kan het huwelijk en het studeren toch combineren. Maar neee, ik weet van mezelf namelijk dat ik afhaak van school. En dat wil ik voorkomen.