Bekijk volle/desktop versie : Vraagje...



06-09-2008, 00:48
Weet iemand hoe ik mijn account kan verwijderen? Ik heb het reeds bij "Feedback" aangegeven, maar helaas geen moderator die er naar kraait.

Alvast bedankt!

06-09-2008, 00:51



Citaat door Urbanized:
Weet iemand hoe ik mijn account kan verwijderen? Ik heb het reeds bij "Feedback" aangegeven, maar helaas geen moderator die er naar kraait.

Alvast bedankt!


waarom moet jouw account perse verwijderd worden. je kunt er immers ook voor kiezen nooit meer hier te posten. an sich niet onverstandig

06-09-2008, 00:57

Citaat:
waarom moet jouw account perse verwijderd worden. je kunt er immers ook voor kiezen nooit meer hier te posten. an sich niet onverstandig
Mevrouw, das op zich ook wel een optie, maar heb liever helemaal verwijderen.

06-09-2008, 00:57

Citaat door Urbanized:
Mevrouw, das op zich ook wel een optie, maar heb liever helemaal verwijderen.


dat kan ik me voorstellen. maar ik weet het ook niet

06-09-2008, 00:58


na jaren weet ik het nu nog steeds niet , zou het ook wel eens een keer willen weten....

06-09-2008, 01:00

Citaat:
na jaren weet ik het nu nog steeds niet , zou het ook wel eens een keer willen weten....
Beetje onprofessioneel van Marokko.nl...

06-09-2008, 01:04
Verwijderen van een account word niet meer in orde gemaakt. Dit om de gaten in de data base te voorkomen ( posts en topics onder jouw accountnaam)

Heb ik gelezen bij feedback. Kijk bij de hoofdtopic daar.

06-09-2008, 01:10

Citaat:
Dit om de gaten in de data base te voorkomen
Wa's dit van larriekoek?

06-09-2008, 01:12

Citaat door Urbanized:
Weet iemand hoe ik mijn account kan verwijderen? Ik heb het reeds bij "Feedback" aangegeven, maar helaas geen moderator die er naar kraait.

Alvast bedankt!


Aan de haatzaaiende topics te zien zijn er geen moderators aan dit forum verbonden.

06-09-2008, 01:14

Citaat door Urbanized:
Wa's dit van larriekoek?


Tjah ik heb het niet verzonnen.

_____
Vraag;
Ik wil mijn account verwijderen, is dit mogelijk?

Antwoord;
Nee, dat is niet meer mogelijk. Dit doen wij om te voorkomen dat er gaten in discussies/database komen.

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1328151

06-09-2008, 01:23

Citaat door Urbanized:
Weet iemand hoe ik mijn account kan verwijderen? Ik heb het reeds bij "Feedback" aangegeven, maar helaas geen moderator die er naar kraait.

Alvast bedankt!


Na 3 maanden niet meer inloggen zeggen ze.

06-09-2008, 01:25

Citaat:
Antwoord;
Nee, dat is niet meer mogelijk. Dit doen wij om te voorkomen dat er gaten in discussies/database komen.
Vraag me af welke datamodel ze gebruiken.



Citaat:
Aan de haatzaaiende topics te zien zijn er geen moderators aan dit forum verbonden.
Met andere woorden; geen gezag? Geen gezag = chaos

06-09-2008, 01:31



Citaat:
Na 3 maanden niet meer inloggen zeggen ze
Bedankt Rianne

06-09-2008, 05:24

Citaat door rianne:
Na 3 maanden niet meer inloggen zeggen ze.



of schelden en tieren totdatdat je een permanente ban krijgt.

wel wat vreemd dat je wel verwijderd kan worden door een ban maar niet als je je account wilt opheffen

06-09-2008, 07:29

Citaat door eTrex:
Aan de haatzaaiende topics te zien zijn er geen moderators aan dit forum verbonden.

Heb jij ook al die indruk?