Bekijk volle/desktop versie : agressief gedrag tegen ambulancepersoneel en politie in marokko



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

06-09-2008, 00:34
Volgens Marcouch ligt het incident van gister aan een ware cultuurprobleem, oftwel de marokkaanse cultuur. Hij geeft aan dat agressief gedrag tegen ambulancepersoneel en politieagenten in Marokko vaker voorkomt. Ik viel bijna letterlijk van mijn stoel.

Hoe komt hij erbij dat dit vaker gebeurd in Marokko?? Kortom ik vind die marcouch toch een echte kontelikker! het hoeft maar over marokkanen te gaan en hij wordt uitgenodigd bij een praatprogramma. hij snapt volgens mij nog steeds niet dat hij gebruikt wordt als spreekbuis tegen de marokkaanse bevolking in Amsterdam.

06-09-2008, 00:39


wat een onzin, in marokko krijg je gelijk klappen...

06-09-2008, 00:50

Citaat door microsoft:
Volgens Marcouch ligt het incident van gister aan een ware cultuurprobleem, oftwel de marokkaanse cultuur. Hij geeft aan dat agressief gedrag tegen ambulancepersoneel en politieagenten in Marokko vaker voorkomt. Ik viel bijna letterlijk van mijn stoel.

Hoe komt hij erbij dat dit vaker gebeurd in Marokko?? Kortom ik vind die marcouch toch een echte kontelikker! het hoeft maar over marokkanen te gaan en hij wordt uitgenodigd bij een praatprogramma. hij snapt volgens mij nog steeds niet dat hij gebruikt wordt als spreekbuis tegen de marokkaanse bevolking in Amsterdam.


Volgens mij weet hij niet eens waar hij over praat, heb in Marokko nog nooit meegemaakt dat ambulance medewerkers of zelfs politieagenten werden bedreigd. Als je daar alleen al een agent op deze manier zou bejegenen zit je gelijk op het bureau. Wat ik helemaal niet begreep van Marcouch, is dat hij na die opmerking over die steekpartij van die broer zei dat het een cultuurprobleem ofzo iets is. Die broer was natuurlijk bang om een dierbare te verliezen, op zo'n moment denk je niet helder na. Dat heeft niks met de Marokkaanse cultuur te maken, maar er zijn idd jongeren die een een gedragsprobleem hebben en die dat helaas gaan uiten op bijvoorbeeld ambulance medewerkers.

06-09-2008, 00:52

Citaat door microsoft:
Volgens Marcouch ligt het incident van gister aan een ware cultuurprobleem, oftwel de marokkaanse cultuur. Hij geeft aan dat agressief gedrag tegen ambulancepersoneel en politieagenten in Marokko vaker voorkomt. Ik viel bijna letterlijk van mijn stoel.

Hoe komt hij erbij dat dit vaker gebeurd in Marokko?? Kortom ik vind die marcouch toch een echte kontelikker! het hoeft maar over marokkanen te gaan en hij wordt uitgenodigd bij een praatprogramma. hij snapt volgens mij nog steeds niet dat hij gebruikt wordt als spreekbuis tegen de marokkaanse bevolking in Amsterdam.


ik begin em echt een clown te vinden die sukkel...hahahaha maar dit??? dit slaat gewoon alles...in marokko grotebek geven tegen politie ?? en of agressief zijn tegen ze??die gast begint letterlijk te poepen uit z'n bek ipv'uit z'n anus... hij geilt op aandacht en media...

06-09-2008, 01:11



Citaat door microsoft:
Volgens Marcouch ligt het incident van gister aan een ware cultuurprobleem, oftwel de marokkaanse cultuur. Hij geeft aan dat agressief gedrag tegen ambulancepersoneel en politieagenten in Marokko vaker voorkomt. Ik viel bijna letterlijk van mijn stoel.

Hoe komt hij erbij dat dit vaker gebeurd in Marokko?? Kortom ik vind die marcouch toch een echte kontelikker! het hoeft maar over marokkanen te gaan en hij wordt uitgenodigd bij een praatprogramma. hij snapt volgens mij nog steeds niet dat hij gebruikt wordt als spreekbuis tegen de marokkaanse bevolking in Amsterdam.


Ik ben nu in Marokko en onderschrijf je stelling dat hetgeen Marcouch zegt onzin is.

Als er hier een ongeluk of steekpartij gebeurt gaan mensen echt niet de politie of ambulancebroeder agressief bejegenen, want dan worden ze tot de orde geroepen door andere mensen en grijpt diezelfde politie hard in.

Van de jeugd heb ik niemand de politie een grote mond zien geven, want dat betekent in Marokko een enkeltje cel en een flink pak rammel. Zo'n risico wil niemand nemen, de mensen kijken wel uit.

06-09-2008, 01:38

Citaat door dhimmi:

Maar het zijn weer die [SIZE="4"]kutnaffers[/SIZE]



wat een enthousiasme

06-09-2008, 01:53
Hahah ik heb dat ook gezien wat een ezel zeg.

In Marokko zijn ze al blij dat er een ambulance komt als er iets gebeurd.
3la hmar

06-09-2008, 02:09
wat een onzin in marokko word je gelijk voor 10 jaar de cel in gegooid en mishandelt

06-09-2008, 02:19
Hoe kan jij van je stoel vallen? Je bent te dik sukkel!

06-09-2008, 02:21

Citaat door Mourad23:
Hoe kan jij van je stoel vallen? Je bent te dik sukkel!


het is altijd handig om te 'quoten'. dan weet men tegen wie je het hebt

06-09-2008, 07:58
zaterdag 6 september 2008 00:05
PvdA-Stadsdeelvoorzitter van het Amsterdamse Slotervaart Ahmed Marcouch vindt dat de Marokkaanse jongeren, die hulpverleners beledigen 'streng moeten worden gestraft'.


Volgens Marcouch zit agressie tegen hulpverleners in de aard van Marokkanen

Excuses
Een jongen die woensdagavond in Amsterdam ambulancepersoneel bedreigde nadat zijn broer was neergestoken, heeft zijn excuses aangeboden.

'Ik was erg emotioneel, kan me het niet meer goed herinneren, maar als ik dat allemaal gezegd heb, sorry, dan bied ik mijn excuses aan,' zei Abdullah.

Hij had gezegd dat hij het personeel 'zou doodmaken als zijn broer zou doodgaan'.

Marcouch zei in het televisieprogramma Knevel & Van den Brink, dat het bedreigen en beledigen van politie-agenten en brandweer in Marokko 'vaker voorkomt'.

Cultuur
Interviewer Andries Knevel legde hem voor dat het gaat om jongens die in Nederland zijn geboren. 'Ja,' antwoordde Marcouch, 'maar dat zit in hun cultuur.'

In Marokko is het 'agressiviteit over en weer' volgens de stadsdeelvoorzitter. 'Mensen gaan daar bijvoorbeeld ook niet aan de kant als er een ambulance aankomt.'

Praten
De redenen dat jonge Marokkanen de hulpverleners beledigen, zal Marcouch 'worst zijn, want je blijft van mensen af'.

Naast de 'hogere straffen', vindt Marcouch dat de samenleving openlijk over dergelijke problematiek moet spreken. Hij erkende dat dit al jaren gebeurt, maar vindt het nog onvoldoende.

Het ambulancepersoneel is de beledigingen helemaal beu en eist actie tegen het toenemend geweld.

Door Maartje Willems

06-09-2008, 08:00
Er schort inderdaad wat met de opvoeding van bepaalde jongeren.
Zulke dingen zijn er gewoon OVER!

06-09-2008, 09:49


Het ligt m.i. eerder aan de racistische opvoeding die ze van thuis uit meekrijgen.

06-09-2008, 09:55
Er komen steeds meer achterlijke coeltoer begrippen, in Nederland was het gebruikelijk dat je elkaar uit fatsoen in de ogen keek, nu worden mensen er om doodgestoken dan moest men toch maar eens wat gaan doen en onze huidige politiek heeft de beestjes gewoon hun gang laten gaan...

Het was al decennia geleden dat iemand schreeuwde dat je niet alleen een zielig persoon hier heen ging halen, maar je neemt ook de coeltoer mee, nou dan passen alle autochtonen zich daar maar bij aan...

Moet toch een keer volledig fout gaan

06-09-2008, 09:56
Ik geloof eerder dat Marcouch doelde op de marokkaanse straatcultuur hier in nederland, zoals die door de marokkaanse jongeren is ontwikkeld.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12