Bekijk volle/desktop versie : Mina En Haar Gekke Leven



05-09-2008, 20:11
meskienaaa arme meid een vriendin van me ik noem geen naam maar se heet mina meskiena
se was egt kapot mooi meisje met puiste en al se had alles ,van puisten tot dikheid oeeh wat sag se de lekker uit

ik mag egt niet segge maar se heet mina
ik sweer het ik mag der agter naam niet segge dat is mina adochi3
se is meskiena nu 19 jaar sit uit de puberteit maar de puisten blijven

mohiem mina is 19jaar oud ze is een geliefde persoon. op school schaamt ze zich voor niemand altijd in de klas alleen maar scheten laten. en als de leerlingen vragen: gatverdamme het stinkt zegt ze gelijk ja ik was het minaaaa de king of life. dus haar vriendin haloescha is het helemaal zat geworden dat ze alleen maar scheten laat en zich niet schaamt! dus op een dag zei haloescha ''EEJ MINAA HOU EENS JE BILLEN DICHT'' en daar kon minaa niet tegen en ze begon ye schreeuwen wrm zo k me billen dicht houden zjin toch mijn billen LEKKERPUHHHHH


ehh ik moet een scheet laten MENNEEER HELLP ME IK MOET EEN SCHEET LATEN. meneerjansen: kinderen ren naar de concierge en druk op de alarmknop alle kinderen rennen en drukken op de alarmknop er komt met spoed een ambulance. na 5minuten is de ambulance aangekomen en rende naar lokaal 10 want daar lag mina meskiena en ze nemen haar mee naar het ziekenhuis, aangekomen in het ziekenhuis kwam de dokter en vroeg aan mina: minaa waar heb je last van? mina: ik heb last van me kontt er zit een hele grote luchtbel die maar niet wilt ontploffen en ze wees naar haar mooie behaarde kontjee dokter: nou dat is niet zo fijn. toen kwam 3aloescha aanlopen (mina's beste vriendin) eej minaaa is je luchtbel al ontploft want ik heb namelijk een paar veiligheidsspelden bij me,van me moeder gekregen! mina: wat staa je nou te kijken pak die speld en steek hem in me kontt! zo gezegd zo gedaan ,toen de luchtbel is ontploft zei minaaa waarom heb je dat gedaan had je mij om toestemming gevraagt eh mosibaaa en ze begonnen weer aan elkaar de haren te trekken en te schreeuwen dokter: meiden waa zijn jullie mee bezig dit kan toch niet in een nederlandse ziekenhuis dat is gewoon onacceptabel. mina: nee joh we zijn beste vriendinnen alleen het is leuk om aan haar te trekken toch 3aloescha! 3aloesha: jaa minaa heerlijkk en wat zie je er vandaag beeldschoon uit en je mooie prachtige puist! heb je em al een naam gegeven ? minaa: jaa jaa zker hij heet 3aloescha heb em speciaal naar jou vernoemd. 3aloescha: ach dat hoefde je niet te doen schat. en ze ginge door met elkaar de haren te trekken. na 5min gingen ze gezellig naar huis en belde thuis aan en haar broer deed open. minaa wat een lekkerdingg wil je wat met mij beginnen zusje? minaa: tuurlijk ik vond je al leuk toen ik geboren werd en 3eloesha was jaloers want ze vond bouheza (de broer van mina )altijd leuk

06-09-2008, 16:57


Come on!!

Nog meer !

x!

07-09-2008, 14:34
UUUPPPPPPP

07-09-2008, 14:38
Oeppaaaaaaaaaaaaa

07-09-2008, 14:51


ik begrijp hem niet meer

07-09-2008, 15:07
wahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahhahahahaha hahaahahahahahahahahahahahahahahhaahhaahhahahahaha ahahahahahahahahahah
wahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahhahahahaha hahaahahahahahahahahahahahahahahhaahhaahhahahahaha ahahahahahahahahahahwahahahahahahahahahahahahahaha hahahahhahhahahahahahahaahahahahahahahahahahahahah ahhaahhaahhahahahahaahahahahahahahahahahwahahahaha hahahahahahahahahahahahahahhahhahahahahahahaahahah ahahahahahahahahahahahhaahhaahhahahahahaahahahahah ahahahahah

ga snel verder meid

07-09-2008, 21:31
meer reactiess

07-09-2008, 22:20
ga verder!!

up!

10-09-2008, 19:13
ewa so weinig fans bazz

10-09-2008, 19:13
uppppppppppp aahh bolllleeeeeee

10-09-2008, 19:15
tek shiekie awara netev takaboezttt mina meskien iew wan da3gen gezz netev t3ir tabe3gt

10-09-2008, 19:24

Citaat door s_mocrootje:
tek shiekie awara netev takaboezttt mina meskien iew wan da3gen gezz netev t3ir tabe3gt




MINTEKAAADDDDDDD??


ECHTTEEE MONGOOOOOLL

11-09-2008, 10:25


ga je der nog mee vedre?
want is al lang geleie da je gene vervolg heb geschreven