Bekijk volle/desktop versie : ontbreken vasten



05-09-2008, 15:08
Salaam,

Ik durf de vraag eigenlijk niet te stellen maar ik heb een beetje bruin bloed. Kan ik doorgaan met vasten of is het niet geldig.

Shokran.

05-09-2008, 15:18


Logica: Je bent niet rein, inhalen deze dag. Ook al was het net 5 minuten voor het eten gebeurd zou je het als nog moeten inhalen...

Neem het zeker voor het onzekere, dagje inhalen is beter dan een zonde.

Of je nu gewoon mag eten, kan ik geen antwoord op geven. Misschien is er een dame die daar antwoord op kan geven.

05-09-2008, 15:43

Citaat door Takchita4you:
Salaam,

Ik durf de vraag eigenlijk niet te stellen maar ik heb een beetje bruin bloed. Kan ik doorgaan met vasten of is het niet geldig.

Shokran.


Bruine afscheiding verbreekt ook het vasten, dus in principe kan je gewoon eten..

05-09-2008, 17:12
bekijk de topic "vraagje....voor de dames"
Kennelijk zijn hier meningsverschillen over...

05-09-2008, 17:59


Ik heb dat ook k vast hem gewoon en haal hem ook in en het is er niet alleen een het zijn er nu al 4 dagen die k vast en k ga het gewoon inhalen dan heb zekerheid

05-09-2008, 18:15
Als je vasten is verbroken door dit verschijnsel of doordat je per ongeluk gegeten hebt. Moet je wel door blijven vasten ! + de dag inhalen, dus niet eten.

05-09-2008, 19:15

Citaat door Takchita4you:
Salaam,

Ik durf de vraag eigenlijk niet te stellen maar ik heb een beetje bruin bloed. Kan ik doorgaan met vasten of is het niet geldig.

Shokran.

Al was je bloed paars dan moet je toch je vasten verbreken en inhalen.