Bekijk volle/desktop versie : 100.000 'baarmachines' gezocht



05-09-2008, 12:53
BELGRADO - In Servië is een felle discussie uitgebroken naar aanleiding van een voorstel om ruim 100.000 jonge Aziatische vrouwen te 'importeren'. Het ministerie van Sociale Zaken opperde het plan om te voorkomen dat de Serviërs uitsterven.

,,Er lopen in Servië genoeg jonge vrijgezellen rond die willen trouwen,'' stelt staatssecretaris Zeljko Vasiljevic. Hij schat dat de vrouwen in vijf jaar tijd 300.000 baby's kunnen krijgen. De staat zou het verblijf van de vrouwen tot aan hun huwelijk moeten betalen.

In bladen en op het internet ontbrandde een discussie over de oorzaken van de bevolkingsafname. Mannen en vrouwen verwijten elkaar geen 'normale, eenvoudige partner' te willen. Meisjes zouden gefixeerd zijn op grote auto's en creditcards, mannen op een 'machine voor het koken en baren'.

http://www.ad.nl/fun/bizar/2585554/100000_baarmachines_gezocht.html

05-09-2008, 12:55



Citaat door LaPoekel:
BELGRADO - In Servië is een felle discussie uitgebroken naar aanleiding van een voorstel om ruim 100.000 jonge Aziatische vrouwen te 'importeren'. Het ministerie van Sociale Zaken opperde het plan om te voorkomen dat de Serviërs uitsterven.

,,Er lopen in Servië genoeg jonge vrijgezellen rond die willen trouwen,'' stelt staatssecretaris Zeljko Vasiljevic. Hij schat dat de vrouwen in vijf jaar tijd 300.000 baby's kunnen krijgen. De staat zou het verblijf van de vrouwen tot aan hun huwelijk moeten betalen.

In bladen en op het internet ontbrandde een discussie over de oorzaken van de bevolkingsafname. Mannen en vrouwen verwijten elkaar geen 'normale, eenvoudige partner' te willen. Meisjes zouden gefixeerd zijn op grote auto's en creditcards, mannen op een 'machine voor het koken en baren'.

http://www.ad.nl/fun/bizar/2585554/100000_baarmachines_gezocht.html



Kom op mocro dames , nieuwe kansen.

Mooi land hoor dat servie.

Het is wat.

05-09-2008, 13:22

Citaat door Hetiswat:
Kom op mocro dames , nieuwe kansen.

Mooi land hoor dat servie.

Het is wat.


Ik vraag me af: waarom uit Azie?

05-09-2008, 13:23
Topic bestaat al.

Vandaag lijk je een beetje op Rikus.

05-09-2008, 13:34



Citaat door LaPoekel:
Ik vraag me af: waarom uit Azie?



Misschien geloven ze dat vooroordeel van volgzaamheid en braafheid en denken ze dat die aziatische dames braaf hun benen wijd doen op commando.

05-09-2008, 13:40
hahahah

eerst proberen ze zelf anderen te vernietigen,

nou gaan ze zelf ten onder door hebzuchtige vrouwen.

05-09-2008, 13:40

Citaat door LaPoekel:
Ik vraag me af: waarom uit Azie?


Misschien heel misschien omdat die wel willen werken.

het is wat.