Bekijk volle/desktop versie : Vrouwelijke Gorilla voor het eerst in Libië te bezichtigen



05-09-2008, 12:52
Libië-bezoek Rice omgeven door geheimzinnigheid

Uitgegeven: 5 september 2008 11:23
Laatst gewijzigd: 5 september 2008 11:23

TRIPOLI - Het bezoek van de Amerikaanse minister Condoleeza Rice aan de Libische leider Muammar Kaddafi is vrijdag omgeven door geheimzinnigheid.

Volgens de Arabische krant Al-Sharq al Awsat wordt het programma tot het laatste moment geheimgehouden, om te voorkomen dat terroristen het historische bezoek verstoren met een aanslag.

Verwarring

Er zouden ook bewust geruchten zijn verspreid om verwarring te stichten. Eerst heette het dat Rice al op donderdagavond in Libië zou zijn aangekomen.

Over de lokatie van de ontmoeting bestaat ook onduidelijkheid. De hoofdstad Tripoli is genoemd, maar de stad Benghazi zou ook een optie zijn voor Rice en Kadaffi.

Vrijdag meldden bronnen rond Kaddafi dat Rice in de vooravond zou arriveren, op een militaire luchtmachtbasis buiten Tripoli. Ze zou niet in Libië overnachten.

(c) ANP

http://www.nu.nl/news/1730870/25/Libi%EB-bezoek_Rice_omgeven_door_geheimzinnigheid.html

05-09-2008, 13:04


Wil je me niet zo beledigen!!!! die Klote neger is geen gorrilla!!! Gorilla's hebben namelijk eer en zijn eerlijk! en werken niet voor zo een teringlijer van bush! Rice is een klote kut mensen wijf en GEEN gorrila!!! graag excuus! ik als gorrila voel me beledigd!