Bekijk volle/desktop versie : Lees dit even



Pagina's : [1] 2

04-09-2008, 22:44
[Wees goed voor jullie mannen, eenmaal uit het huis van je vader is hij
diegene die je moeder en vader is! Zorg goed voor hem, geef hem zijn aandacht, spreek hem niet tegen, maar spreek hem op een zachte toon aan want het is jullie beschermer.Wees niet koppig, maar heb geduld, althans probeer het zo vaak mogelijk te hebben hoe moeilijk het ook is

Moest dit even kwijt aan jullie ]

04-09-2008, 22:45


Dan doe ik toch veel fout

04-09-2008, 22:46

Citaat door Gypsymeid:
Dan doe ik toch veel fout

Opesss, en ik dacht juist dat deze topic misschien wel overbodig was

Meid , wat doe je toch fout!

04-09-2008, 22:46

Citaat door PureOuafa:
[Wees goed voor jullie mannen, eenmaal uit het huis van je vader is hij
diegene die je moeder en vader is! Zorg goed voor hem, geef hem zijn aandacht, spreek hem niet tegen, maar spreek hem op een zachte toon aan want het is jullie beschermer.Wees niet koppig, maar heb geduld, althans probeer het zo vaak mogelijk te hebben hoe moeilijk het ook is

Moest dit even kwijt aan jullie ]

dit gaat moelijk zijn en zeker voor mij

04-09-2008, 22:49



Citaat door aytoesia:
dit gaat moelijk zijn en zeker voor mij

Oepsss, zo moeilijk is het echt niet, gwn even je verstand op nul zetten en laten praten

Zeg tegen hem, blablablabla
vraag jij: ben je klaar
Hij zegt: Nee
Jij zegt: blabalablabalabla

Het helpt! Mannen kunnen hier moeilijk tegen haha

04-09-2008, 22:51
Hahah, even zonder grappen...hij zegt altijd tegen mij ben je klaar, of safi ofzo.... Dat is het beste, hij laat mij uitratelen en daarna gaan we verder met ons dagelijkse bezigheden

04-09-2008, 22:51

Citaat door PureOuafa:
Oepsss, zo moeilijk is het echt niet, gwn even je verstand op nul zetten en laten praten

Zeg tegen hem, blablablabla
vraag jij: ben je klaar
Hij zegt: Nee
Jij zegt: blabalablabalabla

Het helpt! Mannen kunnen hier moeilijk tegen haha

grapjas ik ben te

zelfs blabla kan ik niet eens opbrengen

04-09-2008, 22:52

Citaat door Gypsymeid:
Hahah, even zonder grappen...hij zegt altijd tegen mij ben je klaar, of safi ofzo.... Dat is het beste, hij laat mij uitratelen en daarna gaan we verder met ons dagelijkse bezigheden



slimme man

04-09-2008, 22:52
nou hebben jullie geluk als jullie uberhaut ratelene die van zegt dan geen woord meer en is stil

en te trots om als eerste een gesprek aan te voeren

en geloof me dat is echt moeilijk

04-09-2008, 22:53

Citaat door Gypsymeid:
Hahah, even zonder grappen...hij zegt altijd tegen mij ben je klaar, of safi ofzo.... Dat is het beste, hij laat mij uitratelen en daarna gaan we verder met ons dagelijkse bezigheden

De rollen zijn dus omgedraaid, haha
Hoe komt het toch dat wij vrouwen zulke bitche's zijn

04-09-2008, 22:54

Citaat door aytoesia:
nou hebben jullie geluk als jullie uberhaut ratelene die van zegt dan geen woord meer en is stil

en te trots om als eerste een gesprek aan te voeren

en geloof me dat is echt moeilijk

Hahahahha weet precies wat je bedoelt, doen ze expres, om jou ze3ma ff te laten dimmen, en te leren hoe t wel moet

Eigenlijk wel goed toch

04-09-2008, 23:01

Citaat door PureOuafa:
Hahahahha weet precies wat je bedoelt, doen ze expres, om jou ze3ma ff te laten dimmen, en te leren hoe t wel moet

Eigenlijk wel goed toch

waarom zou dat in godsnaam goed zijn




04-09-2008, 23:04



Citaat door aytoesia:
waarom zou dat in godsnaam goed zijn




Zodat wij dat weer tegen hun kunnen gebruiken, als zij aan het door ratelen zijn. Dan vol trots zeggen: Is niet leuk he manlief, en dan leren ze het vanzelf af
Vrouwen zijn weer net wat sterker in het kraken van de hersens

04-09-2008, 23:04

Citaat door PureOuafa:
[Wees goed voor jullie mannen, eenmaal uit het huis van je vader is hij
diegene die je moeder en vader is! Zorg goed voor hem, geef hem zijn aandacht, spreek hem niet tegen, maar spreek hem op een zachte toon aan want het is jullie beschermer.Wees niet koppig, maar heb geduld, althans probeer het zo vaak mogelijk te hebben hoe moeilijk het ook is

Moest dit even kwijt aan jullie ]











04-09-2008, 23:06

Citaat door Desolate:








En jij lacht omdat....

Pagina's : [1] 2