Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Waar word de koninklijke familie begraven??

mimi_tangaouia
06-10-2002, 21:06

Naar aanleiding van het overleiden van de prins kwam er een vraag bij me op, ik vroeg me af of jullie wisten waar de koninklijke familie begraven word?? ik weet het antwoord wel maar zeg het nog niet ff kijken hoeveel mensen het juiste antwoord weten xxx mimi

beppie_truus
06-10-2002, 21:08
Origineel gepost door mimi_tangaouia Naar aanleiding van het overleiden van de prins kwam er een vraag bij me op, ik vroeg me af of jullie wisten waar de koninklijke familie begraven word?? ik weet het antwoord wel maar zeg het nog niet ff kijken hoeveel mensen het juiste antwoord weten xxx mimi geen idee ik dacht ze hun eigen begraaf plaats hadden ergens op een terein van een paleis.

mimi_tangaouia
06-10-2002, 21:14
Origineel gepost door beppie_truus geen idee ik dacht ze hun eigen begraaf plaats hadden ergens op een terein van een paleis. er is wel een plek waar heel de koninklijke familie begraven word en ik ken die plek maar zge nog niks xxx mimi

beppie_truus
06-10-2002, 21:16
Origineel gepost door mimi_tangaouia er is wel een plek waar heel de koninklijke familie begraven word en ik ken die plek maar zge nog niks xxx mimi is het niet ergens in amersfoort

mimi_tangaouia
06-10-2002, 21:21

Origineel gepost door beppie_truus is het niet ergens in amersfoort sorry moet je teleurstellen fout antwoord xxx mimi

beppie_truus
06-10-2002, 21:24
Origineel gepost door mimi_tangaouia sorry moet je teleurstellen fout antwoord xxx mimi oke bij mij in de tuin mischien :D

mimi_tangaouia
06-10-2002, 21:27
Origineel gepost door GEBROKEN hun as word verstrooit over heel nederland ] sorry fout antwoord ik w8 nog steeds op het goede antw xxx mimi

mimi_tangaouia
06-10-2002, 21:46
Origineel gepost door Miss_Banana Apeldoorn. fout ik zal jullie een hint geven ik woon in die stad xxx mimi

aSunnyFriend
06-10-2002, 21:58
DELFT DELFT DELFT nou ben ik nou geintegreeerd of niet ???

Miss_Banana
06-10-2002, 22:03
Hoe moet ik nou weten dat ie bij de Nieuwekerk in Delft wordt begraven?! DAMN!

mimi_tangaouia
06-10-2002, 22:04
Origineel gepost door aSunnyFriend DELFT DELFT DELFT nou ben ik nou geintegreeerd of niet ??? goed zo jij hebt goed geantwoord xxxx mimi

beppie_truus
10-10-2002, 21:00
Origineel gepost door mimi_tangaouia goed zo jij hebt goed geantwoord xxxx mimi dus niet bij mij in de tuin :D :D

mimi_tangaouia
11-10-2002, 11:43

Origineel gepost door beppie_truus dus niet bij mij in de tuin :D :D nee sorry jammer genoeg niet maar ff iets corrigeren ik vroeg waar die begraven werd, maar prins claus word niet begraven maar hij word bij gezet in de koninklijke grafkelder mim

Persephone.
30-09-2014, 01:54
Ergens in een kelder niet dan?