Bekijk volle/desktop versie : Marokko.nl Promoot Christelijke Sites!!!



04-09-2008, 15:58
Subhanallah, onderaan deze site zie ik gewoon een link genaamd 'ik zie God', als je er eenmaal op klikt kom je op een Christelijke site..

HAAL WEG ZOU IK ZEGGEN, IS TENSLOTTE EEN ISLAMITISCHE SITE!!

04-09-2008, 16:02



Citaat door akka_ssani_:
Subhanallah, onderaan deze site zie ik gewoon een link genaamd 'ik zie God', als je er eenmaal op klikt kom je op een Christelijke site..

HAAL WEG ZOU IK ZEGGEN, IS TENSLOTTE EEN ISLAMITISCHE SITE!!


Als ik jou was zou ik dat niet zo snel zeggen (was het maar waar), een blik op de andere rubrieken moet genoeg zeggen.

Moge Allaah ons allen leiden..

04-09-2008, 16:05
ja maar dit gaat net te ver vind ik

04-09-2008, 16:06
Dat ben ik zeker met je eens

04-09-2008, 16:09


Ik denk dat mensen voor die reclame's moeten betalen. Dus dan maakt het ze waarschijnlijk niet veel uit. Wat er voor reclame wordt gemaakt. Zolang ze maar betalen.
Je zou het na kunnen vragen bij het beheer...

04-09-2008, 16:16

Citaat door Uhmm:
Ik denk dat mensen voor die reclame's moeten betalen. Dus dan maakt het ze waarschijnlijk niet veel uit. Wat er voor reclame wordt gemaakt. Zolang ze maar betalen.
Je zou het na kunnen vragen bij het beheer...


hoe? dan ga ik ze even een berichtje sturen

04-09-2008, 16:38

Citaat door akka_ssani_:
Subhanallah, onderaan deze site zie ik gewoon een link genaamd 'ik zie God', als je er eenmaal op klikt kom je op een Christelijke site..

HAAL WEG ZOU IK ZEGGEN, IS TENSLOTTE EEN ISLAMITISCHE SITE!!

Marokko.nl is geen site die enkel gericht is op moslims of islam.
Meer bepaald is de rode draad Marokko en nederland, en dus kan alles ter sprake komen.
leer ermee leven en wees vooral tolerant!!!
Anders ga naar één of ander saoedische site, komt je iets dergelijks zeker niet tegen.

04-09-2008, 16:43
marokko.nl is nooit duidelijk geweest in haar visie, dus je kunt ze het niet echt kwalijk nemen. Sowieso is dit geen site om te zitten als goeie moslim

04-09-2008, 16:45

Citaat door worldcitizen:
Marokko.nl is geen site die enkel gericht is op moslims of islam.
Meer bepaald is de rode draad Marokko en nederland, en dus kan alles ter sprake komen.
leer ermee leven en wees vooral tolerant!!!
Anders ga naar één of ander saoedische site, komt je iets dergelijks zeker niet tegen.


zie jij ergens een rubriek christendom en ik? of jodendom & ik? NEE!!
maar wel islam & ik! dat zegt toch genoeg

04-09-2008, 17:06

Citaat door akka_ssani_:
Subhanallah, onderaan deze site zie ik gewoon een link genaamd 'ik zie God', als je er eenmaal op klikt kom je op een Christelijke site..

HAAL WEG ZOU IK ZEGGEN, IS TENSLOTTE EEN ISLAMITISCHE SITE!!



het is gewoon een reklamebanner,.. waar maak je je druk om?

04-09-2008, 17:42

Citaat door akka_ssani_:
hoe? dan ga ik ze even een berichtje sturen


Silence ... I kiell you!

je kunt je opmerkingen droppen bij het forum "Feedback"