Bekijk volle/desktop versie : Man dumpt vrouw in woestijn



Pagina's : [1] 2

04-09-2008, 14:30
buitenland
Man dumpt vrouw in woestijn
Een rijke Britse zakenman zou zijn vriendin hebben geslagen en daarna gedumpt in de woestijn in Dubai.

Volgens hem gaat het echter 'goed' met de vrouw.

De 42-jarige Mark Arnold zou zijn daden hebben opgebiecht. Hij is 11 dagen geleden in Dubai gearresteerd vanwege de verdwijning van Kerry Winter (35). Hij zou haar twee weken geleden met een honkbalknuppel op haar hoofd hebben geslagen, om haar vervolgens in de woestijn te dumpen. "Maar", zo zegt Arnold, "ik heb haar hoofdwond schoongemaakt voor ik wegreed."

Tegen de broer en neef van Winter zei hij dat het 'goed met haar ging toen hij haar achterliet'.

Arnold woont en werkt al jaren in Dubai.

De familie van Winter ontving verschillende sms'jes van de vrouw waarin ze zei dat alles goed ging. Ook vroeg ze naar het verloop van het politie-onderzoek. De familie gelooft niet dat Winter de tekstberichten zelf heeft verstuurd.

Tweeduizend vrijwilligers zijn al op zoek geweest maar konden geen spoor van de vrouw vinden.

Kennissen zeggen dat het stel uit elkaar was na een relatie van vijf jaar. Winter zou gestalkt worden door Arnold. Ze was daarom al drie keer verhuisd. Arnold zou erg jaloers en bezitterig zijn.

De politie in Dubai wil geen commentaar geven op de verdwijning.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/1842999/__Man_dumpt_vrouw_in_woestijn__.html

04-09-2008, 14:30


Racisten, zeg eerlijk jullie dachten dat het om een arabier ging he?

04-09-2008, 14:31
Zo kan het ook

04-09-2008, 14:33
Waar moet je ze anders laten?

04-09-2008, 14:39


allochtonen in Dubai. Zie je nou wel! altyd maar weer die rotallochtonen die ons landje vertieven

04-09-2008, 14:43

Citaat door David:
Hetero's.



die steken tenminste hun willie in een natuurlijk gaatje en niet in een strontgat!

04-09-2008, 14:47

Citaat door HappyKafirr:
je ziet maar weer dat als Westerlingen te lang tussen die barbaarse arabieren verblijven , ze hun normen en waarden gaan overnemen.

Waarom nemen de allochtonen geen nederlandse normen en waarden van pedofilie van jullie over? Het kan dus wel!!

04-09-2008, 14:53
Had je niet van terug he Happy, hup en nu snel je nichtje en je neefje misbruiken!! Totstraks

04-09-2008, 14:54
is gewoon westers cultuur, vrowuen gebruiken en dan dumpen

04-09-2008, 14:59
ik vind het wel erg dat alle Hollanders hun neefjes en nichtjes misbruiken en dat de hele wereld er niks van zegt

04-09-2008, 15:02

Citaat door Moorse_Zeerover:
ik vind het wel erg dat alle Hollanders hun neefjes en nichtjes misbruiken en dat de hele wereld er niks van zegt


is gewoon cultuur

jij moet dat ook doen

anders ben je niet aangepast en moet je oprotten

maar:

brazilie zegt er wel wat van, ze willen nederland aanklagen omdat ze het rechten van het kind aan hun laars lappen

Trots Op Brazilie!

04-09-2008, 15:04

Citaat door melkisgoed:
is gewoon cultuur

jij moet dat ook doen

anders ben je niet aangepast en moet je oprotten

maar:

brazilie zegt er wel wat van, ze willen nederland aanklagen omdat ze het rechten van het kind aan hun laars lappen

Trots Op Brazilie!



Ik vind het wel moeilijk hoor om mn eigen neefje of nichtje te misbruiken. Ik kan dat niet. Word ik nu teruggestuurd alleen omdat ik niet wil integreren?

04-09-2008, 15:05



Citaat door Trissintie:
Racisten, zeg eerlijk jullie dachten dat het om een arabier ging he?



04-09-2008, 15:06

Citaat door Moorse_Zeerover:
Ik vind het wel moeilijk hoor om mn eigen neefje of nichtje te misbruiken. Ik kan dat niet. Word ik nu teruggestuurd alleen omdat ik niet wil integreren?


precies

oprotten naar je achterlijk barbaars land waar kindermisbruik gestraft wordt!

wij motten geen mensen die niet an kinderen zitten

04-09-2008, 15:06

Citaat door Trissintie:
Racisten, zeg eerlijk jullie dachten dat het om een arabier ging he?


ik dacht zelfs dat het om een arabier ging

laat staan wat rechts holland denkt

Pagina's : [1] 2