Bekijk volle/desktop versie : Britney Spears opent MTV Awards



04-09-2008, 10:50
Britney Spears opent MTV Awards
Uitgegeven: 4 september 2008 07:48
Laatst gewijzigd: 4 september 2008 08:25

AMSTERDAM - Britney Spears is zondag de openingsact van de MTV Video Music Awards in Los Angeles. Hoe de zangeres het evenement gaat openen is nog niet bekend, maar waarschijnlijk zal ze niet gaan optreden.

Britney en de MTV Awards

"MTV heeft een belangrijke rol gespeeld in mijn carrière. Dus waarom zou ik er niet zijn om hun 25e Video Music Awards af te trappen?", zegt Spears in een verklaring.

"Ik vind het fantastisch om de hele show te mogen openen, om mijn fans gedag te zeggen en om genomineerd te zijn."

Genomineerd

Voor het nummer 'Piece of me' is de popster dit jaar genomineerd voor beste vrouwelijke artiest, beste popvideo en videoclip van het jaar. De awardshow vindt plaats in de Paramount Studio's in Hollywood.

MTV-bazen zeggen ontzettend verheugd te zijn dat ze Spears hebben weten te strikken. "Britney weet er iedere keer een fantastisch show van te maken. Ze heeft met een slang opgetreden en ze kuste met Madonna. We zijn ontzettend benieuwd hoe ze deze show af gaat trappen."

Krappe bikini

Vorig jaar maakte Spears haar comeback tijdens het evenement, maar dat optreden werd naderhand door alle media afgekraakt. De zangeres had zich gehuld in een te krappe bikini, ze zou lomp hebben gedanst en ze vergat af en toe te playbacken op haar single 'Gimme more'.

Al weken gonst het van de geruchten dat de zangeres, ondanks haar mislukte optreden van vorig jaar, toch weer van de partij zal zijn. Haar manager ontkende dit vorige week nog.

http://www.nu.nl/news/1729141/62/Britney_Spears_opent_MTV_Awards.html

04-09-2008, 10:52


Ik heb er zin in. Ik hoop dat ze het nu een keer goed doet.

04-09-2008, 10:54
Wanneer komt het hier op tv?

04-09-2008, 10:56

Citaat door sweety_neda:
Wanneer komt het hier op tv?


Gewoon op YouTube.

04-09-2008, 10:57


Okay, dan ga ik ook maar kijken