Een cookiewall? Irritant he? Helaas ontkomen wij er ook niet aan. We zijn wettelijk verplicht om je te informeren en je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies en soortgelijke technieken. We doen dat middels deze cookiewall. Op Marokko.nl gebruik we:
Functionele cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website door basisfuncties als paginanavigatie en toegang-, en gebruikersrechten tot afgesloten secties van de website mogelijk te maken. Deze cookies zorgen er ook voor dat de website informatie kan onthouden die het gedrag en de indeling van de website beinvloed, zoals je instellingen/voorkeuren;
Statistische cookies helpen ons begrijpen hoe bezoekers de website gebruiken, door anoniem gegevens te verzamelen en te rapporteren. Wij gebruiken hiervoor Google Analytics;
Marketing/3rd party cookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op, en relevant zijn voor de individuele gebruiker. Deze advertenties worden zo waardevoller voor uitgevers en externe adverteerders.
Dat wist ik niet!...Ik wens de familie veel sterkte toe...die man vond ik nog een van de sympathieksten van het koninklijk huis....
Miss_Banana
06-10-2002, 20:52
Citaat:
Origineel gepost door LELIJKERD
PRINS CLAUS IS VANDAAG OVERLEDEN
EN IS 76 JAAR GEWORDEN
Heej, ik vind het wel erg, hoor. Maar die man was al zo ziek, hij leefde alleen nog maar op medicijnen.
mimi_tangaouia
06-10-2002, 20:52
Citaat:
Origineel gepost door LELIJKERD
WOLLAH, HIJ IS 76 JAAR GEWORDEN
hahahahahmeen je dat nou
volgens mij zit jij nu echt te lachen achte je pc???
mimi
beppie_truus
06-10-2002, 20:53
Citaat:
Origineel gepost door sahira
Dat wist ik niet!...Ik wens de familie veel sterkte toe...die man vond ik nog een van de sympathieksten van het koninklijk huis....
\
dat vond ik nou ook
hij is om 19:00 uur overleden.
mimi_tangaouia
06-10-2002, 20:53
wallah je hebt gelijk ook
om 19.00 is hij overleden vandaag
doe de tv aan
mimi
beppie_truus
06-10-2002, 20:57
Citaat:
Origineel gepost door mimi_tangaouia
hahahahahmeen je dat nou
mimi
het is echt waar hij is om 19:00 uur gestorven
LELIJKERD
06-10-2002, 20:58
mijn marokaanse buurman ligt ook in AMC en zijn kamertje staat naast die van Prins Claus, want die heeft precies zelfde ziekte al claus en op dat moment was zijn zoon (mijn buurjongen) bij hem en die belde mij net met het nieuws
boeiend he
mimi_tangaouia
06-10-2002, 20:58
Citaat:
hahahahahmeen je dat nou
mimi
het is echt zo
xxxmimi
sorry dat ik je niet geloofde
-Reda-
06-10-2002, 21:02
Citaat:
wallah je hebt gelijk ook
om 19.00 is hij overleden vandaag
doe de tv aan
mimi
jah geen grap...wajoow...llay ra7moe...R.I.P....maja...het zat eraan te komen...
LELIJKERD
06-10-2002, 21:03
Citaat:
hahahahahmeen je dat nou