Bekijk volle/desktop versie : prins claus is dood

Pagina's : 1 [2] 3

06-10-2002, 21:08

Prins Claus is zondagmiddag op 76-jarige overleden in het Academisch Medisch Centrum in Amsterdam.

06-10-2002, 21:10

Citaat:
Origineel gepost door LELIJKERD
nee wollah ik lach niet, hsoema

die man was relaxed man
Inderdaad hsoema om hier over te dollen. Het was een goede man.
Ik wens de familie in iedergeval veel sterkte toe.

06-10-2002, 21:11

Citaat:
Origineel gepost door Tifah

Prins Claus is zondagmiddag op 76-jarige overleden in het Academisch Medisch Centrum in Amsterdam.
Meskin, ik vind het echt erg, man. Die man heeft zoveel in het ziekenuis gelegen, dat het misschien wel 'beter' is dat ie nu in vrede kan rusten.

R.i.p.

06-10-2002, 21:14
Ik vond het wel toffe mensen. Ik wens de familie hierbij ook veel sterkte.

06-10-2002, 21:18

heel veel sterkte aan de familie toegewenst ze zullen het nodig hebben

06-10-2002, 21:24
Ik denk dat de familie zich al een beetje heeft kunnen 'voorbereiden' op dit verlies. Na al die keren dat ie opgenomen werd, was het steeds maar weer de vraag of hij het zou overleven of niet. Naarmate je daar steeds weer mee geconfronteerd wordt, kan ik me voorstellen dat het niet als een verrassing is gekomen.

Ondanks dit wil ook ik de familie heel veel sterkte toewensen.

06-10-2002, 21:28
volgens mij zijn hier veel mensen niet bekend met het leven in je graf...
Als je niet als moslim hebt geleefd, geloof me dan RUST je niet IN VREDE... Ik hoop voor hem dat hij stiekem Moslim was...

Dusss Misss Banana... Ik wist niet dat bananen kunnen je gekke dingen kan laten zeggen

06-10-2002, 21:28
Als je niet als moslim hebt geleefd, geloof me dan RUST je niet IN VREDE... Ik hoop voor hem dat hij stiekem Moslim was...

Dusss Misss Banana... Ik wist niet dat bananen je gekke dingen kan laten zeggen

06-10-2002, 21:33
dat is waar miss banana, de familie heeft zich een beetje kunnen voorbereiden erop

maar het is toch een harde klap voor ze geweest

06-10-2002, 21:35

Citaat:
Origineel gepost door SALIMAELB

Dusss Misss Banana... Ik wist niet dat bananen kunnen je gekke dingen kan laten zeggen
xTen eerste: meid, je valt in herhaling en dat is saai
xTen tweede: ga maar heel goed nadenken over wat je hier hebt neergezet, want jij bepaald niet of diegene in vrede gaat leven, of niet. Dus bespaar me deze bullshit asjeblieft, wil je?
xEn ten derde: grapjes over bananen kennen we nu wel, kom eens met iets nieuws aanzetten!

06-10-2002, 21:38

Citaat:
Origineel gepost door LELIJKERD
dat is waar miss banana, de familie heeft zich een beetje kunnen voorbereiden erop

maar het is toch een harde klap voor ze geweest
Een verlies is altijd een harde klap. Mijn overgrootoma heeft 4 jaar geleefd NA een herseninfarct en in Marokko is dat geen pretje (wetende hoe de medische zorg is voor een gezin zonder geld). Dus het kan egoïstisch overkomen, maar ik ben blij dat ze is overleden. Blij dat ze nu niet meer pijn heeft etc.

06-10-2002, 21:42

Citaat:
schaam je mang...dat je zulke dingen durft te zeggen over dode mensen...ken je de zin "Over de doden niets dan goeds"...hou je daar aub aan, vooral als diegene niet eens een dag dood is...

06-10-2002, 21:45

Citaat:
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO
schaam je mang...dat je zulke dingen durft te zeggen over dode mensen...ken je de zin "Over de doden niets dan goeds"...hou je daar aub aan, vooral als diegene niet eens een dag dood is...
Niet eens een dag? Maak daar maar NIET EENS 3 UREN van!

06-10-2002, 21:46

Citaat:

Dusss Misss Banana... Ik wist niet dat bananen je gekke dingen kan laten zeggen
Dat is hard Salima en onredelijk.
Hoe weet jij dat een niet-moslim niet in vrede zou kunnen rusten na zijn dood? Dat kun je toch niet weten? Ik vind het echt nergens opslaan sorry.

06-10-2002, 21:47
Hahaha meid je bent gevoelig voor een grap!!! Laat je zwaktes nooit kennen, maar je sterktes

en nog iets:
Ten 1e: Herhaling is goed voor onze geest, wij zijn zwak geschapen en hebben herhaling nodig
Ten 2e: EEUH ik kijk goed naar wat ik schrijf enne waar staat nou dat ik een oordeel vel? en als jij het bullshit vind om over Hadaab in Kadr te praten... dan wens ik je veel succes
Ten 3e: Als je dat zat bent, BETTER CHANGE YOUR NAME!!!

Een ziekte is voor een moslim reiniging van de zonden en ALLAH is ALwetend. Volgens mij weet jij heel weinig over wat er allemaal verteld is over de DOOD in de ISLAM en dat je nooit de DOOD mag wensen, hoeveel pijn je ook maar hebt... Of klinkt dit ook als bulshit in je oren.

Mahasalaam

Pagina's : 1 [2] 3