Bekijk volle/desktop versie : nooit te oud om af te studere!!



Pagina's : [1] 2

04-09-2008, 03:39
Ey ik heb een interessante vraag.

Welke leeftijd studeer je af of anders gezegd hoe oud was je toen je afstudeerde, en met welke opleiding ben je beeindingd. En hoelang heb je er overgedaan?

Zal zeker verschillend zijn per persoon. Ik ben 24 en ben pas afgestudeerd met een hbo bachelor bedrijfsmanagment. Ik had normaal gezien 2 jaar geleden klaar moeten zijn, maar jah shit happens.

peace

04-09-2008, 03:53



Citaat door Ramzaddine:
Ey ik heb een interessante vraag.

Welke leeftijd studeer je af of anders gezegd hoe oud was je toen je afstudeerde, en met welke opleiding ben je beeindingd. En hoelang heb je er overgedaan?

Zal zeker verschillend zijn per persoon. Ik ben 24 en ben pas afgestudeerd met een hbo bachelor bedrijfsmanagment. Ik had normaal gezien 2 jaar geleden klaar moeten zijn, maar jah shit happens.

peace


is niet als liefde is nooit te oud om verliefd e worden

04-09-2008, 08:41
Ik heb 4 jaar MBO gedaan en afgerond daarna 1.5 jaar ertussen uit geweest en nu volg ik P&A op de HBO en studeer af wanneer ik 25 ben

04-09-2008, 11:52
ok ik ben 23 en ben pas begonnen met hbo studie. gelukkig mocht doorstromen naar het 2 de jaar. Maar als ik eerlijk mag zijn. voel ik me te oud..

04-09-2008, 13:36


met 21, ik begin volgende week met mijn afstudeeropdracht. Ik doe de opleiding personeel en arbeid. Inshallah mag in februari mijn diploma ophalen.

04-09-2008, 15:50

Citaat door Ramzaddine:
Ey ik heb een interessante vraag.

Welke leeftijd studeer je af of anders gezegd hoe oud was je toen je afstudeerde, en met welke opleiding ben je beeindingd. En hoelang heb je er overgedaan?

Zal zeker verschillend zijn per persoon. Ik ben 24 en ben pas afgestudeerd met een hbo bachelor bedrijfsmanagment. Ik had normaal gezien 2 jaar geleden klaar moeten zijn, maar jah shit happens.

peace



Dat ken ik maar al te goed. Als ht goed ging en ik mijn best deed; zat ik nu op hbo 1ste jaar.
Maar daarentegen doe ik nu vmbo 4

Joost mag weten wanneer ik klaar ben

04-09-2008, 15:51

Citaat door rhim_ou:
ok ik ben 23 en ben pas begonnen met hbo studie. gelukkig mocht doorstromen naar het 2 de jaar. Maar als ik eerlijk mag zijn. voel ik me te oud..



hoe is het bij jou gegaan?? begin bij de middelbare school

05-09-2008, 10:36

Citaat door Anti-Spek:
hoe is het bij jou gegaan?? begin bij de middelbare school





Door eerst verkeerde mbo opleiding te kiezen. Kom is pas na 6 maanden achter. Daarna ben ik te laat met inschrijven voor het volgende jaar. Dus nog een jaar weg.

Uiteindelijk heb ik wel de juuiste opleiding gekozen. 3 jaar. DUs in totaal heb ik 5 jaar over het mbo gedaan. En ik was al 1 jaar blijven zitten in mijn basisschool jaren.

Nadat ik mijn mbo heb gehaald dacht ik laat ik maar werken. Heb dus ook 1 jaar gewerkt. Was niks. DUS uiteindelijk ben ik weer dit jaar begonnen met hbo. Hamdulah kon ik nog doorstromen naar het 2de jaar. Anders was ik niet begonnen.


that's my story

05-09-2008, 13:21

Citaat door Ramzaddine:
Ey ik heb een interessante vraag.

Welke leeftijd studeer je af of anders gezegd hoe oud was je toen je afstudeerde, en met welke opleiding ben je beeindingd. En hoelang heb je er overgedaan?

Zal zeker verschillend zijn per persoon. Ik ben 24 en ben pas afgestudeerd met een hbo bachelor bedrijfsmanagment. Ik had normaal gezien 2 jaar geleden klaar moeten zijn, maar jah shit happens.

peace


Je bent nooit te oud om te studeren zeggen ze..

Zelf ben ik nu 21 en zit in mijn 2e jaar aan de universiteit. Normaal gezien zou ik nu bezig zijn met mijn master, maar daar maak ik me niet druk om. Ik zie mezelf namelijk niet fulltime werken als ik 21/22 ben..

05-09-2008, 20:14
Incha'Allah als alles goed gaat, zal ik op 22ste afstuderen aan het HBO

06-09-2008, 13:14

Citaat door rhim_ou:
Door eerst verkeerde mbo opleiding te kiezen. Kom is pas na 6 maanden achter. Daarna ben ik te laat met inschrijven voor het volgende jaar. Dus nog een jaar weg.

Uiteindelijk heb ik wel de juuiste opleiding gekozen. 3 jaar. DUs in totaal heb ik 5 jaar over het mbo gedaan. En ik was al 1 jaar blijven zitten in mijn basisschool jaren.

Nadat ik mijn mbo heb gehaald dacht ik laat ik maar werken. Heb dus ook 1 jaar gewerkt. Was niks. DUS uiteindelijk ben ik weer dit jaar begonnen met hbo. Hamdulah kon ik nog doorstromen naar het 2de jaar. Anders was ik niet begonnen.


that's my story


dus je hebt; laten we zeggen...4 a 3 jaar vertraging opgelopen...
ewa maakt niet uit. Je doet teminste hbo. is goed toch.

07-09-2008, 12:58
ben momenteel bezig met mn scriptie, stressen:-( Ben in het tweede jaar doorgestroomd en zou eigenlijk afgelopen juli afgestudeerd moeten zijn. heeft me iets langer geduurd, maarja inshallah eind deze maand.

Wish me luck.....

07-09-2008, 13:30


als alles goed gaat ben ik 22-23 helemaal klaar inshallah

bij mij is er niks vertraging etc, al heb ik nog steeds zin om een jaar naar marokko te gaan... Als ik geen man vind tussen nu en einde van me bachelor dan ga ik het denk ik wel doen

maar wat ik in marok ga doen is dan nog maar de vraag

07-09-2008, 13:38
Tachelchit k zou ervoor gaan als k jou was. Heb zelf ook nagedacht over een jaartje marokko, lijkt me super!! Heb een baan aangeboden gekregen, dus dan moet je keuzes maken helaas:-(

Die leuke mannen laten nogal op zich wachten inderdaad.....alles is mektab meid, don't forget that.

07-09-2008, 14:32

Citaat door hanan_tamazight:
Tachelchit k zou ervoor gaan als k jou was. Heb zelf ook nagedacht over een jaartje marokko, lijkt me super!! Heb een baan aangeboden gekregen, dus dan moet je keuzes maken helaas:-(

Die leuke mannen laten nogal op zich wachten inderdaad.....alles is mektab meid, don't forget that.



hahah inderdaad
maar weet nogniet wat ik wil gaan doen in Maroc... wil liefst elke 3maand iets anders doen
maar kan geen frans, me engels is niet zoo goed, me arabisch is echt laag niveau


Pagina's : [1] 2