Bekijk volle/desktop versie : Waarom zijn Marokkaanse meiden zo populair??



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

03-09-2008, 19:41
De Nederlandse mannen snakken er allemaal naar, Surinaamse mannen kijken met jaloerse blikken naar de marokkaanse mannen .. Van de Turkse mannen en egyptenaren niet te spreken! De rest van de nationaliteiten kijken weer met vol lust naar de langslopende Marokkaanse getinte mooie dames.

ik vroeg om die reden aan 3 mannen (Hollands, Surinaams en Turks) waarom ze een marokkaanse preferen.

Donovan (26)

Nooo swa, die marokkaanse tanga's zijn het beste wat ons surinaamse mannen is overkomen. Onze eigen surinaamse vrouwen zijn enorm dik, de nederlandse tangas weer te plat, een marokkaanse tanga is all i neeed braddaaaa, preciesss de juissste vormen swaaaa

Niels (24)

Ik prefereer de Marokkaanse meiden, omdat zij gewoon weg alles zijn wat een man nodig heeft. Hun kookstijl is moordend, hun figuur nog dodelijker, ze zijn uitermate intelligent, en behalve zachtaardig hebben ze ook nog de nodige pit in zich. Wat moet je met een Kim als je Fatima kan krijgen?

Murat (28)

Voor mij alleen dieee ekte ekte marokkaanse! Ik heb turkse vriendinnen gehad, allen waren niet mijn ding. Saai, niet boeiend in het uiterlijk. Sinds ik marokkaanse heb geproeft weet ik het zeker: Ik trouw met een marokkaanse of ik trouw niet!!

-------------------

Zo meiden! Kennelijk zijn we ideaal de sushi onder de vrouwen. Een luxe, dus meiden gedraag je niet als een haring!!

03-09-2008, 19:44


boring!! Surinamers praten niet met swa, dat doen de antillianen.. eerst goed onderzoek doen voordat je wat typt he hahah!! Maar idd ik heb ook liever een marokkaanse schone ipv een nederlander

03-09-2008, 19:46

Citaat door Samir:
De Marokkaanse meid is gewoon


Eindelijk doe/zeg je wat zinnigs

03-09-2008, 19:47
hahahahahahaha moet dit niet op dat ander topic lijke

03-09-2008, 19:47



Citaat door saharaboy:
boring!! Surinamers praten niet met swa, dat doen de antillianen.. eerst goed onderzoek doen voordat je wat typt he hahah!! Maar idd ik heb ook liever een marokkaanse schone ipv een nederlander


Oh ik d8 dat hij surinaams was? Ik zie het verschil niet. Mohiem, dat is wat hij heeft gezegd!

03-09-2008, 19:49
Nah ja volgens een antialiaanse buurjongen hebben de Marokkaanse meiskes alles wat de rest niet heeft.

03-09-2008, 19:50
Shit he

Wat zijn we weer geliefd zeg! Doe ze de hartelijke groeten van me!

03-09-2008, 19:51

Citaat door DanceAddicted:
De Nederlandse mannen snakken er allemaal naar, Surinaamse mannen kijken met jaloerse blikken naar de marokkaanse mannen .. Van de Turkse mannen en egyptenaren niet te spreken! De rest van de nationaliteiten kijken weer met vol lust naar de langslopende Marokkaanse getinte mooie dames.

ik vroeg om die reden aan 3 mannen (Hollands, Surinaams en Turks) waarom ze een marokkaanse preferen.

Donovan (26)

Nooo swa, die marokkaanse tanga's zijn het beste wat ons surinaamse mannen is overkomen. Onze eigen surinaamse vrouwen zijn enorm dik, de nederlandse tangas weer te plat, een marokkaanse tanga is all i neeed braddaaaa, preciesss de juissste vormen swaaaa

Niels (24)

Ik prefereer de Marokkaanse meiden, omdat zij gewoon weg alles zijn wat een man nodig heeft. Hun kookstijl is moordend, hun figuur nog dodelijker, ze zijn uitermate intelligent, en behalve zachtaardig hebben ze ook nog de nodige pit in zich. Wat moet je met een Kim als je Fatima kan krijgen?

Murat (28)

Voor mij alleen dieee ekte ekte marokkaanse! Ik heb turkse vriendinnen gehad, allen waren niet mijn ding. Saai, niet boeiend in het uiterlijk. Sinds ik marokkaanse heb geproeft weet ik het zeker: Ik trouw met een marokkaanse of ik trouw niet!!

-------------------

Zo meiden! Kennelijk zijn we ideaal de sushi onder de vrouwen. Een luxe, dus meiden gedraag je niet als een haring!!


Leuk verzonnen .. al die bullshit bij elkaar

03-09-2008, 19:54

Citaat door DanceAddicted:
De Nederlandse mannen snakken er allemaal naar, Surinaamse mannen kijken met jaloerse blikken naar de marokkaanse mannen .. Van de Turkse mannen en egyptenaren niet te spreken! De rest van de nationaliteiten kijken weer met vol lust naar de langslopende Marokkaanse getinte mooie dames.

ik vroeg om die reden aan 3 mannen (Hollands, Surinaams en Turks) waarom ze een marokkaanse preferen.

Donovan (26)

Nooo swa, die marokkaanse tanga's zijn het beste wat ons surinaamse mannen is overkomen. Onze eigen surinaamse vrouwen zijn enorm dik, de nederlandse tangas weer te plat, een marokkaanse tanga is all i neeed braddaaaa, preciesss de juissste vormen swaaaa

Niels (24)

Ik prefereer de Marokkaanse meiden, omdat zij gewoon weg alles zijn wat een man nodig heeft. Hun kookstijl is moordend, hun figuur nog dodelijker, ze zijn uitermate intelligent, en behalve zachtaardig hebben ze ook nog de nodige pit in zich. Wat moet je met een Kim als je Fatima kan krijgen?

Murat (28)

Voor mij alleen dieee ekte ekte marokkaanse! Ik heb turkse vriendinnen gehad, allen waren niet mijn ding. Saai, niet boeiend in het uiterlijk. Sinds ik marokkaanse heb geproeft weet ik het zeker: Ik trouw met een marokkaanse of ik trouw niet!!

-------------------

Zo meiden! Kennelijk zijn we ideaal de sushi onder de vrouwen. Een luxe, dus meiden gedraag je niet als een haring!!



Ik snap er ook niet van, ik word ook versierd door zoveel heren van een andere afkomst. Niet meer normaal....de Marokkaanse vrouw heeft een doorslag gemaakt.
Je moet ze eens horen praten....ze willen allemaal een Marokkaanse, vooral de Turken. Maar ja, ik val alleen op Marokkaanse mannen

03-09-2008, 19:56

Citaat door Mister_BlaBla:
Leuk verzonnen .. al die bullshit bij elkaar

Zegt mister_blabla!

03-09-2008, 19:59

Citaat door Spiiegelbeeld:
Zegt mister_blabla!



Heb ik je beetje trost die je dankzij deze topic hebt gekregen beschadigd?
Ach meissie toch.

03-09-2008, 20:01

Citaat door MOSTWANTEDKOZIT:
Niet alle marokkaanse zijn Populair'
Sommige zijn gewoon om op te trappen.
Een uitzondering als je er een Leuke marokkaanse tegenkomt maar dan moet ze echt niet op een Marokkaan LIJKEN!
me mening gebaseerdt op een feit -


jij was ook een tijdje uit de roulering

03-09-2008, 20:03


Leuk verzonnen.

03-09-2008, 20:04

Citaat door Mister_BlaBla:
Heb ik je beetje trost die je dankzij deze topic hebt gekregen beschadigd?
Ach meissie toch.

Ow nee hoor!
Trots via deze topic? Grapjas! Je m.nl naam pas echt bij je, wist je dat!

03-09-2008, 20:09

Citaat door Mister_BlaBla:
Leuk verzonnen .. al die bullshit bij elkaar


Ga spelen zeg. Je mag hier alleen blijven als je wat positiefs te zeggen hebt over de marokkaanse pearls

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6