Bekijk volle/desktop versie : taraweeh van vanavond



02-09-2008, 21:58
SubhanAllah wat was dat op het eind, een anstjaagend gegil van een vrouw en op de achtergrond zag je een bewaker met zijn handen zwaaien en een vrouw daarnaast

02-09-2008, 22:01


waar?:confused:

bedoel je op tv??

02-09-2008, 22:03

Citaat door schems:
waar?:confused:

bedoel je op tv??



ja van een paar minuten geleden, op het eind een hard gegil, kon even niet geloven dat het van de tv kwam

02-09-2008, 22:16
jaaah heb het gehoord d8 dat het spelende kinderen waren op de achtergrond


was er dan beeld bij lette toen effe niet op

02-09-2008, 22:20



Citaat door paradijs79:
ja van een paar minuten geleden, op het eind een hard gegil, kon even niet geloven dat het van de tv kwam

klopt wij hebben het ook gehoord en me man was in de keuken en dacht dat het van buiten was en ik zei neehoor was echt daar bij mekka! was echt paniekerig geschreeuw

02-09-2008, 22:20

Citaat door ewa_safi:
jaaah heb het gehoord d8 dat het spelende kinderen waren op de achtergrond


was er dan beeld bij lette toen effe niet op



voor dat het gegil begon zag ik op de achetrgrond een bewaker en een zwarte geklede gedaante, denk een vrouw tussen de mannen druk zwaaien met hun handen en ineens gegil

02-09-2008, 22:21
ik heb het ook gehoord.
het was eng om te horen.
de bewakers heb ik niet gezien

02-09-2008, 22:23

Citaat door Mariya:
klopt wij hebben het ook gehoord en me man was in de keuken en dacht dat het van buiten was en ik zei neehoor was echt daar bij mekka! was echt paniekerig geschreeuw



wij dachten ook in het begin dat het bij ons buiten was, maar nee hoor

02-09-2008, 22:32
ja heb het ook gehoord...miss iemand die flauw viel ofzo.... lahouhelem

03-09-2008, 10:34

Citaat door paradijs79:
voor dat het gegil begon zag ik op de achetrgrond een bewaker en een zwarte geklede gedaante, denk een vrouw tussen de mannen druk zwaaien met hun handen en ineens gegil


Klopt!

Dacht al wat zegt die bewaker tegen haar ...trouble


03-09-2008, 10:44
Ik heb het ook gezien. Ze stond tussen de biddende mannen in haar burka niet ver achter Sudais.
Toen de bewaker haar wauw wegsturen begon ze hard te schreeuwen, kwamen een paar bewakers op haar af.

Ik ben benieuwd hoe het met haar is afgelopen.

03-09-2008, 12:00

Citaat door DOUKALIA18:
Ik heb het ook gezien. Ze stond tussen de biddende mannen in haar burka niet ver achter Sudais.
Toen de bewaker haar wauw wegsturen begon ze hard te schreeuwen, kwamen een paar bewakers op haar af.

Ik ben benieuwd hoe het met haar is afgelopen.

waarschijnlijk een sudaisi-fan

03-09-2008, 12:15



Citaat door paradijs79:
SubhanAllah wat was dat op het eind, een anstjaagend gegil van een vrouw en op de achtergrond zag je een bewaker met zijn handen zwaaien en een vrouw daarnaast


SobhanAllah, ik hoorde dat ook, was bij Ikra of niet? Ze waren net klaar, en je hoorde haar echt schreeuwen gewoon ik schrok ervan. Ik hoop inshallah dat het niet iets ergs was..

03-09-2008, 12:27
ja zag het ook idd, ze wilde naar de imaaam, ze gilde heel hard chaik abdulrahman abdelrahmen, ze wilde naar hem toe gaan idd een sudaisie fan