Bekijk volle/desktop versie : Zwijmelverhalen....



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

02-09-2008, 20:47
Ik ben in een romantische mood...en heb zin om leuke verhaaltjes te lezen....

dus hoe heb jij je vent ontmoet en hoe is het verder gegaan?




( hey ik open nooit zulke topics, laat mij! )

02-09-2008, 20:53


Ik ben hem tegen gekomen in marokko, ik liep in park met mijn nicht en haar vriendin. ik zag hem al staan maar, ik doe dan juist of ik diegene niet zie.ze3ma geen interesse opwekken hihi en ik zag hem al hele tijd naar mij staren. toen later heeft hij zijn zusje gestuurd naar mij en ze zei dat het haar speet dat ze naar me toe is gekomen, en dat haar broer haar heeft gestuurd of we elkaar willen leren kennen voor toekomst de broer en ik. hij was vrij serieus en wilde geen spelletjes dus heb ik toegestemd en hebben we paar keer afgesproken, en voila nu getrouwd.

02-09-2008, 20:58

Citaat door moslima_111:
Ik ben hem tegen gekomen in marokko, ik liep in park met mijn nicht en haar vriendin. ik zag hem al staan maar, ik doe dan juist of ik diegene niet zie.ze3ma geen interesse opwekken hihi en ik zag hem al hele tijd naar mij staren. toen later heeft hij zijn zusje gestuurd naar mij en ze zei dat het haar speet dat ze naar me toe is gekomen, en dat haar broer haar heeft gestuurd of we elkaar willen leren kennen voor toekomst de broer en ik. hij was vrij serieus en wilde geen spelletjes dus heb ik toegestemd en hebben we paar keer afgesproken, en voila nu getrouwd.


jullie hebben elkaar in een parkje ontmoet? thats cute! hoe lang zijn jullie nu al getrouwd?

02-09-2008, 21:00

Citaat door Nysha:
jullie hebben elkaar in een parkje ontmoet? thats cute! hoe lang zijn jullie nu al getrouwd?


Geen parkje, maar en heeeeeel grote park. Marokko kent geen parkje
Ja ik vond het wel grappig, en blijk baar is het liefde op het eerste gezicht. We zijn nu al 1,5 jaar samen.

02-09-2008, 21:02



Citaat door moslima_111:
Geen parkje, maar en heeeeeel grote park. Marokko kent geen parkje
Ja ik vond het wel grappig, en blijk baar is het liefde op het eerste gezicht. We zijn nu al 1,5 jaar samen.


ben nog nooit in marokko geweest dus geen idee hoe de parken daar zijn

maar leuk hoor, idd liefde op het eerste gezicht. Moge jullie nog vele jaren gelukkig samen zijn.

02-09-2008, 21:06

Citaat door Nysha:
ben nog nooit in marokko geweest dus geen idee hoe de parken daar zijn

maar leuk hoor, idd liefde op het eerste gezicht. Moge jullie nog vele jaren gelukkig samen zijn.


Dan wordt het eens tijd meid, als je wil gaan we keer samen, lijkt me leuk.

Dank je wel voor het laatst. wie weet sla jij ook iemand aan de haak. hou je ogen altijd open.

02-09-2008, 21:08

Citaat door moslima_111:
Dan wordt het eens tijd meid, als je wil gaan we keer samen, lijkt me leuk.

Dank je wel voor het laatst. wie weet sla jij ook iemand aan de haak. hou je ogen altijd open.



haha jah ooit ga ik zeker marokko bezoeken...lijkt me super!

thanx

02-09-2008, 21:11
Nysha a bneadem, 22.000 berichten dammmmmmmmmmmn Dat heb ik nog niet eens met aaaaaaaaaal mijn accounts

02-09-2008, 21:17

Citaat door Friefra:
Nysha a bneadem, 22.000 berichten dammmmmmmmmmmn Dat heb ik nog niet eens met aaaaaaaaaal mijn accounts



potverdorie, het gaat ook zo snel
( ik sta trouwens op de 8e plek, net effe gecheckt )

02-09-2008, 21:19
Je bent pas 3 jaar lid geak, ik al 7 jaar en nog heb ik niet zoveel berichten (Oke nu lieg ik )

02-09-2008, 21:19
Heb ook een zwijmel verhaal gehad, maar helaas is het in een nachtmerrie veranderd

02-09-2008, 21:21

Citaat door Azhaar:
Heb ook een zwijmel verhaal gehad, maar helaas is het in een nachtmerrie veranderd



je mag je verhaal best kwijt hoor....en hey, je zult 2 zwijmelverhalen meemaken, lucky you!

02-09-2008, 21:21



Citaat door Friefra:
Je bent pas 3 jaar lid geak, ik al 7 jaar en nog heb ik niet zoveel berichten (Oke nu lieg ik )


als ik jullie zeg dat ik geen leven heb, geloven jullie me niet...

02-09-2008, 21:25

Citaat door Nysha:
je mag je verhaal best kwijt hoor....en hey, je zult 2 zwijmelverhalen meemaken, lucky you!



Wie weet kan ik gauw mijn tweede zwijmel verhaal vertellen, maar ik denk dat jullie nog lang moeten wachten

Die eerste wil ik liever vergeten...

02-09-2008, 21:29

Citaat door Azhaar:
Wie weet kan ik gauw mijn tweede zwijmel verhaal vertellen, maar ik denk dat jullie nog lang moeten wachten

Die eerste wil ik liever vergeten...



vast niet!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8