Bekijk volle/desktop versie : Amy bekeert zich tot Bhoedisme



Pagina's : [1] 2 3 4 5

02-09-2008, 20:09



Amy Winehouse heeft eindelijk dé manier gevonden om van de drank en dope af te komen. De verslaafde zangeres zou zich bekeerd hebben tot het Bhoeddisme, meldt The Sun.

De zangeres probeert innerlijke rust te vinden door 's morgens vroeg en voor het slapen gaan, bij wijze van meditatie, Bhoeddistische liederen te zingen. Een van de muzikanten van haar band zou haar in het Bhoeddisme hebben ingeleid.

Inspiratie

Daarnaast liet Amy zich inspireren door een interview met Tina Turner die ook tot het Bhoeddisme bekeerd zou zijn. De zangeres bezit nu ook een aantal Bhoeddistische armbanden die ze zorvuldig in een rode zijde sjaal bewaard. Of het allemaal helpt, is even afwachten. Filmpje met Tina turners interview:

Bron

02-09-2008, 20:27


lekker ding.

02-09-2008, 20:56
beter naar de islam de ware geloof op deze aarde

02-09-2008, 21:00
Ik houd niet zo van haar muziek (het is het beste niveau van het slechtste genre: popmuziek) maar ik denk wel dat ze tegen genialiteit aan hangt. Ze kan in ieder geval zingen, en heeft een goede smaak. Helaas is ze verslaafd aan haar slechte milieu en weet ze daar moeilijk bovenuit te stijgen.

Boeddhisme is de beste keuze ALS je dan zonodig een religie nodig hebt om van je zonden af te komen.

Ik zou het Christendom, het Jodendom en de Islam de slechtste keuze vinden (en dan in omgekeerde volgorde).

02-09-2008, 21:00


ze lijkt op een vent gatver.

02-09-2008, 21:04

Citaat door Tat twam asi:
Ik houd niet zo van haar muziek (het is het beste niveau van het slechtste genre: popmuziek) maar ik denk wel dat ze tegen genialiteit aan hangt. Ze kan in ieder geval zingen, en heeft een goede smaak. Helaas is ze verslaafd aan haar slechte milieu en weet ze daar moeilijk bovenuit te stijgen.

Boeddhisme is de beste keuze ALS je dan zonodig een religie nodig hebt om van je zonden af te komen.

Ik zou het Christendom, het Jodendom en de Islam de slechtste keuze vinden (en dan in omgekeerde volgorde).



islam op 1

02-09-2008, 21:36

Citaat door Tat twam asi:
Ik houd niet zo van haar muziek (het is het beste niveau van het slechtste genre: popmuziek) maar ik denk wel dat ze tegen genialiteit aan hangt. Ze kan in ieder geval zingen, en heeft een goede smaak. Helaas is ze verslaafd aan haar slechte milieu en weet ze daar moeilijk bovenuit te stijgen.

Boeddhisme is de beste keuze ALS je dan zonodig een religie nodig hebt om van je zonden af te komen.

Ik zou het Christendom, het Jodendom en de Islam de slechtste keuze vinden (en dan in omgekeerde volgorde).

wuhahahha

02-09-2008, 21:42
Boure3qer_Boy, haatsmurf1, pizatie:


Citaat:

Ignorance is bliss

Jullie weten geen FUCK van het Boeddhisme, en daarom is het voor jullie een waardeloze religie, WANT de Islam is zo mooi ...

En het Boeddhisme is WEL een religie, maar geen godsdienst.

Ik kan me voorstellen dat dat boven jullie pet gaat.

02-09-2008, 21:44
Ze was een joodse. Nu een boeddhist.

Zal ze veranderen? NEE!

02-09-2008, 21:49

Citaat door lap_doek:
Ze was een joodse. Nu een boeddhist.

Zal ze veranderen? NEE!

wat ze ook zal kiezen ik hoop dat het haar helpt om weer normaal te worden want de weg is ze zeker kwijt.

ik vind haar muziek geweldig en ze is zeker geniaal.
de genie qua muziek op dit moment

you go girl, ik hoop dat je je rust zal vinden

02-09-2008, 21:49
god is een god van véle kansen.

En die heeft ze gepakt.
daarmee onderscheidt ze zich al van een heel stel dwergen.

Maar achter élke heuvel ligt een andere heuvel, en élke medaille heeft 2 kanten; stress.

Maar alleen de ware gelovige springt zonder na te denken in het water, en wordt dus nat.
Zij die weifelend op de kant staan te lummelen, vinden het eigenlijk wel leuk, dat iemand bijna verdrinkt in z'n eigen succes.

Ik niet.
Amy Winehouse is een moordwijf, die durft.

Aan de andere kant van de zee van de Middelmaat hijst ze zich op, nagestaard door de ellendigen, die niets meer vermogen dan de beste stuurlui aan wal te zijn.

02-09-2008, 21:51

Citaat door lap_doek:
Ze was een joodse. Nu een boeddhist.

Zal ze veranderen? NEE!

Jij bent een Moslim, en je blijft een Moslim. Zal jij veranderen? NEE!
(je hebt het niet eens geprobeerd ...).

02-09-2008, 21:51



Citaat door OceanPearl:
wat ze ook zal kiezen ik hoop dat het haar helpt om weer normaal te worden want de weg is ze zeker kwijt.

ik vind haar muziek geweldig en ze is zeker geniaal.
de genie qua muziek op dit moment

you go girl, ik hoop dat je je rust zal vinden


Ik vond haar eerst leuk. De eerste vijf delicten zag ik door de vingers, maar zij is gewoon een spiraal van negativiteit. Mensen moeten haar niet steunen.

02-09-2008, 21:52

Citaat door Tat twam asi:
Jij bent een Moslim, en je blijft een Moslim. Zal jij veranderen? NEE!
(je hebt het niet eens geprobeerd ...).


Als je steeds hetzelfde blijft, hoef je die vraag toch geen eens te stellen?

Waarom zou ik willen veranderen als ik het nu prima naar mijn zin heb? Om jou te plezieren?

02-09-2008, 21:53

Citaat door Tat twam asi:
Jij bent een Moslim, en je blijft een Moslim. Zal jij veranderen? NEE!
(je hebt het niet eens geprobeerd ...).

lappie is wat pessimistisch mischien is dat haar aard wel, wie weet.

go amy go!

Pagina's : [1] 2 3 4 5