Bekijk volle/desktop versie : Trio zet zwembad op stelten



02-09-2008, 20:04



Drie heren uit Breda zijn zondag aangehouden in een zwembad in hun woonplaats wegens diverse misdragingen. De gearresteerde knapen zijn 28, 19 en 14 jaar oud. Ze maakten zich onder meer schuldig aan het plegen van schennis in de doucheruimte.

Een 32-jarige vrouw en haar tweejarig dochtertje kregen te maken met de buitensporigheden van het drietal. De drie uit Breda lieten hun penis zien en de oudste maakte daarbij masturberende bewegingen.

Bedreiging

Voordat deze strapatsen plaatsvonden misdroegen de heren zich al in het zwembad. Ze speelden met een voetbal in het water, terwijl dat niet is toegelaten. Medewerkers van het zwembad kregen te maken met intimidatie en bedreiging toen ze de heren daarop attendeerden.

Niet de eerste keer

De 28-jarige verdachte werd na zijn aanhouding in de cel gezet. Hij moest namelijk nog ruim duizend euro betalen of 35 dagen zitten. Een oom heeft gisteren het bedrag betaald en dus kon hij weer gaan.

Bron

02-09-2008, 20:10


Als het marokkanen waren geweest:
De gearresteerde knapen zijn 28, 19 en 14 jaar oud en van noord afrikaanse afkomst .

02-09-2008, 20:14

Citaat door Aramsu:
Als het marokkanen waren geweest:
De gearresteerde knapen zijn 28, 19 en 14 jaar oud en van noord afrikaanse afkomst .


Dus als het er niet bijstaat, dan zijn het autochtone Nederlanders zeker

02-09-2008, 20:18
o, o, o, die trio's toch!!


02-09-2008, 20:21


Wat een %#%$! eikels!
Waren ze misschien ook nog dronken? Dat moet haast wel hoor, als het kaaskoppen zijn.

02-09-2008, 20:26

Citaat door haatsmurf1:
ja, eigenlijk wel....



dat moet je toch immers al weten


Omdat ik een aantal postings ken waar dit niet het geval was, dat foto's en video regelmatig een andere indruk kunnen geven anderen kijken of het om een groep gaat of om groepsverkrachtingen, dus dan zeg je dat die zo denken ook gelijk hebben

Of meet je nu met twee maten

02-09-2008, 21:18
tfoe focking kaaskoppen, is cultuur verbonden zoals incest etc.

02-09-2008, 21:47

Citaat:
Een 32-jarige vrouw en haar tweejarig dochtertje kregen te maken met de buitensporigheden van het drietal. De drie uit Breda lieten hun penis zien en de oudste maakte daarbij masturberende bewegingen.
Ik zou ze keihard uitlachen.

02-09-2008, 22:02

Citaat door David:
What is thát, darling?
No wait - let me think
It looks like a penis, only smaller.
Let me think - I'll figure it out.


of, zoals mijn moeder altijd vriendelijk vraagt aan heren die zonodig op straat moeten zeiken: 'is het een jonkie of blijft-ie zo klein?'

02-09-2008, 22:08

Citaat door David:
What is thát, darling?
No wait - let me think
It looks like a penis, only smaller.
Let me think - I'll figure it out.


Haal je een hele meute erbij.....

02-09-2008, 22:09

Citaat door atropos:
of, zoals mijn moeder altijd vriendelijk vraagt aan heren die zonodig op straat moeten zeiken: 'is het een jonkie of blijft-ie zo klein?'


Ik mag jouw moeder wel.

02-09-2008, 22:09

Citaat door lap_doek:
Ik mag jouw moeder wel.


ik ook.

02-09-2008, 22:36



Citaat door haatsmurf1:
'28, 19 en 14 jaar oud'



dat moeten wel hollanders zijn.


Citaat door Aramsu:
Als het marokkanen waren geweest:
De gearresteerde knapen zijn 28, 19 en 14 jaar oud en van noord afrikaanse afkomst .


Citaat door Horus:
Dus als het er niet bijstaat, dan zijn het autochtone Nederlanders zeker

Wat maakt het nou uit wat voor afkomst ze hebben? Het blijven mensen die verkeerde dingen hebben gedaan en daarvoor moeten worden gestraft.

02-09-2008, 23:24

03-09-2008, 09:04

Citaat door Experience:
Wat maakt het nou uit wat voor afkomst ze hebben? Het blijven mensen die verkeerde dingen hebben gedaan en daarvoor moeten worden gestraft.


Precies, daarnaast ken ik niet zoveel ooms die even komen betalen. Maar is wel bijzonder dat mensen zoveel moeite willen doen om aan te tonen dat het om autochtonen zou gaan, geeft vast een beter gevoel ofsow


Citaat:
Niet de eerste keer

De 28-jarige verdachte werd na zijn aanhouding in de cel gezet. Hij moest namelijk nog ruim duizend euro betalen of 35 dagen zitten. Een oom heeft gisteren het bedrag betaald en dus kon hij weer gaan.