Bekijk volle/desktop versie : Trouwen is maar voor 1 keer en ik het niet snappen...



Pagina's : [1] 2 3

02-09-2008, 19:44
[ Dat sommige mannen daar gierig over doen, en klagen over een vrouw die een groot bruiloft wilt...elk meisje droomt al van vroegs af aan van een mooi prinsessen huwelijk...en dan komt zo een gierige marokkaan deze droom kapot maken...jeez ik zou nooit met een man trouwen die gierig doet over een bruiloft...]

02-09-2008, 19:47


Een goede vrouwe met de juiste karakter ken de normen en waarde van geloof en cultuur.

Wat is de doel van een grote trouwerij. het laten zien ?

02-09-2008, 19:49
Ja, het laten zien dat je trouwt aan mensen om je heen....normen en waarden komen alleen te pas als het om jullie portomenee gaat, maar veder kennen jullie geen normen en waarden...hypocriet hoor

02-09-2008, 19:52

Citaat door Lauren:
Ja, het laten zien dat je trouwt aan mensen om je heen....normen en waarden komen alleen te pas als het om jullie portomenee gaat, maar veder kennen jullie geen normen en waarden...hypocriet hoor


Jullie, jullie .....jullie


Ik hoop dat mijn vrouw zegen gaat, lieve man van mijn.... doe wat jij kunt en besteed wat jij kunt.
En als zij dat zegt weet ik dat ik goud heb en dat ik daar mee trouwen mag. WAUW.

02-09-2008, 19:55


Ik heb een feest gehad van 3000 euro. Henna(thuis) en de bruiloft in de moskee.

And guess what. Een dag om noooooooooooit te vergeten.

Het gaat om je niya. Wil je een bruiloft houden, omdat je iedereen wilt laten weten dat je geld hebt en met een mooie man trouwt?

Of trouw je om de andere helft van je geloof te vervolmaken?



Zo zie ik het.

02-09-2008, 19:58

Citaat door Na0ueL:
Ik heb een feest gehad van 3000 euro. Henna(thuis) en de bruiloft in de moskee.

And guess what. Een dag om noooooooooooit te vergeten.

Het gaat om je niya. Wil je een bruiloft houden, omdat je iedereen wilt laten weten dat je geld hebt en met een mooie man trouwt?

Of trouw je om de andere helft van je geloof te vervolmaken?



Zo zie ik het.


Ben je al getrouwd????
Zo ja, Moge Allah jullie huwelijk zegenen en insha Allah veel geluk verder in je leven samen met je geliefde!

02-09-2008, 20:00
Yeah sure, je komt anders niet tevreden over, je probeert jezelf nu te bewijzen en jezelf wijs te maken gelukkig te zijn met zo een klein bruiloftje maar misschien zal je later realiseren dat een bruiloft meer is dan alleen een feest het moet een spectakel zijn.....

02-09-2008, 20:01

Citaat door Na0ueL:
Ik heb een feest gehad van 3000 euro. Henna(thuis) en de bruiloft in de moskee.

And guess what. Een dag om noooooooooooit te vergeten.

Het gaat om je niya. Wil je een bruiloft houden, omdat je iedereen wilt laten weten dat je geld hebt en met een mooie man trouwt?

Of trouw je om de andere helft van je geloof te vervolmaken?



Zo zie ik het.
Masch´Allah, je hebt gelijk.

Om het laatste natuurlijk!

02-09-2008, 20:02

Citaat door gabriel1890:
Jullie, jullie .....jullie


Ik hoop dat mijn vrouw zegen gaat, lieve man van mijn.... doe wat jij kunt en besteed wat jij kunt.
En als zij dat zegt weet ik dat ik goud heb en dat ik daar mee trouwen mag. WAUW.



Ik hoop voor je dat je een vrouw vind met zulk weinig eigenwaarde....die denkt dat ze dat niet verdient...een vrouw met een complex in haar verleden...succes ermee

02-09-2008, 20:02

Citaat door Lauren:
[ Dat sommige mannen daar gierig over doen, en klagen over een vrouw die een groot bruiloft wilt...elk meisje droomt al van vroegs af aan van een mooi prinsessen huwelijk...en dan komt zo een gierige marokkaan deze droom kapot maken...jeez ik zou nooit met een man trouwen die gierig doet over een bruiloft...]


Hoeveel mensen wil je op je bruiloft

02-09-2008, 20:03
een vriendin van mij gaat trouwe ze heeft nu al voor 17.000 euro koste excl eten en drinken

02-09-2008, 20:03

Citaat door LaFemme_A:
Ben je al getrouwd????
Zo ja, Moge Allah jullie huwelijk zegenen en insha Allah veel geluk verder in je leven samen met je geliefde!
Jaaaa, ben getrouwd,

Baraka Allahoe fiki! Wa iyaaki!

Citaat door Lauren:
Yeah sure, je komt anders niet tevreden over, je probeert jezelf nu te bewijzen en jezelf wijs te maken gelukkig te zijn met zo een klein bruiloftje maar misschien zal je later realiseren dat een bruiloft meer is dan alleen een feest het moet een spectakel zijn.....

Ik kom anders niet tevreden over? Jij bent 1000 maal op je achterhoofd gevallen. Baraka, dat is wat ik wilde. En inch´Allah heb ik dat gekregen.


Ik zag mezelf niet in een zaal zitten. Jij wel. Mensen verschillen. Maar ga nou niet proberen te zeggen, dat ik niet tevreden ben,

02-09-2008, 20:05


@schruk: Weet ik nog niet hoor, maak nog niet echt detail plannen...ben namelijk nog lang niet van plan te trouwen...it's in the back of my mind..

02-09-2008, 20:05

Citaat door Lauren:
Ik hoop voor je dat je een vrouw vind met zulk weinig eigenwaarde....die denkt dat ze dat niet verdient...een vrouw met een complex in haar verleden...succes ermee


Wat een domme stomme antwoord.

ik weet dat wij nooit door 1 deur kunnen,

02-09-2008, 20:06

Citaat door Lauren:
Ik hoop voor je dat je een vrouw vind met zulk weinig eigenwaarde....die denkt dat ze dat niet verdient...een vrouw met een complex in haar verleden...succes ermee


je hebt gelijk ik wil geen grote trouwfeest doen helemaal niet maar ik vind wel dat hij mij dat moet gunnen een grote trouwfeest ... gewoon zegge van ik heb je graag en voor jou heb ik alles over dat is gewoon meer dan genoeg en jammer genoeg vind ik dat ze hier op m.nl heel gierig zijn

grote trouwfeest echt niet meer als ik dat wil vind ik wel dat ik dat waard ben

Pagina's : [1] 2 3